فراموشی رمز عبور سامانه دان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فراموشی رمز عبور سامانه دان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

%D8%AF%D8%A7%D9%86 daan.ir e1672232672231

در این مقاله می توانید توضیحاتی در مورد فراموشی رمز عبور سامانه دان و نحوه بازیابی رمز عبور سامانه دان را مطالعه نمایید. اگر به هنگام ورود به سامانه دان با مشکل مواجه شده اید یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید با ادامه مطلب همراه باشید.
سامانه دان، یکی از سامانه هایی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی و برای ارائه خدمات به دانشجویان به صورت غیر حضوری و آنلاین راه اندازی شده است. دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه دان از امکانات مختلف آن استفاده نموده و در کلاس های آموزشی که به صورت غیر حضوری برگزار می شود شرکت نمایید. برای ورد به سامانه دان باید دارای نام کاربری و رمز عبور بوده و با ورود این اطلاعات به حساب کاربری خود در سامانه دان وارد شوید.

رمز عبور و نام کاربری سامانه دان

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های بزرگ و معتبر کشور است که در راستای ارائه خدمات مختلف به دانشجویان به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است. دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سامانه ها از خدمات و امکانات ارائه شده در این سامانه ها استفاده نمایند.
یکی از سامانه هایی که توسط دانشگاه آزاد برای خدمت رسانی به دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده است سامانه دان دانشگاه آزاد است.
با مراجعه به سامانه دان می توانید در بازه های زمانی که کلاس های دانشگاه به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می گردد به سایت مذکور مراجعه نموده و از امکانات و خدمات مختلف آن از جمله شرکت در کلاس های درسی، دریافت فایل ها و محتواهای آموزشی و… استفاده نمود.
برای ورود به سامانه دان باید دارای نام کاربری و رمز عبور سامانه دان بوده تا بتوانید با وارد کردن این اطلاعات به حساب کاربری خود در سامانه دان وارد شوید.
در ادامه نحوه ورود و نحوه وارد کردن رمز عبور و نام کاربری سامانه دان به طور کامل توضیح داده شده است.
ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه دان یعنی daan.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.
بعد از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور می توانید به طور مستقیم به سامانه دان وارد شوید.
بعد از ورود به سامانه دان در صفحه اصلی باید نام واحد دانشگاهی خود را جستجو و انتخاب نمایید و در ادامه بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور سامانه دان

پس از انجام این مرحله با دو گزینه ورود با شماره موبایل و ورود با شماره شناسایی روبرو می شوید.
در صورتی که گزینه ورود با شماره موبایل را انتخاب کردید. شماره ای که در هنگام ثبت نام در سیستم ثبت کردید را وارد کرده و بر روی گزینه دریافت رمز یک بار مصرف کلیک کنید. بعد از این رمز یکبار مصرف به شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد و می توانید با وارد کردن آن در کادر مربوط به رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شوید.


در صورتی که گزینه ورود با شماره شناسایی را انتخاب کردید. باید نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. کد دانشجویی و رمز عبور خود که از دانشگاه محل تحصیل دریافت کرده اید را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.
به طور پیش فرض نام کاربری دانشجویان، شماره دانشجویی و رمز عبور آنان نیز کد ملی می باشد. نام کاربری اساتید هم معمولا کد استادی و رمز عبور آنان کد ملی می باشد.

ممکن است پیش از این هنگام ورود به سامانه دان نسبت به تغییر نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کرده باشید و اکنون در هنگام مراجعه به سامانه با فراموشی رمز عبور خود مواجه شده اید. در صورتی که رمز عبور سامانه دان را فراموش کرده اید می توانید با بازیابی رمز عبور سامانه دان، مجددا به حساب کاربری خود در سامانه دان وارد شوید. در ادامه در مورد فراموشی رمز عبور سامانه دان و نحوه بازیابی رمز عبور سامانه دان توضیح داده شده است.

سامانه دان دانشگاه آزاد یا پنجره یکتای خدمات دیجیتال دانشگاه آزاد برای ارائه خدمات مختلف از جمله شرکت در کلاس ها و آزمون های آنلاین دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. با استفاده از این سامانه daan.ir امکان شرکت در کلاس های درسی به صورت مجازی وجود دارد و در مقاطع زمانی که کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می گردد دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه دان در کلاس های درسی خود شرکت کرده و از مفاهیم آموزشی به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه دان

همان طور که توضیح داده شد سامانه دان جهت شرکت دانشجویان دانشگاه آزاد در کلاس های درس دانشگاه آزاد به صورت مجازی راه اندازی شده است. این سامانه در حال حاضر مورد استفاده تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف سراسر کشور است.
برای استفاده از امکانات مختلف این سامانه و شرکت در کلاس های آموزشی به صورت غیر حضوری باید به این سامانه وارد شوید. در صورتی که بعد از ورود به سامانه متوجه فراموشی رمز عبور سامانه دان شدید باید برای بازیابی رمز عبور سامانه دان اقدام نمایید.
به این منظور در صفحه مربوط به ورود ، بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

 

فراموشی رمز عبور سامانه دان


در کادرهای مربوط شماره دانشجویی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

راهنمای فراموشی رمز عبور سامانه دان


بعد از این کد تایید چهار رقمی به شماره تلفنی که وارد کردید ارسال خواهد شد. این کد را در کادر مربوطه وارد نمایید. بعد از انجام این مراحل می توانید رمز عبور خود در سامانه را تغییر داده و رمز عبور دلخواه خود را انتخاب نمایید.
با طی این مراحل در صورت فراموشی رمز عبور سامانه دان می توانید برای بازیابی رمز عبور سامانه دان اقدام نمایید.

مشاوره تلفنی فراموشی رمز عبور سامانه دان

در این متن در مورد فراموشی رمز عبور سامانه دان ونحوه بازیابی آن توضیحاتی ارائه شد در صورتی که با استفاده از توضیحات بالا نتوانستید رمز عبور سامانه دان را بازیابی کنید می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم برای بازیابی رمز عبور سامانه دان را دریافت نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فراموشی رمز عبور سامانه دان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا