سامانه اسکان فرهنگیان تهران eskan.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اسکان فرهنگیان تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معاونت تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همه ساله تلاش دارد تا ظرفیت های اسکان کم هزینه میلیون ها نفر از خانواده بزرگ وزارت آموزش و پرورش را در سراسر  کشور فراهم کند تا بخشی از بار اسکان مسافران نوروزی و تابستانی را به که قصد ایرانگردی٬ به نقاط مختلف ایران می روند٬ به دوش بکشد.

به همین دلیل سامانه اسکان فرهنگیان تهران eskan.medu.ir را با هدف ارائه خدمات غیرحضوری در زمینه رزور اسکان برای فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی کرده است.

در این مقاله قصد داریم در مورد موضوعاتی چون: راهنمای ورود به سامانه اسکان فرهنگیان، شرایط رزرو اسکان نوروزی و استرداد و نحوه رزرو مدرسه در سایت سامانه ثبت نام اسکان فرهنگیان تهران با یک دیگر گفتگو کنیم.

سامانه اسکان فرهنگیان تهران

معرفی سامانه اسکان فرهنگیان تهران eskan.medu.ir

تهران بزرگ پایتخت زیبای ایران است که جزء محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور به حساب می‌آید. شهری سرزنده و پرهیاهو که گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. اما هزینه اقامت گاهی مشکل‌ساز می‌شود. اسکان فرهنگیان تهران به منظور فراهم کردن اقامتی آسوده و ارزان برای فرهنگیان عزیز، اقدام به آماده سازی محل اسکان با امکانات مناسب کرده است. اگر مشتاق به اقامت در این خانه‌ها و مدارس هستید، می‌توانید از طریق سایت رزرو خانه معلم اقدام به این کار کنید.

اگر شما نیز قصد اسکان در خانه معلمان تهران را دارید و برای ایام عید 1402 میخواهید در یکی از خانه معلمان اسکان داده شوید می بایست در زمان اعلام  شده که توسط سامانه اسکان فرهنگیان اطلاع رسانی می شود نسبت به رزرو این استراحتگاه ها اقدام کنید.

همچنین اگر شما قصد استفاده از سامانه اسکان فرهنگیان تهران را دارید میتوانید با مراجعه به سایت eskan.medu.ir جهت رزرو مدرسه خانه معلم اقدام کنید در ادامه همین مقاله نحوه ورود و ثبت نام و نحوه رزرو خانه معلم با شما صحبت خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی » سامانه اسکان فرهنگیان مشهد

راهنمای ورود به سامانه اسکان فرهنگیان تهران

در قدم اول نحوه ورود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان تهران می بایست به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده تا مستقیم وارد این سامانه شوید.

  • اکنون بر روی گزینه “ورود حساب کاربری” کلیک کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.
سامانه اسکان فرهنگیان

 

  • در صفحه جدید باز شده، چهار ناحیه برای ورود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان eskan.medu.ir آماده‌سازی شده است. بنابراین شما بر اساس جایگاه خود یکی از آن‌ها را تعیین کنید که تمام چهار روش را در زیر برای شما بیان می‌کنیم:
اسکان فرهنگیان

۱- چنانچه یکی از اعضای فرهنگیان آموزش و پروش هستید گزینه ابتدایی (۵ طبق تصویر بالا) را تعیین کنید. اکنون نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را بنویسید و روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید. در اینجا نام کاربری به صورت پیش فرض کد پرسنلی یا شماره دفتر کل و رمز عبور شماره شناسنامه شاغلین و بازنشستگان فرهنگی می‌باشد.

۲- در صورتی‌ که متخصص رفاه هستید در صفحه باز شده بر ورود روی گزینه مرتبط به خود کلیک کنید (طبق تصویر بالا بر روی گزینه ۴ کلیک کنید). حالا در پنجره باز شده، کلمه کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را ثبت کنید و بعد گزینه ورود به سامانه را کلیک کنید تا وارد پرتال کاربری خود شوید.

 ۳- چنانچه یکی از اعضای پذیرش پایگاه هستید در صفحه ورود به سامانه eskan.medu.ir روی گزینه مدنظر خود ضربت بزنید. در صفحه باز شده، باید نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را بنویسید و بعد بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نماید.

۴. در انتها چنانچه مدیر آموزشگاه هستید روی گزینه مرتبط(طبق تصویر بالا) به خود در صفحه ورود به سامانه کلیک کنید. پس‌ازآن با وارد اجرا کردن نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی می‌توانید روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

اگر خواهان رزرو خانه های معلم در یکی از استان های کشور هستید و با سوالی روبرو شدید٬ پرسش های خود را از طریق کامنت ثبت کرده تا در اسرع وقت توسط کارشناسان عصر شهروند بررسی و به شما اطلاع داده شود. اگر برای انجام امور درمانی و اداری به تهران سفر می کنید٬ در رزرو خانه معلم یا مراکز اسکان فرهنگیان٬ به ۲ نکته توجه کنید:

  • خانه معلم مورد نظر شما به نام شما و بر اساس کد ملی شما و شماره پرسنلی رزرو شده باشد.
  • به منظور تسهیل و تسریع آمد و شد شما از مرکز اسکان رزرو شده تا مقصد اداری و درمانی مورد نظر٬ حتی الامکان٬ مرکز اسکان خود را نزدیک به ایستگاه های مترو تهران در نظر بگیرید تا در هزینه های شما صرفه  جویی شود. ایستگاه  تجریش٬ ایستگاه صادقیه و ایستگاه میدان امام خمینی٬ ۳ ایستگاه اصلی مترو تهران  است. نقشه مترو تهران را از سایت شهرداری تهران دانلود کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت اسکان فرهنگیان شیراز

راهنمای رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان تهران

راهنمای رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان تهران

اکنون اگر شما هم قصد رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان تهران ۱۴۰۲ را دارید کافیست مراحل زیر طبق آموزش های داده شده طی کنید تا در سریعترین زمان بتوانید مدرسه مورد نظر خود را در تهران رزرو کنید برای اطلاعات تکمیلی می‌توانید به سایت medu.ir مراجعه کنید.

 کد پرسنلی یا دفتر کل به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان گذرواژه را وارد کرده و با انتخاب شهر مورد نظر، اقدام به رزرو خانه معلم بصورت اینترنتی کنید.

برای رزرو مدرسه در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان تهران در قدم اول می بایست ابتدا به سایت سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به آدرس eskan.medu.ir مراجعه کرده بلافاصله وارد صفحه اصلی سایت اسکان فرهنگیان می شوید اکنون با توجه به باکس که برای شما باز شده است 

راهنمای رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان تهران

حال می بایست طبق تصویر بالا برای جستجو استرحتگاه جدول رو به روی خود را تکمیل کرده که این اطلاعات شامل لیست زیر می باشد.

  1. انتخاب استان
  2. انتخاب منطقه
  3. تعیین تاریخ
  4. درج تعداد نفرات و اتاق
  5. نوع اتاق
  6. درخواست مشاهده عکس اقامتگاه
  7. درج کد امنیتی

بعد از تکمیل باکس های مربوطه بر روی جستجو کلیک کنید و در نهایت بر روی گزینه رزرو کلیک کرده تا وارد مرحله بعدی شوید. آنجا میتوانید اطلاعات و جزیئات هزینه اسکان در مدارس را مشاهده کنید.

سامانه گواهی کسر از حقوق فرهنگیان gavahi.eamedu.ir یکی از سامانه های مفید وزات آموزش و پرورش در جهت ارائه خدمات مختلف غیر حضوری به کارمندان آموزش و پرورش می باشد. وزارت آموزش و پرورش در سال های گذشته و با فراهم شدن بسترهای الکترونیکی مناسب در سطح کشور اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های زیادی نموده است. این سامانه ها با هدف ارائه خدمات بهتر به کارمندان و بازنشستگان این وزارت به صورت غیر حضوری و دسترسی به اطلاعات و امکانات به صورت بهینه راه اندازی شده است.

هزینه رزرو اتاق در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان

هزینه اسکان فرهنگیان تهران eskan.medu.ir

برای فهمیدن از هزینه رزرو اتاق در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان تهران کافیست بعد از ورود به سامانه  eskan.medu.ir، کادرهای نشان داده شده در تصوریر را با انتخاب عبارات مورد نظر تکمیل کرده و بر روی آیکون “جستجو” کلیک نمایید.

راهنمای رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان تهران
  • بعد از تکمیل باکس های مربوط به جستجوی محل اقامت بر روی گزینه جستجو محل کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود
هزینه رزرو اتاق در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان

حال هزینه رزرو اتاق در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان تهران در صفحه باز شده مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه اسکان فرهنگیان

سؤالات متداول سامانه اسکان فرهنگیان تهران eskan.medu.ir
پذیرش و رزرو اینترنتی eskan.medu.ir مدارس اسکان از تاریخ 1401/12/20 فعال خواهد شد.

چگونه رزرو مدرسه در سامانه اسکان فرهنگیان تهران را در مقاله بصورت جامع توضیح داده ایم.

6/6 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه اسکان فرهنگیان تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا