سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد faq.azmoon.iau.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد faq.azmoon.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد faq.azmoon.iau.ac.ir

دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف این دانشگاه در سرتاسر کشور سامانه های زیادی را راه ندازی نموده است. یکی از این سامانه ها، سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد می باشد.

داوطلبان ورود به مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه آزاد، می‌توانند با ورود به سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد سوالات خود در زمینه اعلام نتایج مقاطع مختلف، پذیرش، ثبت نام و … را مطرح نمایند.

در این مطلب درباره ی سامانه faq.azmoon.iau.ac.ir، ورود به این سایت، نحوه ارسال سوال و دریافت پاسخ و … توضیحات کامل ارائه خواهیم داد. همراه ما باشید.

سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

امروزه و با رشد و توسعه بسترهای الکترونیکی، لزوم تغییر و تحول در سیستم خدمات رسانی و استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید کاملا واضح ومشخص می باشد. سامانه های مختلفی از سوی ارگان ها و سازمان ها ی مختلف برای ارائه خدمات راه اندازی شده است. افراد می توانند فقط با مراجعه حضوری به این سامانه ها و به صورت غیر حضوری برای ثبت درخواست و انجام امور خود اقدام نمایند.

دانشگاه آزاد نیز در راستای سرعت بخشی و تسهیل انجام امور اقدام به ایجاد سامانه های زیادی نموده است. استفاده از این سامانه ها می تواند علاوه بر پیشگیری از مراجعات و ترددات باعث صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها گردد. سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد faq.azmoon.iau.ac.ir یکی از این سامانه های ایجاد شده است.

سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

داوطلبان می توانند سوالات خود در ارتباط با پذیرش، بازه های زمانی مربوط به ثبت نام, اعلام نتایج مقاطع مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را با مراجعه به این سامانه و به صورت غیر حضوری مطرح نمایند. داوطلبان پس از ارسال سوال و پس از طی بازه زمانی مشخص می توانند جواب سوالات خود را نیز از طریق همین سامانه و به صورت اینترنتی دریافت کنند. با استفاده از این روند دیگری نیازی به مراجعه حضوری نبوده وداوطلبان از مراجعه به صورت حضوری به مراکز دانشگاهی بی نیاز خواهند بود. سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی با نشانی اینترنتی Faq.azmoon.iau.ac.ir در دسترس می باشد.

 

ورود به سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد faq.azmoon.iau.ac.ir

داوطلبان ورود به مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه آزاد، بعد از مشاهده نتایج آزمون، می توانند سوالات خود در رابطه با نحوه پذیرش دانشجو، ثبت نام و سایر امور مربوط را از طریق سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی مطرح نموده و جواب سوالات خود را نیز از طریق همین سایت دریافت کنند.

برای ورود به سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی faq.azmoon.iau.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید برای ارسال سوالات و دریافت پاسخ اقدام نمایند.
با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم به این سامانه وارد شوید.

لینک ورود مستقیم به سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

 

نحوه ارسال سوال در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

همان طور که اشاره شد پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سیستم پرسش و پاسخ مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوالات و ابهامات خود را مطرح نمایند. باید توجه داشته باشید که علاوه بر این با استفاده از شماره تلفن 0214743 نیز می توانید با کارشناسان مرکز دانشگاه آزاد اسلامی تماس گرفته و سوالات را به صورت تلفنی در میان بگذارید.

برای ارسال سوال در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد می بایست ابتدا به سامانه وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، بر روی گزینه طرح پرسش کلیک کنید.

ارسال سوال در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

پس از این به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد.اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و پرسش خودرا نیز در باکس مربوط به آن وارد نمایید. پس از انجام این مراحل بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

نحوه ارسال پرسش در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

پس از این پیغامی با مضمون “عملیات شما با موفقیت ارسال شد ” دریافت خواهید نمود و در ادامه کدی به شما ارائه خواهد شد. این کد را باید یادداشت نموده و نگهداری نمایید زیرا در ادامه مراحل و برای دسترسی به پاسخ سوال به آن نیاز خواهید داشت.

 

دریافت پاسخ در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

پس از ارسال سوالات می توانید با مراجعه مجدد به سامانه، پاسخ ارائه شده توسط کارشناسان را نیز از همین طریق دریافت نمایید. به این منظور پس از ورود به سامانه بر روی گزینه دریافت پاسخ کلیک کنید.

دریافت پاسخ در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

کد پرسش که در مرحله قبل دریافت کردید را در کادر آن وارد نموده و پس از درج حاصل عبارت موجود بر روی گزینه مشاهده پاسخ کلیک کنید. با انجام این مراحل می توانید پاسخ سوال مطرح شده خود را دریافت و مشاهده نمایید.

مشاهده پاسخ در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد

 

همان طور که مطالعه کردید، سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد با هدف پاسخگویی به سوالات داوطلبان ورود به مقاطع دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی faq.azmoon.iau.ac.ir راه اندازی شده است.


در این مقاله در رابطه با سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه، ارسال سوالات و دریافت پاسخ و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

تحصیلی
سؤالات متداول سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد faq.azmoon.iau.ac.ir

این سامانه با نشانی اینترنتی faq.azmoon.iau.ac.ir و به منظور  پرسش و پاسخ داوطلبان ورود به مقاطع مختلف دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. داوطلبان با ورود به این سایت می توانند سوالات خود را مطرح نمایند.این سامانه با نشانی اینترنتی faq.azmoon.iau.ac.ir و به منظور  پرسش و پاسخ داوطلبان ورود به مقاطع مختلف دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. داوطلبان با ورود به این سایت می توانند سوالات خود را مطرح نمایند.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. به متن مقاله مراجعه فرمایید.

با ورود کد پرسش ارائه شده می توانید پاسخ سوالات خود را مشاهده و دریافت نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد faq.azmoon.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا