سایت دیپ کد سوابق تحصیلی Dipcode.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دیپ کد سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

dipcode.medu.ir | کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد

سایت دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.i سایت جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری ورود به دانشگاه هاست متقاضیانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور سراسری هستند برای دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور سال جاری، می توانند به سایت دیپ کد مراجعه کرده و نسبت به دریافت کد تحصیلی اقدام کنند.

در ادامه مقاله در مورد موضوعاتی چون راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد dipcode.medu.ir – ورود به سایت دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور – ثبت نام در دیپ کد و…. با یک دیگر گفتگو خواهیم کرد تا پایان مقاله همراه با ما باشید.

dipcode.medu.ir | ورود به سایت دیپ کد آموزش و پرورش

ورود به سایت دیپ کد dipcode.medu.ir

نحوه ورود به dipcode.medu.ir | سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی برای این که بتوانید کد سوابق تحصیلی خود را در سامانه سوابق تحصیلی دریافت کنید در گام اول باید وارد وب سایت dipcode.medu.ir شوید.

بعد از ورود به این سایت باید با صفحه ای مشابه با صفحه زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه چندین گزینه وجود دارد که مربوط به ورود، ثبت نام، بازیابی رمز عبور و غیره می باشد.

سوابق تحصیلی

دریافت کد سوابق تحصیلی جهت ورود به دانشگاه

اخذ کد سوابق تحصیلی برای متقاضیان ورود به دانشگاه قابل توجه دانش آموزان پایه دوازدهم و عموم مردم my medu.ir

اخذ کد سوابق تحصیلی از درگاه my.medu.ir روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ میسر شد

راهنما دریافت کد سوابق تحصیلی جهت ورود به دانشگاه برای دانش آموز :

  1. ورود به درگاه my.medu.ir
  2. نام کاربری : کد ملی
  3. رمز عبور: 6 رقم سریال شناسنامه
  4. آیکن سوابق تحصیلی
  5. کنترل مشخصات هویتی
  6. دریافت کد سوابق تحصیلی

عموم مردم برای دریافت کد تحصیلی کنکور 1402 :

  • ورود از درگاه دولت
  • آیکن سوابق تحصیلی
  • کنترل مشخصات هویتی
  • دریافت کد سوابق تحصیلی
راهنمای dipcode.medu.ir | سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

معرفی سایت دیپ کد سوابق تحصیلی Dipcode.medu.ir

سامانه کد سوابق تحصیلی آموزش پرورش dipcode.medu.IR جهت تسهیل در امور ثبت نام و اطلاعات هویتی و تحصیلی دانش آموزان در خدمت متقاضیان محترم می باشد. همچنین این سامانه تا الان توانسته خدمات منحصر به فردی متقاضیانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور سراسری هستند ارائه دهند.

داوطلبان برای دریافت کد سوابق تحصیلی می توانند از طریق سامانه dipcod.medu.ir بدون صرف وقت و هزینه جهت مراجعه حضوری به مراکز آموزش و پرورش و مدارس از سوابق تحصیلی مربوط به دیپلم و پیش دانشگاهی خود مطلع گردند. در واقع شما می توانید به صورت اینترنتی به آدرس سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی مراجعه نموده و کد های مربوطه را اخذ نمایید.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد dipcode.medu.ir

لذا افرادی که قصد دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام کنکور خود را دارند، می توانند به سامانه دیپ کد آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی dipcode.medu.ir مراجعه کنند و کد سوابق تحصیلی خود را از این سایت دریافت نمایند. در ادامه نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد را بصورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد.

در قدم اول برای وارد شدن به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها dipcode.medu.ir می بایست به آدرس اینترنتی سایت دیپ کد مراجعه کنید و بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت دیپ کد بر روی گزینه “ثبت نام دانش آموزان” کلیک کنید.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد dipcode.medu.ir
  • در قدم بعدی می بایست کد ملی و شماره همراه خود را در فیلد های مربوطه وارد کنید و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
دریافت کد سوابق تحصیلی

سپس در قدم بعدی  لازم است تا مجددا به صفحه اصلی سایت دیپکد رفته در فیلدرهای مشخص شده، نام کاربری (کدملی) و رمز عبور را وارد نموده و پس از آن گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب نمایید تا بتوانید کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی را مشاهده کنید.

Dipcode medu ir

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم نظام جدید پایه دوازدهم
با توجه به اینکه داوطلبان نظام جدید دوازدهم متقاضی در کنکور سراسری در خرداد ماه در امتحانات نهایی شرکت می کنند در زمان ثبت نام در کنکور سراسری که معمولا در بهمن ماه می باشد کد سوابق تحصیلی را وارد نمی کنند.

بلکه بعد از برگزاری امتحانات نهایی و اعلام نتایج نمرات امتحان لازم است در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی که در بازه ی زمانی مشخص قبل از برگزاری کنکور سراسری توسط سازمان سنجش اعلام می شود با مراجعه با سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org اطلاعات کد سوابق تحصیلی خود را وارد نمایند. جهت دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم خود ابتدا به سایت دیپ کد به آدرس dipcode.medu.ir مراجعه نمایید و بر اساس تصویر زیر بر روی قسمت مشخص شده کلیک کنید.

در مرحله ی بعد طبق تصویر بعدی بر اساس مشخصات کارنامه تحصیلی خود اطلاعات مربوط به کد دانش آموزی، کد منطقه، کد مقطع و تاریخ تولد خود را وارد میکنید و پس از تایید وارد صفحه ی نمرات اخذ شده نهایی خود می شوید و تمامی دانش آموزان دقت نظر کافی را در این صفحه داشته باشند و تمامی نمرات را چک کنند و پس از اطمینان از صحیح بودن نمرات و تایید آنها می توانید کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را دریافت نمایید.

( در صورتی که در نمرات شما اشتباه وجود دارد می توانید اعتراض نمایید . تمامی داوطلبان دقت نمایند که فقط یک بار می توانند اعلام مغایرت در مورد نمرات را داشته باشند لذا قبل از تایید نمرات تمامی نمرات به طور دقیق بررسی شود )

سؤالات متداول سایت دیپ کد سوابق تحصیلی Dipcode.medu.ir

جهت ورود به سایت دیپ کد کافیست به آدرس اینترنتی dipcode.medu.ir مراجعه کنید.

 

تمامی داوطلبان کنکور سراسری پایه دوازدهم، بایستی قبل از ثبت نام خود، به  به سامانه دیپ کد dipcode.medu.ir مراجعه نمایند و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند و سپس در زمان ثبت‌ نام کنکور 1402 کد سوابق تحصیلی خود را در سایت سازمان سنجش درج نمایند و اطلاعات فردی خود را مشاهده نمایند.

  1. فارغ التحصیلان نظام جدید ( 6 – 3 – 3 ) که بعد از سال 98  که دیپلم گرفته اند
  2. فارغ التحصیلان مقطع دیپلم یکی از رشته های نظری مانند ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که بعد از سال 84 فارغ التحصیل شده اند.
  3. داوطلبان نظام ترمی واحدی سالی واحدی که موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی خود بعد از سال 91 شده اند.
6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دیپ کد سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا