تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

در ادامه این مقاله به توضیح در رابطه با موضوع تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 خواهیم پرداخت. برای اطلاع دقیق از موضوع اشاره شده تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دانش آموزانی که علاقمند به ورود و تحصیل در مدارس تیزهوشان سراسر کشور می باشند می بایست در زمان مقرر شده برای ثبت نام این آزمون با مراجعه به سایت مای مدیو نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند. پس از این بازه زمانی، معمولا زمانی به عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 در نظر گرفته می شود و دانش آموزانی که پیش از این نتوانستند به هر دلیلی در آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایند می توانند در این بازه زمانی در نظر گرفته شده که در واقع مهلت مجددی برای بازماندگان از ثبت نام می باشد با مراجعه به سامانه ثبت نام ، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

در ادامه در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 توضیحاتی کاملی ارائه خواهد شد.

 کنترل کارت ورود به آزمون داوطلبان آزمون سمپاد و نمونه دولتی(پایه ششم/نهم)توسط مدیر قابل توجه مدیران مدارس دوره ابتدایی(پایه ششم) مدیران مدارس دوره متوسطه اول (پایه نهم)  در صورتی که کارت های ورود به آزمون دانش آموزان فاقد عکس می باشد، در اسرع وقت(قبل از آزمون) عکس دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدیر‌ مدرسه بارگذاری شود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

مدارس تیزهوشان یا مدارس سمپاد از جمله مدارس با سطح آموزشی بالا در کشور هستند که امکانات و خدمات آموزشی و تحصیلی بیشتری را به دانش آموزان در حال تحصیل در این مدارس ارائه می نمایند.

هر ساله دانش آموزان زیادی در دو مقطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برای ورود به مدارس تیزهوشان و بهره گیری از سطح آموزش و امکانات این مدارس با یکدیگر به رقابت می پردازند.

هر ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ( سمپاد) در جهت کشف و پرورش دانش آموزان نخبه و با استعداد برای تحصیل در این مدارس ، اقدام به برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان می کند. دانش آموزان متقاضی حضور و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان می توانند در صورتی که در آزمون ورودی این مدارس پذیرفته شدند ، به ادامه تحصیل در این مدارس بپردازند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون  مدارس تیزهوشان 1402

 دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان باید در بازه های زمانی مشخصی که از طرف سازمان استعدادهای درخشان کشور اعلام می شود و در زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 به سایت ثبت نام مراجعه نموده و مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی را انجام نمایند. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سایت مای مدیو انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در سال 1402 – 1403  از تاریخ 15 فروردین تا 25 فروردین 1402 می باشد.

دانش آموزانی که موفق نشدند در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام نمایند می توانند در تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

طبق اطلاعیه جدید در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402، مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات و پرداخت هزینه برای داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از تاریخ 26 فروردین ماه 1402 تا تاریخ 28 فروردین 1402 تمدید شده است.

  • طبق اعلام سازمان ملی پرورش استعداداهای درخشان این زمان قابل تمدید نمی باشد.

دانش آموزان می توانند در بازه در نظر گرفته شده تحت نام تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان با مراجعه به سامانه my.medu.ir برای انجام ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

برای آشنایی با سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و راهنمای نحوه ثبت نام در سامانه کلیک کنید.

راهنمای نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

دانش آموزانی که پیش از این در زمان ثبت نام و همچنین تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 ثبت نام نموده اند می بایست در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان برای شرکت در جلسه آزمون اقدام نمایند.

دانش آموزان دقت داشته باشند که حتما پیش از برگزاری آزمون از طریق سایت اعلام شده کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم در سال تحصیلی 1402 – 1403 اعلام شده است. طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 پایه ششم به هفتم ، این آزمون در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 1 تیر ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ گفته شده در آزمون شرکت نمایند.

همچنین طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم، آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم نیز در ساعت ۹ صبح روز جمعه دوم تیرماه 1402 و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

دانش آموزانی که پیش از این در زمان ثبت نام و یا در زمان در نظر گرفته شده تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 ، در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام نموده اند می بایست چند روز پیش از برگزاری آزمون این مدارس برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایند.

دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-تیزهوشان 1402 - 1403

کارت ورود به جلسه شامل اطلاعاتی از جمله نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردي، عكس داوطلب ، ترتیب اولویت انتخاب شده و آدرس دقیق حوزه امتحانی، هفت روز قبل از تاریخ برگزاري تا روز برگزاري آزمون، از طریق سامانه مای مدیو در دسترس داوطلبان قرار میگیرد.

دانش آموزان دقت داشته باشند که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت در جلسه امتحان الزامی می باشد و داوطلبان می بایست پیش از شرکت در آزمون حتما نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 اقدام نمایند.

در صورت به همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون، از حضور شمادر جلسه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ممانعت به عمل آمده و در واقع مجاز به شرکت در جلسه آزمون نمی باشند.

در مطلب پیش رو به توضیح در خصوص موضوع تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان سال تحصیلی 1402 – 1403 پرداختیم.

در این مطلب تلاش کردیم به این سوالات شما در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 پاسخ دهیم در صورتی که سوال و یا ابهام دیگری دارید می توانید از قسمت کامنت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید پس از ارسال به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. همچنین می توانید انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را از همین طریق با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 - 1403

 

بله ، طبق اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از تاریخ 26 فروردین ماه 1402 تا تاریخ 28 فروردین 1402 تمدید شده است.

بله در صورتی که پیش از این ثبت نام نموده اید می توانید برای ویرایش اطلاعات خود در زمان اشاره شده اقدام نمایید.

بله دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان در هر دو پایه هفتم و دهم می توانند در زمان اشاره شده در متن برای ثبت نام مجدد یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا