سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۱ | راهنمای تصویری

سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402 در راستای کسب اطلاع فرهنگیان گرامی از میزان افزایش حقوقی خود راه اندازی شده و حتی معلمان بازنشته نیز می توانند از این سامانه برای دریافت حکم کارگزینی خود بهرمند شوند  این سایت زیر نظر آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات الکترونیکی و بهبود ارتقایی خدمات به ملعمان توسعه یافته است.

برای دریافت my medu ir حکم کارگزینی 1402 توجه داشته باشید که معلمان  شاغل و همچنین بازنشسته می بایست هر کدام به سایت های مجزا مراجعه کرده که در ادامه مقاله به این مورد نیز اشاره خواهیم کرد. در این مقاله به مواردی چون نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1401 برای فرهگیان شاغل و بازنشسته گفتگو خواهیم کرد تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سایت سامانه حکم کارگزینی فرهنگیان

سایت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402

حکم کارگزینی یکی از مهم ترین حکم هایی است که معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش از سوی این سازمان ََدریافت می نمایند.

فرهنگیان عزیز همان گونه که در ابتدایی مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم که برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان معلمان شاغل و بازنشسته می بایست به دو سایت مجزا مراجعه کنند اگر شما از فرهنگیان زحمت کش بازنشسته و کارکنان وزارت آموزش و پرورش هستید می بایست از طریق سایت cspf.ir برای دریافت حکم کارگزینی خود اقدام کنید.

همچنین معلمان شاغل نیز می توانند از طریق سایت آموزش و پرورش به نشانیmedu.ir نسبت به دریافت حکم کارگزینی خود اقدام کنند همچنین اگر شما نیز قصد نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1401 را دارید کافیست مراحل زیر را طی کنید.

حکم کارگزینی چیست ؟

حکم کارگزینی می توان گفت حکمی است که برای هر فردی تازه استخدام در سازمان مربوط به آن تعلق می گیرد این حکم به معنایی شروع رسمی کار وی می باشد در واقع این حکم وظایفی که آن فرد در سازمان که در آن استخدام است را بیان می کند.

از مزایای های دیگر حکم کارگزینی نیز میتوان اشاره کرد به ارائه ارتقا شغلی پرسنل که در حکم مربوطه وی به طور کلی تعیین شده است. در کل تمام امور مربوط به پرسنل در سازمان در احکام کارگزینی تعیین میشود و هرآنچه در مورد ارتقا شغلی و ترفیع جایگاه و افزایش حقوق و دستمزد نیاز است ثبت شود در این حکم گزارش داده میشود.

حکم کارگزینی شامل چه مواردی است

 در حکم کارگزینی وزارت آموزش و پرورش اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی کارکنان، کد ملی و کد پرسنلی، حق اولاد و همسر، حقوق پرداختی، حقوق دریافتی و… موارد دیگر همون که می توان به آن اشاره کرد

آیین نامه ها و دستورالعمل‌های تامین اجتماعی، قانون کار و سایر مقررات مربوط به وزارت کار آیین نامه های استخدامی یا دستورالعمل های اداری مربوط به هر سازمان اطلاعات مربوط به چارت سازمانی و جایگاه فرد استخدام شده سوابق، تحصیلات، سن و سایر اطلاعات شغلی و هویتی فرد در اطلاعات درج در حکم کارگزینی آموزش و پرورش می باشد.

my medu ir حکم کارگزینی 1402

طبق اعلام آموزش و پرورش معلمان گرامی برای دریافت حکم کارگزینی 1401 می توانید به آدرس سایت مای مدیو دات آی آر (پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش)  my medu.ir مراجعه کنید. برای کسب اطلاع بیشتر از my medu ir حکم کارگزینی 1402 می توانید مقاله مربوط را بخوانید. روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان ۱۴۰۱

معرفی سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402

یکی از مهمترین مدارک که مربوط به شغل افراد می باشد، حکم کارگزینی می باشد، در واقع حکم کارگزینی نشان دهنده جزئیات فیش حقوقی و میزان دریافتی کارمندان می باشد ارائه حکم کارگزینی برای انجام بسیاری از امورات مانند دریافت تسهیلات بانکی توسط کارمندان و یا انجام ضمانت دیگران برای دریافت وام، الزامی و ضروری می باشد.

در این میان کارمندان وزارت آموزش اعم از معلمان، مدیران، کارمندان ادارات استان ها و دیگر کارکنان این وزارتخانه نیز دارای حکم کارگزینی هستند و این امکان برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش فراهم شده تا بتوانند از طریق سامانه حکم کارگزینی فرهنگیان، بدون نیاز به مراجعات حضوری به ادارات محل خدمت خود، حکم کارگزینی را مشاهده و چاپ کنند.

سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402 فرهنگیان بازنشسته می بایست به آدرس اینترنتی www.cspf.ir و www.sabasrm.ir می توانند مراجعه کنند. (در ادامه مقاله آموزش دریافت حکم کارگزینی را نیز به شما مخاطب گرامی آموزش خواهیم داد)

و همچنین فرهنگیان شاغل ِنیز میتوانند به سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1401 به آدرس الکترونیکی medu.ir یا my.medu.ir مراجعه کنند. در ادامه در مورد این دو روش با یک دیگر گفتگو خواهیم کرد.

فیلم آموزشی نحوه ورود به سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته و معلمان شاغل در سال 1401 ادرس وب سایت های معرفی شده در کلیپ 

1- مای مدیو medu.ir یا my.medu.ir 

2- www.cspf.ir و www.sabasrm.ir 

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1401

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل medu.ir

 همانطور که در مقدمه مقاله گفتیم فرهنگیان بازنشسته و شاغل هر کدام در سایت های مستقل می توانند نسبت به دریافت حکم کارگزینی خود اقدام کنند. همواره وزارت آموزش و پرورش در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به کارکنان خود دست به راه اندازی سامانه متعددی را در صورت کار داشته است یکی از سایت های مهم و کاربردی این سازمان، سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می باشد.

ارائه حکم کارگزینی در بسیاری از موارد برای کارمندان ضروری می باشد به همین منظور کارمندان هر ارگانی در کشور باید با نحوه دریافت حکم کارگزینی خود آشنا باشند. در این قسمت از مقاله در مورد دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل صحبت خواهیم کرد. 

فرهنگیان شاغل که قصد دریافت حکم کارگزینی می توانند به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی medu.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت اقدام کنند.

در ابتدا برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل می بایست به آدرس سایت آموزش و پرورش کشور به نشانی medu.ir مراجعه کرده و در قدم اول به پایین سایت رجوع کرده و از نقشه مشاهده شده بر روی استان محل خدمت خود را کلیک کرده.

برای دریافت حکم کارگزنی فرهنگیان شاغل ابتدا وارد سایت آموزش و پرورش به نشانی  شده و از پایین سایت استان محل خدمت خود را انتخاب نمایید.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل medu.ir

در این مراحل با پرتال کاربری خود در سایت اموزش و پرورش استان خود وارد شوید در صورت ورود به سامانه شما قادر به دریافت حکم کارگزینی خواهید بود.

توجه داشته باشید فرهنگیان محترم همچنین می توانید از سایت MY.MEDU.IR نیز جهت دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایید.

جهت ورود مستقیم به سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل کلیک کنید.

سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir جهت دریافت خدمات متنوعی به صورت آنلاین و غیرحضوری برای عموم هموطنان راه اندازی شده و از اصلی ترین اهداف سامانه «سامانه خدمات دولت الکترونیک » میتوان به چند مورد مهم اشاره کرد انجام امورات خود بدون نیاز به مراجعه حضوری، به صورت آنلاین، بدون ارسال هر گونه مدرکی قابل دریافت می باشد.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته 1402

اگر شما نیز قصد دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته را دارید می بایست طبق راهنمای زیر برای دریافت حکم کارگزینی اقدام کنید. فرهنگیان کشورمان با شروع دوره بازنشستگی امورات مربوط به خود را باید از طریق صندوق بازنشستگی کشوری که تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد، پیگیری نمایند.

چه مدارک لازم است برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته ؟

 سوال : برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته چه مدارکی لازم است ؟ همان‌طور که گفتیم جهت ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری و دریافت حکم کارگزینی نیاز به اطلاعاتی شامل موارد زیر دارید:

مورد اول شماره دفترکل: شماره دفتر کل کد شما در سازمان بازنشستگی کشوری است که در واقع جایگزین کد پرسنلی شما شده است و پس از ورود به مرحله بازنشستگی به جای کد پرسنلی به شما داده می‌شود.

مورد دوم شماره ملی: شماره ملی درج ‌شده روی کارت ملی شما از مواردی است که برای ورود به سایت و دریافت حکم کارگزینی خود نیاز دارید.

مورد سوم شماره حساب: شماره حسابی که حقوق بازنشتگی شما به آن واریز می‌شود در هنگام دریافت حکم کارگزینی شما نیاز است.

در قدم اول برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته به سایت خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به دو آدرس www.cspf.ir و www.sabasrm.ir مراجعه کنید و مراحل زیر را طی کنید.

در قدم اول برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته ابتدا می بایست به سایت www.cspf.ir مراجعه کرده و حال در قسمت بالای صفحه که منو سایت قرار دارد بر روی گزینه‌ای به عنوان درگاه خدمات الکترونیکی وجود دارد بر روی آن گزینه کلیک ‌کنید تا وارد سامانه خدمات الکترونیکی سازمان بازنشستگی کشوری شوید.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

نکته شما نیز می‌توانید به صورت مستقیم از طریق وارد کردن آدرس اینترنتی sabasrm.ir نیز به این درگاه وارد شوید.

مدارک لازم برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

در نهایت پس از انجام تمامی مراحل فوق و با ورود به سامانه می توانید حکم کارگزینی خود را دریافت نمایید.

مراحل دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

موارد مهم برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

فرهنگیان بازنشسته عزیز تنها راه دریافتی حکم کارگزینی شما فقط از طریق سایت های اعلام شده امکان پذیر می باشد آموزش آن در همین مقاله بصورت تصویری آموزش داده شده است. لطفا حواستان به افراد سودجو و سایت فیک باشد.

لذا از قراردادن اطلاعات شخصی خود در اختیار افراد دیگر خودداری کنید. امکان دارد از حکم کارگزینی شما از طریق جعل سند جهت استفاده‌ شخصی و موارد دیگر سوءاستفاده قانونی شود.

آدرس سایت های که فرهنگیان بازشسته می باتوان با مراجعه به آنان می توانن نسبت به دریافت فیش کارگزینی اقدام کنند. www.cspf.ir و www.sabasrm.ir

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش

از دیگر سامانه کاربری برای فرهنگیان می تواند به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان اشاره کرد که یکی از خدمات غیرحضوری وزارت آموزش و پرورش کشورمان می باشد. این سامانه جدا از سایت های دریافت حکم کارگزینی می باشد.

برای دریافت فیش حقوقی خود کافیست به آدرس اینترنتی fish.medu.ir مراجعه کنید تا از اخرین فیش حقوقی خود اطلاع داشته باشید لذا برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، کافیست که شماره ملی و شماره پرسنلی خود را به خاطر داشته باشید. همچنین، برای ورود به این سامانه، لازم است که فرهنگیان رمز عبور سامانه همگام خود را به خاطر داشته باشند تا بتوانند به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان وارد شوند.

اپدیت مقاله: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور افرادی که قصد دریافت فیش حقوقی فرهنگیان را دارید می بایست به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند.

اگر میخواهید در مورد سایت جدید آموزش و پرورش بعنوان مای مدیو | my.medu.ir کسب اطلاعات کنید کافیست در ادامه مقاله مربوط به این سامانه را مطالعه کنید.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی my.medu.ir یکی از سامانه های جدید وزارت آموزش و پرورش می باشد که با هدف ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان و همچنین برای کارکنان آموزش و پرورش، سایر عموم مردم راه اندازی شده است.

 در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir را مشاهده کنید. سامانه های خدمات الکترونیک وزارت علوم مثل فیش حقوقی فرهنگیان سامانه حکم کارگزینی و استعلام مدرک تحصیلی پیش ثبت نام مدارس و….

سؤالات متداول سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1401

جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402اگر فرهنگی شاغل هستید به آدرس medu.ir و  فرهگیان بازنشسته نیز به آدرس اینترنتی cspf.ir مراجعه کنند. نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402 در مقاله بصورت کامل توضیح داده شده است. سایت زومیک وب

مورد اول شماره دفترکل: شماره دفتر کل کد شما در سازمان بازنشستگی کشوری است که در واقع جایگزین کد پرسنلی شما شده است و پس از ورود به مرحله بازنشستگی به جای کد پرسنلی به شما داده می‌شود.

مورد دوم شماره ملی: شماره ملی درج ‌شده روی کارت ملی شما از مواردی است که برای ورود به سایت و دریافت حکم کارگزینی خود نیاز دارید.

مورد سوم شماره حساب: شماره حسابی که حقوق بازنشتگی شما به آن واریز می‌شود در هنگام دریافت حکم کارگزینی شما نیاز است.

تمام مراحل دریافت حکم کارگزینی در این مقاله درج شده است با مطالعه آن از روند دریافت حکم کار گزینی مطلع شوید.

حکم کارگزینی می توان گفت حکمی است که برای هر فردی تازه استخدام در سازمان مربوط به آن تعلق می گیرد این حکم به معنایی شروع رسمی کار وی می باشد در واقع این حکم وظایفی که آن فرد در سازمان که در آن استخدام است را بیان می کند.

فرهنگیان بازنشسته می توانند به آدرس اینترنتی cspf.ir مراجعه کنند و معلمان شاغل نیز به آدرس اینترنتی medu.ir مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (32 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. احکام رتبه بندی اصلا با صداقت زده نشدند،،دذ حق همه ظلم شد،فردا قیامت باید جوابگو باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا