ورود به سامانه دان daan.ir | سایت دان دانشگاه آزاد اسلامی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دان دانشگاه آزاد اسلامی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سامانه دان daan.ir

یک از سامانه های دانشگاه آزاد که به صورت غیر حضوری برای برگزاری کلاس های آموزشی و برگزاری آزمون های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد سامانه دان دانشگاه آزاد daan.ir می باشد.

دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور است که تعدادی زیادی دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در آن تحصیل می نمایند و هر ساله نیز اقدام به جذب تعداد زیادی دانشجو در رشته های گوناگون و مقاطع مختلف می نماید.

بدیهی است که این دانشگاه برای فراهم آوردن بستر مناسب برای تحصیل دانشجویان و بهبود کیفیت آموزش نیاز به سامانه ها و سایت هایی برای ارائه خدمات داشته باشد

دانشگاه آزاد دارای سامانه های متعددی برای ارائه خدمات مختلف به دانشجویان و اساتید این دانشگاه می باشد. یکی از این سامانه ها، سامانه دان دانشگاه آزاد daan.ir است

در هنگام همه گیری بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها در مقاطع زمانی مختلف بسیاری از دانشگاه ها اقدام به راه اندازی سامانه هایی برای ارائه محتوای آموزشی به دانشجویان به صورت غیر حضوری نمودند. دانشگاه آزاد نیز از طریق سامانه دان با آدرس اینترنتی daan.ir در شرایط بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت غیر حضوری پرداخت.

سامانه دان daan.ir

سامانه دان دانشگاه آزاد اسلامی daan.ir

سامانه دان دانشگاه آزاد یا پنجره یکتای خدمات دیجیتال دانشگاه آزاد برای ارائه خدمات مختلف از جمله شرکت در کلاس ها و آزمون های آنلاین دانشگاه آزاد راه اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه daan.ir  امکان شرکت در کلاس های درسی به صورت مجازی وجود دارد و در مقاطع زمانی که کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می گردد دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه دان در کلاس های درسی خود شرکت کرده و از مفاهیم آموزشی به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

 این سامانه امکانات و خدمات مختلفی در اختیار دانشجویان قرار می دهد اما مهمترین هدف آن ارائه کلاس ها به صورت غیر حضوری می باشد.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد

ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد daan.ir

با مراجعه به سامانه دان می توانید از امکان شرکت در کلاس های آموزشی دانشگاه به صورت غیر حضوری بهره ببرید. هم اکنون این سامانه در بسیاری از واحدهای دانشگاهی مورد استفاده اساتید و دانشجویان قرار می گیرد، البته دیگر سامانه های آموزشی دانشگاه آزاد از جمله سایت وادانا و سایت دانان نیز در بعضی از واحدهای دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند اما سایت دان دانشگاه آزاد از جهات گوناگون در سطح بالاتری قرار دارد.

برای استفاده از امکانات سامانه دانشگاه آزاد باید ابتدا به این سامانه وارد شوید. برای ورود به سامانه دان در صفحه مرورگر خود (در گوشی تلفن یا کامپیوتر خود) آدرس اینترنتی سامانه یعنی عبارت daan.ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید.

بعد از جستجو آدرس اینترنتی مذکور، به طور مستقیم به سامانه دان دانشگاه آزاد وارد می شوید.

به سامانه دان دانشگاه آزاد

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه دانشگاه آزاد مشاهده می کنید که باید برای ورود به سیستم و امکان شرکت در کلاس های آموزشی ابتدا نام واحد دانشگاهی خود را انتخاب نمایید.

به سامانه دان

نام واحد دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بعد از این مرحله برای ورود به سامانه آموزشی دان می توانید با استفاده از گزینه های  ورود با شماره شناسایی یا ورود با شماره موبایل اقدام نمایید.

در صورتی که گزینه ورود با شماره موبایل را انتخاب نمودید باید شماره موبایل خود را در باکس مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه دریافت رمز یک بار مصرف کلیک نمایید بعد از این رمز یک بار مصرف از طریق پیامک به شماره تلفن شما ارسال می شود که با استفاده از این رمز می توانید به سامانه آموزشی دان وارد شوید

در صورتی که تمایل دارید با استفاده از گزینه ورود با شماره شناسایی به سامانه وارد شوید لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلدهای مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

ورود به سامانه دان

بعد از ورود به سامانه دان می توانید کلاس های آموزشی ارائه شده را انتخاب نموده و در کلاس مد نظر شرکت کنید.

“برای ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد daan.ir کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبور سایت دان دانشگاه آزاد

برای ورود به سامانه آموزشی دان  و استفاده از خدمات مختلف آن لازم است به این سامانه آموزشی وارد شوید.در صورتی که برای ورود به سامانه دان از روش ورود با شماره شناسایی استفاده کرده اید نیاز به این دارید که برای ورود نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید

در فیلد اول مربوط به نام کاربری ، شماره دانشجویی خود را وارد نمایید. رمز عبور نیز به طور پیش فرض کد ملی شما می باشد

اساتید دانشگاه آزاد  هم برای ورود به سامانه باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایند نام کاربری اساتید کد استادی و رمز عبور آن ها کد ملی استاد می باشد.

نحوه ثبت نام سامانه دان دانشگاه آزاد اسلامی

در حال حاضر برای ورود به سامانه دان و استفاده از امکانات آن از جمله شرکت در کلاس های درس به صورت مجازی نیازی به ثبت نام در این سامانه نمی باشد دانشجویان می توانند بعد از مراجعه به سامانه و با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی خود به سامانه آموزشی دانشگاه آزاد وارد شده و از امکانات مختلف آن استفاده نمایند

پس در حال حاضر صرفا ادامه تحصیل و دانشجو بودن در یکی از واحدهای  دانشگاه آزاد کشور که با استفاده از شبکه دان به آموزش مجازی می پردازد، برای ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد کافی است

در اوایل راه اندازی سامانه، دانشجویان باید ابتدا در این سامانه ثبت نام می کردند و بعد از آن برای ورود به سامانه اقدام می نمودند ولی در حال حاضر ورود به این سامانه با ورود اطلاعات شماره ملی و شماره دانشجویی امکان پذیر است.

مقاله پیشنهادی » سامانه وادانا دانشگاه آزاد

ورود به سامانه دان واحدهای دانشگاهی

در ادامه لیست سامانه دان واحدهای دانشگاهی که لینک ورود به آن ها در سامانه دان دانشگاه آزاد قرار دارد را مشاهده می نمایید. با ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد می توانید به این سامانه ها وارد شده همچنین با سرچ آدرس اینترنتی هر واحد دانشگاهی نیز می توانید به طور مستقیم به سامانه دان دانشگاه مربوطه وارد گردید.

ادامه مطلب
سامانه دانشگاه تهران ut.ac.ir

دانشگاه شهر قدس 

qodsiau.daan.ir

دانشگاه کیش

iaukishint.daan.ir

دانشگاه خوراسگان

khuisf.daan.ir

دانشگاه یادگار امام

iausr.daan.ir

دانشگاه علوم پزشکی تهران

iautmu.daan.ir

دانشگاه ملارد

iaumalard.daan.ir

دانشگاه تهران شمال

iau-tnb.daan.ir

دانشگاه تهران غرب

wtiau.daan.ir

دانشگاه علوم تحقیقات

srbiau.daan.ir

دانشگاه صفادشت

safaiau.daan.ir

دانشگاه ورامین

iauvaramin.daan.ir

دانشگاه اندیشه

andisheh.daan.ir

دانشگاه  تهران مرکز

iauctb.daan.ir 

دانشگاه تهران شرق

iauet.daan.ir

دانشگاه فرشتگان

farshchian.daan.ir

دانشگاه تهران جنوب

azad.daan.ir

دانشگاه اسلامشهر

iiau.daan.ir 

سایر واحدهای دانشگاهی(سامانه دانان)

danan.daan.ir

دانلود برنامه دان daan.ir دانشگاه آزاد

بسیاری از دانشجویان برای راحتی دسترسی به سامانه آموزشی دانشگاه آزاد  در صدد دریافت و دانلود  برنامه دان دانشگاه آزاد هستند. برای استفاده از برنامه دان لازم است نسبت به دانلود و نصب این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایید.

نرم افزار برنامه دان

لازم به ذکر است که امکانات و خدمات برنامه دان نیز مانند سایت دان بوده و به لحاظ ارائه امکانات با هم تفاوتی ندارند و هر کس بنا به میل و سلیقه خود می تواند از روشی که تمایل دارد استفاده نماید.

سامانه دان daan.ir  دانشگاه آزاد برای ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری راه اندازی شده است. دانشجویان می توانند با مراجعه و ورود به سامانه از امکانات آن استفاده نموده، در کلاس های آموزشی دانشگاه به صورت غیر حضوری و یا در آزمون های ارئه شده توسط اساتید دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

در این مطلب در مورد سامانه دان daan.ir و نحوه ورود به آن و … توضیحاتی ارائه شد چنانچه در مراحل ورود به این سامانه پرسش یا ابهامی داشتید یا در سایر زمینه ها نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نماید.

مقاله پیشنهادی » سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

5.9/6 - (35 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دان دانشگاه آزاد اسلامی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا