بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 10 تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارس غیر انتفاعی یا مدارس غیر دولتی یکی از مدارس فعال در سراسر کشور بوده که مانند دیگر مدارس دولتی ، آموزشهای رسمی را در دوره هاي گوناگون تحصیلی یعنی پیش دبستانی ، دبستان ، متوسطه اول، متوسطه دوم ارائه می نمایند.

بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندان و بهره مندی آنان از امکانات و فضای آموزشی این مدارس تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام فرزندان خود در مدارس غیر انتفاعی دارند. بدون شک عوامل و فاکتورهای مختلفی در انتخاب مدرسه غیر انتفاعی دخیل می باشد و والدین و دانش آموزان می بایست با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها و عوامل در نهایت دست به انتخاب بزنند.

در ادامه این مقاله در نظر داریم به معرفی بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 10 تهران بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با دبستان های غیر انتفاعی پسرانه منطقه ده تهران با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مقاله پیشنهادی » بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 7 تهران

لیست بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 10 تهران

حتما شما هم نام مدارس غیر انتفاعی را شنیده و با آن آشنایی دارید. این مدارس از جمله مدارس خوب و خاص در سطح کشور بوده که افراد زیادی علاقمند تحصیل در این نوع مدارس می باشند. این نوع از مدارس به دلایل مختلف از جمله قرار دادن امکانات آموزشی و تحصیلی بیشتر در اختیار دانش آموزان و ارائه برنامه های آموزشی متعدد و فوق برنامه همواره یکی از گزینه های پیش روی بسیاری از خانواده ها برای ادامه تحصیل فرزندان هستند.

انتخاب مدرسه مناسب بخصوص برای والدینی که دارای فرزند دبستانی هستند، موضع ذهنی و دغدغه بسیاری از آن هاست، علاوه بر بعد تحصیلی مدرسه از آن جایی که دانش آموز زمان زیادی را در مدرسه طی می کند و در سال های نخست زندگی، جایی بیرون از منزل با افراد زیادی در تعامل است انتخاب مدرسه مناسب می تواند در روند رشد شخصیتی او نیز نقش عمده و تعیین کننده ای داشته باشد. مدارس غیر انتفاعی گزینه مد نظر بسیاری از خانواده ها برای ادامه تحصیل فرزندان در مقطع دبستان می باشد.

مقاله پیشنهادی »  بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 8 تهران

تحصیل در این مدارس با پرداخت هزینه و با مشارکت خانواده ها و حمایت های مالی آنان انجام می پذیرد به عبارتی  ادامه تحصیل در مدارس غیر انتفاعی مستلزم پرداخت شهریه می باشد و سایر قوانین موجود در این مدارس با دیگر مدارس تحت نظارت آموزش و پرورش یکسان می باشد.
در صورتی که شما هم ساکن منطقه ده تهران بوده و در نظر دارید بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 10 تهران موجود در محدوده سکونت خود را مطالعه نمایید، پیشنهاد می کنیم با ادامه مطلب همراه ما باشید.

در ادامه جهت کمک به فرآیند انتخاب مدرسه مناسب، لیست بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 10 تهران را قرار داده ایم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب بهتر و سریع تری داشته باشید.

بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 10 تهران

نام دبستانآدرس دبستان شماره تلفن
منادیان اندیشه نوخیابان مرتضوی-  بین خوش و قصر الدشت- کوچه احمد زاده- پلاک 22166199224
خورشید ولایتخیابان قزوین- خیابان شهید سبحانی (16 متری امیر)- کوچه شهید کارگر- پلاک 12155137255
حضرت خاتم الانبیاءخیابان امام خمینی – بین رودکی و خوش2166374314
برهان نوخیابان قزوین- بعد از دو راهی قپان- خیابان بنکدار- نبش خیابان درویش- پلاک 1392155708582
فاضل شربیانیخیابان جیحون- کوچه ی خانکشپور- پلاک 32166880459
مشکوه اندیشهبزرگراه نواب صفوی- بریانک غربی- روبروی پارک نور- کوچه غفوری- پلاک22155131276

در این مقاله به معرفی و ارائه لیست بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 10 تهران پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 10 تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

مقاله پیشنهادی » بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه 3 تهران

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا