سایت دریافت کارنامه گزینه دو gozine2

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارنامه گزینه دو gozine2

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش دریافت کارنامه گزینه دو

گزینه دو  gozine2.ir یکی از موسسات آموزشی فرهنگی است که در تمام نقاط کشور به منظور فعالیت آموزش و تحصیلی می پردازد این اداره یکی از موسسات پرکار در عرصه برگزاری امتحان های آزمایشی مخصوص داوطلبان شرکت در کنکور سراسری است. این موسسه اضافه بر به جاآوری آزمون های آزمایشی به برنامه ریزی و عرضه مشاوره آموزشی و تولید محتواهای تحصیلی متناسب با احتیاج اندیشه آموزان مقطع‌ها گوناگون تحصیلی می پردازد.

بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های موسسه گزینه دو می توانند با رجوع به سایت کارنامه گزینه دو نسبت به رویت نتایج آزمون و بدست‌آوردن کارنامه آزمون خود اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم بپردازیم به آموزش سایت دریافت کارنامه گزینه دو پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

سایت کارنامه گزینه دو gozine2

داوطلبان می توانند به صورت آنلاین و غیر حضوری، برای گرفتن کارنامه گزینه دو خود اقدام کنند. به منظور بدست‌آوردن کارنامه گزینه دو، می توانید به وب سایت گزینه دو به آدرس اینترنتی gozine2.ir مراجعه کنید.

 به منظور ورود به قسمت کاربری  وب سایت گزینه دو، به نام کاربری و رمز عبور احتیاج دارید که زمان ثبت نام به شما داده می شود. وب سایت کارنامه گزینه دو، امکانات متعددی را برای دانش آموزان و داوطلبان این سازمان جمع‌آوری می کند. از جمله این امکانات، می توان به موارد پایین اشاره کرد:

  1. آزمون های متفرقه برای متقاضیان
  2. معرفی بانک سوالات مختلف برای دانش آموزان و مدرسه
  3. سامانه مشاوره هوشمند 
  4. ثبت نام در آزمون های گزینه دو
  5. نرم افزارهای تخمین رتبه و محاسبه درصد
  6. انجام آزمون های آنلاین و غیر حضوری
  7. آزمون‌های غیرحضوری
  8.  خدمات هوشمند مشاوره‌ای
  9. خدمات هوشمند آموزشی
  10. محتواهای آموزشی و مشاوره‌ای برای مباحث کلی ارزشیابی

تمام موارد بالا مربوط به سامانه گزینه دو می باشد لذا بعد وارد شدن به حساب کاربری می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

موسسه فرهنگی هنری گزینه دو | gozine2.ir، در واقع یکی از موسسه های برگزاری آزمون های آزمایشی برای داوطلبان کنکور سراسری می باشد. این  موسسه علاوه بر کنکور آزمایشی، آزمون های پیشرفت تحصیلی نیز برگزار می کند.

زمان دریافت کارنامه گزینه دو gozine2.ir

موسسه آموزشی گزینه دو، برای رفاه حال کاربران خود از تکنورژی های امروزی برای امورات سازکار خود استفاده میکند که اکنون برای دریافت کارنامه و زمان دریافت کارنامه دست به راه اندازی سایت گزینه دو نموده است.

بخاطر همین دلیل این موسسه در زمان خیلی کوتاهی میتوانند بعد از شرکت متقاضیان در آزمون های شما میتوانند برای دریافت تحویل فوری کارنامه اقدام کنید. 

بعد از برگزاری آزمون ها سریعا نمرات دانشجویان توسط کارشناسان موسسه گزینه دو بررسی و محاسبه می شود و در پرتال کاربری شما درج می شود همچنین بعد از چند ساعت از زمان برگزاری آزمون در دریافت کارنامه گزینه دو میتوانید به وب سایت این موسسه که آدرس اینترنتی gozine2.ir می باشد مراجعه کنید.

روش های دریافت کارنامه سایت دریافت کارنامه گزینه دو gozine2

حال اگر برای مشاهده یا دریافت کارنامه گزینه دو میتوانید از دو روش اسان استفاده کنید روش اول دریافت کارنامه از طریق اپلیکیشن گزینه دو امکان پذیر می باشد.

در روش دوم که خیلی آسان تر از روش اولی می باشد وبسایت گزینه دو است که در ابتدا با مراجعه به آدرس اینترنتی gozine2.ir می توانید با ورود به قسمت پرتال کاربری در این سایت می توانید کارنامه خود را دریافت کنید.

نحوه دریافت کارنامه از سایت گزینه دو

به منظور گرفتن کارنامه گزینه دو و دیگر خدمات پس از آزمون، باید به وب سایت gozine2.ir رجوع کنید. برای دسترسی به کارنامه گزینه دو، به نام کاربری و رمز عبور خود احتیاج دارید.

چنانچه به صورت آنلاین ثبت نام کرده باشید؛ خودتان نام کاربری و رمز عبور را تعیین کرده اید. ولیکن چنانچه به صورت حضوری و از راه نمایندگی ها ثبت شهرت آزمون گزینه دو را انجام داده باشید، سرپرست ثبت نام، این اطلاعات را در اختیار شما قرار داده است و میتوانید وارد پرتال کاربری خود در سایت گزینه دو شوید.

اکنون بعد از ورود به سایت گزینه دو ،بر روی گزینه صفحه شخصی من کلیک کنید. (کلیپ زیر را تماشا کنید)

سپس بعد از آن، یک منوی دیگر به شما نمایش داده می شود. در این منوی تازه، باید گزینه کارنامه آزمون را انتخاب کنید. بعد از آن، وب سایت شما را به صفحه کارنامه ها خواهد برد.

راهنمایی دریافت کارنامه گزینه دو

در این صفحه جدید کارنامه اصلی، مشاوره های هوشمند آزمون و پاسخبرگ به شما نمایش داده می شود. در کارنامه اصلی می توانید درصد ها و رتبه های خود را مشاهده کنید. در بخش مشاوره هوشمند نیز می توانید برای تخمین رتبه، رشته های قبولی، تحلیل آزمون و… مشاوره آنلاین دریافت کنید.

همچنین برای دریافت کارنامه کنکور گزینه دو، حتما باید به وب سایت گزینه دو مراجعه کنید. چرا که کارنامه قرار گرفته در اپلیکیشن گزینه دو، کارنامه کاملی نیست. همچنین یکی از قابلیت های خوب این کارنامه آنلاین، قابلیت رفع اشکال هوشمند است. در این بخش می توانید در یک آزمون دیگر شرکت کنید که بر اساس نتایج آزمون، برای خود شما شخصی سازی شده است.

خدمات اینترنتی گزینه‌دو gozine2.ir

  1. نرم افزار ارائه بهترین روش بهبود رتبه
  2. نرم افزار محاسبه تخمین نمره و رتبه و انتخاب رشته مجازی
  3. نرم افزار ارائه درصد‌های مورد نیاز برای رتبه مورد نظر
  4. نرم افزار ارائه نمونه کارنامه پذیرفته شدگان آزمون سراسری
  5. نرم افزار انتخاب رشته و ارائه آخرین رتبه های قبولی
  6. محتواهای آموزشی و مشاوره ای سایت و کانال تلگرام

وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات نوین سامانه های متعددی را رو به کار اورده اند. یکی از این سامانه ها، سایت هدایت تحصیلی پایه نهم است که به وب سایت همگام hamgam.medu.ir معروف است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارنامه گزینه دو gozine2

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا