فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد e1687682037680

اسفند 98 کرونا همه را غافلگیر کرد، مخاطرات ادامه آموزش در مدارس به شیوه حضوری، دانش‌آموزان را خانه‌نشین کرد، اما اگر دانش در ثریا هم باشد، ایرانیان برای فراگیری آن از چیزی فروگذار نخواهند کرد فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد برای امنیت هر چه بشتر در برنامه شاد است، اگر قصد فعال کردن آن را دارید، ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

برنامه شاد این اپلیکیشن در ابتدای کار، به عنوان یک پیام‌رسان واسطه دانش‌آموزان و نظام آموزشی کشور شد، تا نیاز به اطلاع‌رسانی و ارتباط در سیستم آموزشی کشور را به صورت رایگان و امن برطرف نماید.

در حال حاضر برنامه شاد یکی از محبوب ترین پلتفر میان دانش آموزان و مدیران مدارس می باشد امروز در این مقاله قصد داریم به شما فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد را در برنامه شاد آموزش دهیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

مراحل فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

برای فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد اخرین نسخه برنامه شاد را ثبت کنید و سپس آموزش تصویری زیر را مطالعه کنید.

در قدم اول می بایست وارد قسمت تنظیمات برنامه شاد شوید آیکون آن نیز پایین صفحه نمایش داده شده :

فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

  • بعد از آن در قسمت تنظیمات، گزینه “حریم خصوصی و امنیت” را انتخاب کنید:

2.png

3-اکنون در این قسمت گزینه ” تایید دو مرحله‌ای” را انتخاب کنید طبق تصویر زیر :

دو مرحله‌ای

4-در قسمت بعد “تنظیم گذرواژه اضافی” را انتخاب کنید و رمز مورد نظر خود را وارد نمایید و مجددا همان رمز را تکرار کنید:

تایید دو مرحله‌ای

5- در مرحله آخر می توانید یک راهنمایی برای یاد آوری رمز وارد نمایید و همچنین می توانید یک ایمیل پشتیبان وارد نمایید که در صورت فراموشی رمز امکان دریافت رمز جدید برای شما وجود داشته باشد.

شاد

بدین صورت شما می توانید رمز دومرحله ای برنامه شاد را فعال کنید توجه داشته باشید با مراجعه به سایت برنامه شاد به آدرس اینترنتی shad.medu.ir اخرین نسخه آن را دانلود کرد و سپس مراحل فعال سازی رمز دو مرحله را انجام دهید تا به مسکل فنی برنخورید.
 

نکته بسیار مهم

قابل توجه کاربران گرامی شاد!  در راستای ارتقای امنیت حساب کاربری شما عزیزان، تایید دومرحله‌ای شاد فعال شد.

 تایید دومرحله‌ای از طریق تخصیص رمز بر روی حساب کاربری در هنگام ورود به شاد، و دریافت آن قبل از ارسال پیامک تایید، از نفوذ افراد غیر به حساب کاربری جلوگیری می‌نماید.

 همانطور که بارها هشدار داده شده است برای امنیت حساب کاربری‌تان به هیچ عنوان، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی رمز‌های‌تان (رمز سیدا، رمز دومرحله‌ای، پیامک تایید شاد و …) را در اختیار هیچ کسی قرار ندهید!

 در صورتی که به هر دلیل رمز تخصیص یافته به تایید دومرحله‌ای قابل بازیافت نبود ( فراموشی، نفوذ به حساب کاربری و …) با سامانه‌های پشتیبان شاد (۴۳۰۸۱) تماس بگیرید.  در ادامه آموزش نحوه فعال سازی رمز دومرحله‌ای آورده خواهد شد.

نحوه فعال کردن رمز دو مرحله ای برنامه شاد

نحوه نصب برنامه شاد

در ابتدای نصب برنامه شاد می بایست فایل نصبی آن را از سایت مرجع shad.ir  دانلود کنید و روی گوشی همراه خود نصب کنید مراحل نصب برنامه شاد بسیار آسان است کافیست در تلفن همراه خود بر روی فایل کلیک کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید و بعد از گذشت انداکی زمان برنامه شاد بر روی گوشی شما با موفقیت نصب میشود.

دانلود برنامه شاد جدید با لینک مستقیم

اکنون در ادامه طبق تصویر بالا برای ورود به برنامه شاد بر روی گزینه “ورود به برنامه” کلیک کنید. و در ادامه با وارد کردن شما خود و تایید کد ارسالی می توانید وارد اپلیکیشن شاد شوید.

آموزش نصب برنامه شاد در کامپیوتر

 

از طرفی دیگر برنامه شاد در نسخه وب نیز منتشر شده است که اکثر کاربران آنرا نسخه کامپیوتری نیز می نامند و اما شما حتی بدون کامپیوتر نیز می توانید از این نسخه استفاده کنید و تنها مواردی که در این راستا نیاز دارید، اینترنت و یک مرورگر می باشد که در دستگاه های مختلفی مانند کامپیوتر، گوشی و تبلت می توانید اقدام به استفاده نمائید. از این رو برای استفاده از این نسخه از برنامه شاد بر روی لینک ذیل کلیک کنید؛

اینک شما وارد نسخه وب برنامه شاد شده اید که باید در این قسمت شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس بر روی لینک «مرحله بعد» کلیک کنید.

%D9%86%D8%B5%D8%A8 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87 %D8%B4%D8%A7%D8%AF

کد یکبار مصرف برای شما ارسال خواهد شد که بعد از وارد کردن آن، وارد حساب کاربری شاد خود خواهید شد.

 نسخه وب شاد

با انتخاب گزینه منو از بالای صفحه که 3 خط افقی می باشد، می توانید از قابلیت هایی اعم از گروه جدید، کانال جدید، پیام های ذخیره شده، مخاطبان، تنظیمات، دستگاه های متصل و خروج از حساب کاربری استفاده کنید.

راهنمای نصب برنامه شاد

از طرفی اگر شما دانش آموز هستید می توانید گزینه ورود دانش آموز را انتخاب کنید که بعد از انتخاب این گزینه باید مرحله احراز هویت ذیل را بگذرانید.راهنمای نصب برنامه شاد

این مرحله شامل کد ملی، سال تولد، ماه و روز تولد است که بعد از وارد کردن آن باید گزینه «ثبت» را انتخاب کنید.

طبق کلیپ آموزشی در قدم اول باید به نشانی shad.ir مراجعه کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شاد شوید و بعد روی گزینه دانلود نسخه اندروید” کلیک کنید تا فایل جدید برنامه شاد برای اندروید را دریافت کنید.

در ادامه لینک برنامه شاد برای راحتی دانلود برنامه شاد برای شما کاربر گرامی گذاشته شده است.

درباره اپلیکیشن شاد shad.ir

 

خدمات رایگان

خدمات شاد در راستای عدالت آموزشی و ایجاد فضای تحصیلی برای تمام فرزندان ایران، و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین اپراتورهای اینترنت کشور، بصورت رایگان عرضه می‌شود.

پیام‌رسانی رایگان

شاد با فراهم کردن خدمات پیام‌رسانی بزرگترین نیاز معلم و دانش‌آموزان در آموزش غیرحضوری را برطرف کرده است، نیاز به ارتباط؛ در شاد به صورت رایگان پیام‌های متنی،صوتی و تصویری ارسال و دریافت کنید.

پخش زنده تصویری و صوتی رایگان

پخش زنده صوتی و تصویری، به معلم‌ها این امکان را می‌دهد تا به صورت برخط و رایگان با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کرده و دانش آموزان نیز بتوانند همزمان سوالات خود را از معلم بپرسند و جواب او را بشنوند.

تماس صوتی و تصویری

یکی از قابلیت‌های دیگر شاد امکان برقراری تماس صوتی و تصویری برای همه کابرانی است که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

نمونه تدریس‌ها

مجموعه‌ای ارزشمند از محتوای آموزشی دروس کلیه مقاطع تحصیلی از پیش دبستان تا پیش‌دانشگاهی و حتی محتواهای مورد نیاز دانش آموزان استثنایی و هنرستان است که توسط برترین معلمان کشور، زیر نظر وزارت آموزش و پرورش جمع آوری شده است.

شادبین

شاد براساس دغدغه خانواده‌ها، با راه‌اندازی موتور جستجوی شادبین سعی در خلق تجربه‌ای متفاوت در جستجو و وبگردی ویژه دانش‌آموزان، با نمایش نتایج موضوعی فیلتر شده کرده است؛‌ موتور جستجوی شادبین به صورت میانگین روزانه بیش از 1.000.000 بار توسط دانش‌اموزان استفاده می‌شود.

سؤالات متداول فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

آموزش تصویری مراحل فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد در مقاله درج شده است.

در ابتدا وارد قسمت تنظیمات برنامه شاد شوید:

​ در قسمت تنظیمات، گزینه “حریم خصوصی و امنیت” را انتخاب کنید:

​ در این قسمت گزینه ” تایید دو مرحله‌ای” را انتخاب کنید:

​ در قسمت بعد “تنظیم گذرواژه اضافی” را انتخاب کنید و رمز مورد نظر خود را وارد نمایید و مجددا همان رمز را تکرار کنید 

بدین صورت رمز دومرحله ای شاد برای شما فعال خواهد شد.

بله، شما میتوانید پس از فعالسازی، تایید دو مرحله ای را غیر فعال کنید.

 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا