سایت تیز آزما tizazma.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت تیز آزما tizazma.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تیز آزما tizazma.ir

سایت تیز آزما با اهداف برگزاری آزمون های آنلاین و ارائه آموزش به صورت آنلاین و آفلاین راه اندازی شده است. دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مطرح کشور است که دارای واحدهای دانشگاهی زیادی در سطح کشور بوده و هر ساله داوطلبان زیادی برای ادامه تحصیل به این دانشگاه وارد می شوند

این دانشگاه در جهت ارائه خدمات با کیفیت و بهینه به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه، اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های مختلفی نموده است که هر کدام به ارائه خدماتی می پردازند.

دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی می توانند با مراجعه به این سامانه ها و به طور غیر حضوری از امکانات و خدمات ارائه شده استفاده کنند. از جمله سامانه های فعال دانشگاه علمی کاربردی می توان به سامانه سما لایو، سامانه هم آوا، سایت تیز آزما و… اشاره نمود.

سایت تیز آزما که توسط دانشگاه علمی و کاربری و در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه بنیان نهاده شده است به ارائه خدمات مختلفی به این افراد می پردازد.

سایت تیز آزما

از زمان شیوع ویروس کرونا و ادامه دار شدن تحصیل به صورت مجازی، بسیاری از دانشگاه ها اقدام به ایجاد سامانه های مختلف در زمینه تحصیلی، آموزشی و خدمت رسانی نمودند تا با این روش از رفت و آمدهای غیر ضروری جلوگیری شده و بسیاری از امور به صورت غیر حضوری و با حداکثر صرفه جویی در وقت و زمان انجام شود .

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علمی و کاربردی می توانند به این سامانه مراجعه نموده و از امکانات و خدمات سایت تیز آزما متناسب با نوع نیاز خود استفاده نمایند.

سایت تیز آزما با آدرس اینترنتی tizazma.ir در دسترس می باشد. این سامانه با هدف ایجاد محیطی مناسب برای آموزش و برگزاری آزمون آنلاین در دانشگاه ها ایجاد شده است.

لازم به ذکر است که همان طور که اشاره شد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی می توانند به این سامانه مراجعه نموده و از خدمات آن بهره ببرند اما علاوه بر دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی، دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز می توانند با مراجعه به این سامانه به خدمات و امکانات آن دسترسی داشته باشند.

 

امکانات سایت تیز آزما tizazma.ir

سایت تیز آزما علمی کاربردی در جهت ارائه خدمات آموزشی و ایجاد محیطی آنلاین برای ارائه محتواهای آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین و برگزاری آزمون های آنلاین ایجاد شده است. این سامانه به ارائه خدمات مختلفی می پردازد .

 دانشجویان دانشگاه علمی و کابردی و دانشگاه پیام نور می توانند به سایت تیز آزما tizazma.ir مراجعه نموده و از امکانات تحصیلی آن استفاده نمایند

از امکانات سایت تیز آزما که دانشجویان دانشگاه های علمی و کاربردی و پیام نور می توانند از آن استفاده کنند می توان به این موارد اشاره نمود.

–        اساتید دانشگاه می توانند به صورت غیر حضوری از وضعیت حضور یا عدم حضور دانشجویان در جلسه امتحان اطلاع پیدا کنند.

–        برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین و غیر حضوری با استفاده از این سامانه

–        امکان ارائه آموزش های آفلاین

–        برگزاری آزمون مربوط به دروس دانشگاه به صورت آنلاین و غیر حضوری

–        اطلاع از زمان برگزاری کلاس ها (دانشجویان با استفاده از امکانات سامانه تیز آزما می توانند از زمان کلاس های آنلاین دانشگاه مطلع شده  و در این کلاس ها شرکت نمایند. همچنین دانشجویان می توانند از کلاس های آموزشی خود خارج از ساعت کلاسی و به صورت  آفلاین نیز استفاده کنند.)

دانشجویان هر دو دانشگاه علم کاربردی و پیام نور می توانند به این سامانه مراجعه نمایند و از این امکانات و خدمات استفاده کنند.

ورود به سایت تیز آزما

برای استفاده از امکانات سایت تیز آزما ، ابتدا لازم است که به این سامانه وارد شوید.

دانشجویان  دانشگاه علمی و کاربردی و پیام نور می توانند به این روش به سامانه تیز آزما وارد شوند.

برای ورود به سایت تیز آزما، در صفحه مرورگر خود در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر، عبارت آدرس اینترنتی سامانه تیز آزما علمی کاربردی یعنی tizazma.ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید.

بعد از جستجو عبارت مذکور، به طور مستقیم به سایت تیز آزما علمی کاربری وارد خواهید شد

به سامانه تیز آزما

بعد از ورود به سامانه تیز آزما با داشتن اطلاعات خود می توانید به پنل شخصی خود در این سامانه وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ورود کاربران در بالای صفحه کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده  ابتدا نقش خود ( دانشجو، استاد، کارشناس) را انتخاب کنید.

ورود به سایت تیز آزما

در ادامه شماره دانشجویی و رمز عبور خود را وارد نموده و  بعد از وارد کردن کد امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.( رمز عبور برای ورود به این سامانه، کد ملی فرد می باشد.)

اساتید و کارشناسان دانشگاه که قصد ورود به سایت تیز آزما را دارند می توانند نقش خود ( استاد یا کارشناس ) را انتخاب نموده و برای ورود اقدام کنند.

 

شرکت در آزمون تیز آزما علمی کاربردی

یکی از امکانات سامانه تیز آزما، امکان برگزاری آزمون ها به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد. دانشجویان می توانند از بازه زمانی امتحانات ایحاد شده توسط اساتید در این سامانه مطلع شوند و در ادامه برای شرکت در آزمون تیز آزما علمی و کاربردی به سایت تیز آزما مراجعه کنند.

این دانشجویان پس از ورود به پنل کاربری مخصوص به خود در این سامانه می توانند با استفاده از گزینه های مربوط به آزمون در آزمون غیر حضوری  این سامانه شرکت کنند.

  • بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود ، به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید
  • از لیست موجود ، گزینه آزمون ها را انتخاب نمایید
  • برروی گزینه ورود به آزمون ، کلیک کنید.
  • اکنون می توانید در آزمون های آنلاین این سامانه شرکت نمایید. بعد از دیدن هر آزمون و پاسخ گویی به آن می توانید سوال بعد را ببنید.

 

سایت تیزآزما با اهداف مختلفی از جمله امکان ارائه آموزش های آنلاین و آفلاین و برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری و آنلاین به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور راه اندازی شده است.

دانشجویان می توانند با وارد نمودن اطلاعات خود (شماره دانشجویی و کد ملی) به این سامانه وارد شده و از امکانات مورد نظر خود استفاده نمایند

در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت تیز آزما tizazma.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا