سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود سامانه بوستان فنی حرفه ای سامانه آموزشی بوستان  ثبت نام سامانه بوستان فنی حرفه ای سمیاد بوستان  ثبت نام سایت بوستان  انتخاب واحد در سامانه بوستان  bustan.tvu.ac.ir سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای 1400 سامانه بوستان دانشگاه چمران کرمان

سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir سامانه دسترسی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به خدمات ارائه شده توسط این دانشگاه می باشد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: سامانه بوستان دارای زیرسیستم‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که زیرسیستم آموزشی آن شامل، برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد / حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس‌های مجازی، گزارشات سیستمی و … می‌شود. 

همچنین سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan tvu ac با امکانات جدید و خدمات بیشتر جایگزین سامانه نادا شده است. این مقاله ویژه برای دانشجویان و اساتید کلیه واحدهای دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور است؛ پیشنهاد می شود تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir یکی از سامانه های دانشگاه فنی حرفه ای می باشد این سامانه با هدف ارائه خدمات الکترونیکی غیر حضوری راه اندازی شده.

ورود به سایت بوستان فنی حرفه ای

سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir با اهداف ارائه خدمات چون انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه و … آنلاین و غیرحضوری به دانشجویان، اساتید و مسئولین واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای کشور طراحی و راه اندازی شده است.

این سامانه شامل خدمات از جمله انتخاب واحد، برگزاری کلاس های مجازی، ثبت نمرات دروس، انتقالی و میهمانی، پرداخت شهریه، ارزشیابی کیفی اساتید و… می باشد دانشجویان گرامی برای استفاده از خدمات این سامانه می بایست به پنل کاربری خود ورود کنند اکنون اگر شما نیز از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای هستید الزامیست که چگونه ورود به سامانه را بلد باشید. در ادامه نحوه ورود به سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید به دلیل این که کلیه اطلاعات تحصیلی و مشخصات فردی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای  از سایت ناد reg.tvu.ac.ir به سایت بوستان bustan.tvu.ac.ir انتقال پیدا کرده است، دانشجویان می بایست در صفحه اول ورود به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای، مثل اطلاعات موجود را با مشخصات خود انجام دهند.

 سازمان فنی و حرفه ای کشور، در این مورد اعلام کرده تکمیل تمام مراحل در فرم ورودی برای دانشجویان الزامی می باشد چرا که برای دسترسی به مجوز انتخاب واحد برای شما متقاضی گرامی ضروری می باشد.

در قدم اول به «سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای» به نشانی اینترنتی https://bustan.tvu.ac.ir مراجعه کنید. بعد از ورود به صفحه اصلی سایت بوستان برای شما یک فرم سفید رنگ نمایش داده میشود با تکمیل کردن اطاعات خود می توانید که شامل کد ملی و رمز عبور شما می باشد به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای وارد شوید.

توجه : شما متقاضی گرامی برای بار اول قصد ورود به این سامانه را دارید می توانید از تاریخ تولد خود برای ورود به سامانه استفاده کنید (بعنوان مثال 10رقمي(مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور استفاده کنيد.

همچنین اگر برای ورود به سامانه فنی و حرفه ای به مشکل برخورد کردید، برای رفع مشکل می بایست گزینه “تیکت پشتیبانی” را از کادر سمت بالایی صفحه انتخاب کنید. اکنون مشکل خورد را در کادر مربوط نوشته و منتظر جواب پاسخ پشتیبانی باشید. (در حال حاظر این سرویس قطع می باشد..)

 یکی از سامانه های در دسترس دانشجویان برای استفاده از مطالب آموزشی به صورت غیر حضوری سایت سمیاد samyad یا سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی و حرفه ای  است.

ثبت نام در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

ثبت نام در سایت بوستان فنی حرفه ای

یکی از پر تکرار ترین سوالات دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ثبت نام در سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای چگونه انجام میشود؟

بسیاری از دانشجویان تصور می کنند برای ورود به سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir می بایست در این سامانه ثبت نام سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را انجام دهند اما برای استفاده از خدمات سایت بوستان فنی و حرفه ای می بایست در این سایت ثبت نام کنید اما به منظور استفاده از خدمات این سایت، نیازی به ثبت نام در سایت بوستان نمی باشد.

کلیه اطلاعات مربوط به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برای ورود به سایت بوستان فنی به نشانی bustan.tvu.ac.ir ثبت می شوند و دانشجویان می توانند بر اساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه و وارد کردن کد ملی و رمز عبور اختصاصی خود به این سایت وارد شوند.

!توجه
براي اولین ورود به سيستم از تاريخ تولد 10رقمي (مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور استفاده کنيد

معرفی سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

دانشگاه فنی و حرفه ای | bustan tvu ac با هدف ارائه خدمات تسهیل در امور دانشجویان و تسریع در امور دانشجویان، اقدام به راه اندازی بسترهای مجازی مختلف نموده است. هر یک از سامانه های ارائه شده از طریق این دانشگاه، خدمات متفاوتی را به کاربران ارائه می کنند.

  سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir ، از جمله سایت هایی است که مبتنی بر خدمات الکترونیک این دانشگاه راه اندازی شده اند. این سایت، هدفمند طراحی گردیده است و خدمات مختلفی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، محسن جهانشاهی عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و تاکید و تحقق یکی از اهداف اصلی دانشگاه که متأسفانه طی سال‌های اخیر نارضایتی زیادی برای دانشجویان و کارکنان ایجاد کرده بود، پس از انجام بررسی‌های فنی و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با حضور متخصصان فنی و حوزه‌های بهره بردار و با همکاری دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نام (بوستان) رونمایی شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: سایت بوستان دارای زیرسیستم‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که زیرسیستم آموزشی آن شامل، برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد / حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس‌های مجازی، گزارشات سیستمی و … می‌شود.

وی افزود: زیرسیستم فرهنگی این سامانه شامل ارائه وب سرویس‌های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان، ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان، مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی می‌شود.

ثبت در سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

بسیاری از دانشجویان ورودی دانشگاه فنی و حرفه ای تصور می کنند که برای استفاده از خدمات سایت بوستان فنی و حرفه ای می بایست در این سایت ثبت نام کنند؛ اما به منظور استفاده از خدمات این سایت، نیازی به ثبت نام در سایت بوستان نمی باشد.

کلیه اطلاعات مربوط به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برای ورود به سایت بوستان فنی به نشانی bustan.tvu.ac.ir ثبت می شوند و دانشجویان می توانند بر اساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه و وارد کردن کد ملی و رمز عبور اختصاصی خود به این سایت وارد شوند.

حتی دانشجویان ورودی جدید، نیازی به ثبت نام در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای را ندارند. این دانشجویان می توانند با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود به این سامانه وارد شوند. رمز عبور پیش فرض دانشجویان ورودی جدید، تاریخ تولد 10 رقمی دانشجویان می باشد.

امکانات سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

سایت بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای bustan.tvu.ac.ir، با هدف ارائه خدمات غیرحضوری چون مالی، تحصیلی، آموزشی و … به دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای طراحی شده است.

از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در سایت bustan tvu ac ir می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سامانه ها جدید امکان ثبت و مشاهده نمرات به صورت اینترنتی

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF امکان ثبت اعتراض به هر یک از نمرات ثبت شده توسط اساتید

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF انجام امور مربوط به انتخاب واحد

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF انجام امور مربوط به حذف و اضافه در زمان مقرر

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF دسترسی به اطلاعات دانشجو و صحت سنجی اطلاعات دانشجو

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF دسترسی به بخش امور مالی

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF دریافت گزارش های مالی دانشجو

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF دسترسی به ارزشیابی کیفی و توصیفی اساتید

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF صحت سنجی معدل دانشجو

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF صحت سنجی تراز مالی دانشجو

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF دسترسی به بخش تراز مالی دانشجو

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7 %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF مشاهده کارنامه تحصیلی دانشجویان و دریافت آن

مهم نیست در کدام یک از دانشگاه های فنی و حرفه ای کشورمان در حال تحصیل هستید برای ورود به سایت نادا کافیست به آدرس اینترنتی reg.tvu.ac.ir، وارد شوید.

سؤالات متداول سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

 تاريخ تولد 10 کاراکتری (مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور سامانه بوستان فنی استفاده کنيد. همچنین در مقاله برای شما توضیح داده ایم.

اگر اولین بار است که وارد سایت بوستان فنی و حرفه ای می شوید، از تاريخ تولد 10 کاراکتری (مثال1379/04/12) بعنوان کلمه عبور سامانه بوستان فنی استفاده کنيد. بعد از ورود به پنل می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

 

وارد صفحه اول سایت بوستان شوید و روی عبارت “کلمه عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید. آموزش ورود به سایت بوستان فنی و حرفه ای در سایت درج شده است میتوانید از آن کمک بگیرید.

برای مشاوره با کارشناسان ما در مورد مقاله سامانه بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir تماس حاصل بفرمایید. ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا