سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور در سطح کشور می بایست پیش از شروع نیمسال جدید تحصیلی با مراجعه به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور 1402 – 1403 برای انجام انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

فرآیند انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه های پیام نور به صورت اینترنتی و توسط دانشجو انجام می پذیرد و دانشجویان می توانند با رعایت اصول و با توجه به معدل ترم قبل و همچین دروس پیش نیاز و هم نیاز ، اقدام به انتخاب واحد برای ترم تحصیلی جدید نمایند.

در ادامه این مطلب در باره ی سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir ، نحوه ورود به این سامانه و انجام مراحل انتخاب واحد پیام نور توضیح خواهیم داد، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

امروزه و با گسترش استفاده از بسترهای الکترونیک ، انجام بسیاری از امور لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراکز ذیربط ندارد و افراد می توانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام بسیاری از امور مد نظر خود اقدام نمایند.

دانشگاه ها نیز در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به دانشجویان و تسهیل در روند انجام امور، اقدام به راه اندازی سامانه های متعددی نموده اند. دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه های معرفی شده برای انجام اموری چون انتخاب واحد، حذف و اضافه واحدهای درسی، پرداخت شهریه، مشاهده نمرات و دریافت کارنامه، امور مربوط به فارغ التحصیلی و … اقدام نمایند.

دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور به صورت برخط اقدام به انجام رشته خود نمایند.

همان طور که اشاره شد روند انتخاب واحد دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و داوطلبان می توانند پس از اطلاع دقیق از بازه زمانی مربوط به انتخاب واحد با مراجعه به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور اقدام به انتخاب واحد نمایند.

سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در واقع همان سامانه گلستان پیام نور با نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir می باشد و روند انتخاب واحد و حذف و اضافه ی واحدها با مراجعه به این سامانه صورت می پذیرد.

مقاله پیشنهادی :  سایت گلستان دانشگاه پیام نور

ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir

دانشجویان دانشگاه پیام نور با ورود به حساب کاربری خود در سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور می توانند برای انتخاب واحد ترم تحصیلی جدید خود اقدام نمایید. پیش از انجام انتخاب واحد می بایست به تعداد حداقل و حداکثر واحدهای اعلام شده توسط دانشگاه محل تحصیل توجه نموده و با توجه به دروس پیش نیاز و هم نیاز اعلام شده، اقدام به انتخاب واحد خود نمایید. همچنین بهتر است زمانبندی مربوط به برگزاری آزمون دروس را نیز مورد توجه قرار دهید تا در زمان برگزاری امتحانات، تداخل ایجاد نشده و در حین امتحانات با مشکل مواجه نشوید.

برای ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی reg.pnu.ac.ir برای ورود مستقیم به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور کلیک کنید. را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور وارد خواهید شد و می توانید بعد از ورود به حساب کاربری خود برای انتخاب واحد اقدام نمایید.

سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور 1402 - 1403

برای انجام انتخاب واحد، پس از ورود به صفحه اصلی سامانه می بایست به پنل کاربری خود وارد شوید، به این منظور بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور 1402 - 1403

در صفحه جدید سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور یا همان سيستم جامع دانشگاهي گلستان اطلاعات خواسته شده مانند شناسه کاربری و گذر واژه (رمز عبور) را وارد نمایید. در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور 1402 - 1403

با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور وارد شده و مراحل انتخاب واحد خود را انجام دهید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

نحوه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سایت reg.pnu.ac.ir

دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در دانشگاه پیام نور می توانند با ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور با ورود به حساب کاربری خود و از مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام، ثبت نام اصلی برای انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. در ادامه به طور کامل نحوه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سایت reg.pnu.ac.ir را برای شما تشریح خواهیم کرد.

ابتدا به روش گفته شده به پنل کاربری خود در سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور وارد شوید.

پس از ورود به صفحه جدید، گزینه گزارش های آموزش را کلیک نموده و در ادامه به منظور مشاهده لیست دروس ترم جاری از زیر گزینه درس های ترمی ، گزینه لیست دروس ارائه شده را کلیک کنید.

نحوه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سایت reg.pnu.ac.ir

از میان گزینه های موجود در صفحه، گزینه ثبت نام را انتخاب نموده و زیر گزینه عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی را بفشارید.

نحوه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سایت گلستان

پس از ورود به صفحه اصلی ثبت نام دانشجو، واحدهای انتخابی و مد نظر خود را تکمیل نموده و در انتها گزینه ثبت را کلیک کنید.

انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سایت گلستان

در پایان با استفاده از گزینه پرینت می توانید از لیست دروس انتخاب شده در ترم تحصیلی جدید، پرینت تهیه نمایید.

با طی مراحل گفته شده می توانید به راحتی و به صورت آنلاین اقدام به انجام انتخاب واحد دانشگاه پیام نور نمایید.

با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به راحتی و به طور مستیم به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور سيستم جامع دانشگاهي گلستان ) وارد شوید.

لینک ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور اقدام به انتخاب واحد برای ترم تحصیلی جدید نمایند.

مقاله پیشنهادی » سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور


در این مقاله در رابطه با سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور، نحوه ورود به این سامانه ، مراحل و چگونگی انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سایت reg.pnu.ac.ir و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور 1402 - 1403

سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در واقع همان سامانه گلستان دانشگاه پیام نور با نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir بوده که بسیاری از امور دانشجویان دانشگاه پیام نور از جمله انجام انتخاب واحد با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به سامانه انتخاب واحد پیام نور وارد شوید.

در خصوص نحوه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سایت گلستان در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا