سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

هر ساله دانش آموزان زیادی علاقمند به شرکت در المپیادهای علمی مختلف در سطح کشور می باشند. اگر شما هم تمایل به شرکت در المپیادهای دانش آموزی در زمینه های مختلف را دارید می توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم در خصوص سامانه المپیاد دانش آموزی را به دست آوردید.

با توجه به اینکه ثبت نام المپیاد دانش آموزی از سامانه جدیدی انجام می گیرد پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه بفرمایید. در ادامه متن به توضیح بیشتر در خصوص سامانه المپیاد دانش آموزی ، نحوه ورود به سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ، ثبت نام و … می پردازیم.

سامانه المپیاد دانش آموزی

هر ساله المپیادهای علمی دانش آموزی در رشته های مختلف در سطح کشور برگزار می گردد. این آزمون بزرگ علمی که دانش آموزان زیادی علاقمند به شرکت در آن می باشند هر ساله در رشته های متنوعی از جمله زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، جغرافیا و…. برگزار می شود.

دانش آموزان شرکت کننده در این المپیادهای دانش آموزی باید در چند مرحله مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند و در انتها پس از طی مراحل مختلف آثار برگزیده اعلام می گردد.

در سال های گذشته ثبت نام المپیاد دانش آموزی از طریق سامانه oly.medu.ir انجام می پذیرفت و دانش آموزان با مراجعه به این سامانه می توانستند مراحل ثبت نام و شرکت در این آزمون را انجام نمایند ولی طبق اطلاعات دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی و بخشنامه ثبت نام، ثبت نام المپیادهای دانش آموزی و انجام سایر مراحل مربوط به این آزمون از سال 1401 – 1402 به بعد از طریق سامانه مای مدیو انجام خواهد پذیرفت

my.medu.ir

وزارت آموزش و پرورش کشوردر جهت بهبود ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان و … سامانه های مختلفی را راه اندازی نموده است. دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه ها برای انجام امور خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

المپیادهای دانش آموزی هرساله در چند مرحله و در رشته های مختلفی برگزار می شود. از جمله رشته ها و زمینه های برگزاری المپیاد دانش آموزی می توان به رشته های فیزیک، شیمی، ریاضی ، جغرافیا ، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، ادبی و … اشاره نمود.

دانش آموزانی که علاقمند به شرکت در این آزمون کشوری هستند می توانند با مراجعه به سامانه المپیاد دانش آموزی مراحل ثبت نام و دیگر مراحل آزمون را انجام دهند.

تمامی مراحل شرکت در المپیاد دانش آموزی از جمله ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده اعلام نتایج و … با مراجعه به سامانه المپیاد دانش آموزی انجام می پذیرد.

در حال حاضر سامانه المپیادهای دانش آموزی سایت مای مدیو my.medu.ir می باشد و دانش آموزان برای شرکت و ثبت نام در این المپیادها باید به سامانه المپیاد دانش آموزی یا  my.medu.ir مراجعه نموده و مراحل مربوط به آن را انجام نمایند. در ادامه در مورد نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد ثبت نام المپیاد دانش آموزی با مراجعه به سامانه المپیادد انش آموزی یا همان my.medu.ir انجام می پذیرد. برای ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402 یعنی my.medu.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی ذکر شده به طور مستقیم به سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی یا همان پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش وارد خواهید شد.

سامانه المپیاد دانش آموزی

بعد از ورود به این سامانه برای ثبت درخواست شرکت در المپیادهای دانش آموزی ، ابتدا باید به حساب کاربری خود در سامانه my medu.ir وارد شوید.

برای ورود به حساب کاربری خود باید اطلاعات موجود در صفحه را تکمیل نمایید. نقش خود به عنوان دانش آموز را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده از جمله گزینه مربوط به ملیت و کد ملی خود را نیز وارد نمایید.

ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی

بعد از این سریال شش رقمی شناسنامه و کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز در کادر مخصوص وارد کرده و گزینه ورود را بفشارید.

با ورود این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود در سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir وارد شوید و برای ثبت نام المپیاد دانش آموزی اقدام نمایید.

ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

بعد از این که به روش گفته شده توانستید به سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی وارد شوید می توانید با انجام مراحل مختلف برای ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزان اقدام کنید

بعد از ورود به حساب کاربری خود در سامانه ثبت نام المپیاد انش آموزی ، بر روی گزینه المپیاد علمی کلیک نمایید.

رشته المپیاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی خود هزینه ثبت نام در المپیاد علمی را نیز به صورت الکترونیکی واریز نمایید.

در صورتی که تمامی مراحل ثبت نام را در سامانه المپیاد دانش آموزی به درستی انجام دهید در انتهای مراحل کد پیگیری ثبت نام به شما ارائه خواهد شد که می بایست این کد را تا پایان مراحل شرکت در المپیاد دانش آموزی نزد خود نگهداری کنید.

لینک ورود به سامانه  المپیاد دانش آموزی

در متن بالا در مورد نحوه ورود به سامانه  المپیاد دانش آموزی به طور کامل توضیح دادیم. با استفاده از لینک زیر و کلیک بر روی آن نیز می توانید به طور مستقیم به سامانه المپیاد دانش آموزی وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام المپباد دانش آموزی کلیک کنید.

همان طور که در مطلب بالا خواندید ثبت نام المپیاد انش آموزی با مراجعه به سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی my.medu.ir انجام می گیرد. در مطلب پیش رو به توضیح در خصوص سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه پرداختیم.

اگر بعد از خواندن این مطلب سوالی داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات شما به آن پاسخ خواهند داد.

در صورتی که تمایل دارید می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز به صورت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در سراسر کشور در رشته های مختلف برگزار می گردد. این آزمون بزرگ علمی هر ساله در رشته های مختلفی از جمله زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، جغرافیا و…. برگزار می گردد و داوطلبان شرکت کننده در این المپیادهای دانش آموزی باید در چند مرحله مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند.

سؤالات متداول سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی با آدرس My medu.ir در دسترس می باشد و دانش آموزان برای ثبت نام المپیادهای علمی باید به این سامانه مراجعه نمایند.

با وارد کردن کد ملی و شماره سریال شش رقمی مندرج در شناسنامه می توانید به سایت المپیاد دانش آموزی وارد شوید. نحوه ورود به این سامانه در مقاله بالا به طور کامل شرح داده شده است

در خصوص ثبت نام این آزمون در مقاله بالا توضیح داده شده است برای مشاهده به متن مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا