سایت جشنواره خوارزمی دانش آموزی my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت جشنواره خوارزمی دانش آموزی my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت جشنواره خوارزمی دانش آموزی khwarizmi.ir

در مقاله سایت جشنواره خوارزمی دانش آموزی my.medu.ir قصد داریم به طور اساسی در مورد جشنواره دانش آموز خوارزمی، صحبت کنیم از اصلی ترین قسمت های جشنواره‌های خوارزمی می توان اشاره کرد به 3 بخش مهم که عبارت دارند از ( بخس دانش‌آموزی، بخش جوان و بین‌المللی) می باشد.

جشنواره خوارزمی دانش آموزی چیست؟ در واقع یک مسابقه علمی بین دانش آموزان کشورمان می باشد جشنوراهٔ خوارزمی نام یک جشنواره علمی در کشومان است که هر ساله توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌گردد.

شاید برای شما جذاب باشید که بدانید اسم این جشنوراه متعلق دانشمند بزرگمان محمد بن موسی خوارزمی دانشمند مشهور ایرانی نام گذاری شده‌ است.

برای کسب اطلاع از ثبت نام جشنواره خوارزمی دانش آموزی، زمان ثبت نام جشنواره خوارزمی 1402، شرایط سنی جشنواره خوارزمی را داریم کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سامانه ثبت نام جشنواره خوارزمی دانش آموزی

پس از ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی و بررسی آثار ارسال شده ، نتایج در سایت منتشر می شود و شرکت کنندگان این جشنواره برای اطلاع از اینکه طرح آنها تایید شده است یا خیر باید به سایت نتایج خوارزمی به نشانی  my.medu.ir مراجعه کنند و نتایج را مشاهده نمایند. آدرس سامانه و سایت جشنواره نوجوان خوارزمی ( خارزمی ) جهت ثبت نام دانش اموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول پایه هفتم هشتم نهم در جشنواره چه می باشد؟

منابع مهم اطلاع‌رسانی و سایت جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی، به شرح زیر می‌باشند:

  • سایت ثبت نام دانش اموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی (1401-1402 ) my.medu.ir 
  • سامانه ثبت نام جشنواره خوارزمی دانش آموزیkharazmi.sampad.gov.ir
  • پورتال دفتر آموزش دوره اول متوسطه: www.lse.medu.ir
  • سامانه اطلاع‌رسانی جشنواره نوجوان خوارزمی: festival.src.medu.ir
  • ثبت نام جشنواره دانش آموزی بخش جوان خوارزمی: kharazmi.sampad.gov.ir

ثبت نام در جشنواره نوجوان خوارزمی

kharazmi 600x370 1

ورود به سایت جشنواره خوارزمی دانش آموزی

اگر شما نیز قصد ثبت نام دانش اموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی (1401-1402 )، دانش اموزان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه مای مدیو ای ار نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات تکمیلی جهت ورود و ثبت نام در سامانه امده است.

جهت ورود به سامانه جشنواره نوجوان خوارزمی my.medu.ir بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

زمان ثبت نام جشنواره خوارزمی 1402

جشنواره خوارزمی از سال ۱۳۶۶ به صورت بین‌المللی آغاز شد. سپس در سال ۱۳۶۸ با هدف جلب مشارکت دانش‌آموزان، بخش دانش‌آموزی نیز به آن اضافه شد. پس از آن با طی ۱۰ سال فعالیت در حوزه بین‌المللی اولین دوره این جشنواره در قالب جشنواره جوان خوارزمی در سطح ملی با مشارکت وزرات آموزش و پرورش آغاز شد. همچنین از سال ۹۳ بخش نوجوان خوارزمی نیز ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول به جشنواره افزوده شد.

مهلت ثبت نام جشنواره نوجوان خوارزمی، به اطلاع می رساند؛ ثبت نام دانش آموزان در بات شاد تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی 1402

درباره زمان اعلام نتایج جشنواره جوان خوارزمی 1402 هم لازم است بدانید که هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است اما با توجه به اینکه سال گذشته در تاریخ 17 آذر ماه نتایج این جشنواره اعلام شد، امسال هم پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج در آذر ماه باشد.

ثبت نام جشنواره نوجوان خوارزمی

  • طرحی که در سایت جشنواره خوارزمی بارگذاری می شود باید به طور کامل و تکمیل شده باشد و مواردی از جمله نظریه ، ایده و … بررسی نمی شوند.
  • اگر طرح شما از رشته های انسانی است نمی توانید در جشنواره خوارزمی شرکت کنید و باید طرح خود را برای جشنواره فارابی ارسال نمایید.
  • در صورت عدم بارگذاری طرح خود در مهلت مقرر ، از شرکت در جشنواره حذف می شوید.
  • فقط دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه های هفتم ، هشتم و نهم می توانند در جشنواره خوارزمی متوسطه اول شرکت کنند و دانش آموزان آزاد مجاز به ثبت نام نمی باشند.

سایت جشنواره خوارزمی متوسطه اول

سایت جشنواره خوارزمی متوسطه اول، سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی به نشانی ka.irost.org است. این سایت شامل اطلاعات کاملی در مورد جشنواره خوارزمی متوسطه اول، از جمله شرایط ثبت نام، رشته‌های جشنواره، تقویم زمان‌بندی، و نحوه داوری است.

دانش آموزان متوسطه اول که علاقه مند به شرکت در جشنواره خوارزمی هستند، می توانند از طریق این سایت، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و در جشنواره ثبت نام کنند.

برای ثبت نام در جشنواره خوارزمی متوسطه اول، دانش آموزان باید به سایت ka.irost.org مراجعه کرده و مراحل زیر را طی کنند:

  1. در صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
  2. اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.
  3. در صفحه کاربری خود، بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
  4. فرم ثبت نام را تکمیل کنید.
  5. مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید.
  6. هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.

سامانه ثبت نام جشنواره خوارزمی دانش آموزی

پس از ثبت نام، دانش آموزان باید طرح خود را به پژوهش سرای دانش آموزی مربوطه ارسال کنند. پژوهش سرای دانش آموزی، طرح را بررسی کرده و در صورت تایید، آن را به جشنواره ارسال می کند.

داوری جشنواره خوارزمی متوسطه اول توسط هیئت داوران مجرب انجام می شود. داوری در دو مرحله استانی و کشوری انجام می شود.

برگزیدگان جشنواره خوارزمی متوسطه اول در مرحله استانی، به مرحله کشوری راه می یابند. برگزیدگان مرحله کشوری، جوایز ارزنده ای دریافت می کنند.

سؤالات متداول سایت جشنواره خوارزمی دانش آموزی

در سایت my.medu.ir با نقش دانش آموز وارده شوید نام کاربری همان کد ملی دانش آموز و رمز عبور ، سریال شناسنامه دانش آموز می باشد. و سپس بر روی گزینه جشنواره خوارزمی کلیک کنید.

در سایت my.medu.ir با نقش دانش آموز وارده شوید نام کاربری همان کد ملی دانش آموز و رمز عبور ، سریال شناسنامه دانش آموز می باشد. و سپس بر روی گزینه جشنواره خوارزمی کلیک کنید.

در سایت my.medu.ir با نقش دانش آموز وارده شوید نام کاربری همان کد ملی دانش آموز و رمز عبور ، سریال شناسنامه دانش آموز می باشد. و سپس بر روی گزینه جشنواره خوارزمی کلیک کنید.

4.5/6 - (39 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت جشنواره خوارزمی دانش آموزی my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫18 دیدگاه ها

  1. سلام.من دانش آموز پایه ی هفتم هستم.الان میخواهم در محور زبان انگلیسی شرکت کنم.که در سایت مای مدیو هم میتوانم الان ثبت نام کنم.=ولی در مورد اینکه اثرمان را چگونه درست کنیم اطلاعی ندارم.یعنی نمیدانم که یک دفترچه باشه یا یک ویدیو یا…..
    اگه میتونید راهنمایی کنید.ممنون❤🙏🏻

  2. سلام من دانش آموز پایه نهم هستم
    هرکار می کنم بخش خوارزمی برام خطا میاره چیکار کنم؟

  3. سلام چهار روز هست نوشته درحال به روز رسانی تاکی درست میشه بچه ها میخوان تبت کنن زمان را ازدست میدن که

  4. سلام من نهم هستم و معلم نگارش ما گفته که در سایت برای انشا ثبت نام کنیم ولی من هرچه وارد سایت میشدم یا میزد درحال بروزرسانی یا اصلا ارور میداد الانم که اصلا سایتشو میزنه وجود نداره من چه کار کنم😢😫 لطفاً میشه راهنمایی کنید

  5. سلام من دبیر علوم هستم بجه ها یک هفته میخواهم ثبت نام کنم و اسم من به عنوان دبیر راهنما بالا نمیاره در حالی تمام اسامی همکاران دیگر بالا میاد و در مای مدیو ۲۴ ساعت ابلاغ داخل همین مدرسه دارم ولی چرا اسم من بالا نمیاد ؟

  6. سلام نازنین زهرا توکلی هستم میخواهم در محور زبان انگلیسی شرکت کنم
    اما من داخل وارد شدن سایت مای مدیو مشکل دارم لطفاً طریقه وارد شدن به سایت رو بگین
    ممنون ❤️

  7. سلام من اشتباهی انتخاب کردم رشته و استاد راهنما چطور میتونم انصراف بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا