سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه امجد جهاد دانشگاهی

سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir  یکی از سامانه های است که توسط جهاد دانشگاهی و برای ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان و شرکت کنندگان در دوره های مختلف راه اندازی شده است.

در سال های گذشته و با ایجاد فضا و بسترهای مناسب الکترونیکی، بسیاری از امور با استفاده از سامانه ها و سایت های راه اندازی شده انجام میگیرد

بسیاری از سازمان ها و ارگان ها برای تسریع در روند انجام امور مختلف اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده اند تا به این وسیله کاربران و مراجعه کنندگان بتوانند به جای مراجعه حضوری به این مراکز، به صورت غیر حضوری و صرفا از طریق مراجعه به سامانه های ایجاد شده به انجام امور مد نظر خود بپردازند.

دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور نیز از این امر مستثنی نبوده ودر راستای ارائه خدمات غیر حضور ی مختلف سامانه های زیادی ایجاد نموده اند. با افزایش روند همه گیری کرونا فرآیند ایجاد و راه اندازی سامانه های آموزشی برای ارائه خدمات غیر حضوری آموزشی به دانشجویان سرعت بیشتری به خود گرفت.

سازمان جهاد دانشگاهی کشور نیز در جهت ارائه امکانات و خدمات آموزشی به دانشجویان و افراد مختلف در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت جهاد دانشگاهی اقدام به راه اندازی سامانه امجد amjad نموده است.

این سامانه زیر نظر جهاد دانشگاهی کشور و با آدرس اینترنتی amjad.jde.ir در دسترس می باشد. این سامانه در جهت برگزاری کلاس های آموزشی غیر حضوری و برای در اختیار گذاشتن محتواها و خدمات آموزشی مختلف فعالیت می نماید.

در ادامه به توضیح بیبشتر در خصوص سامانه امجد جهاد دانشگاهی، نحوه ورود به این سامانه و استفاده از امکانات مختلف آن خواهیم پرداخت.

سامانه امجد جهاد دانشگاهی

هم اینک بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله صرفه جویی در وقت و زمان و پیشگیری از اتلاف وقت تمایل به شرکت در دوره ها و کلاس های غیر حضوری دارند. با توجه به بسترهای الکترونیکی مناسبی که در سال های اخیر ایجاد شده است سازمان های مختلفی اقدام به استفاده از این فضا و ایجاد سایت هایی برای ارائه خدمات مختلف به کاربران نموده اند.

در همین راستا و در جهت ارائه خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری، سامانه امجد جهاد دانشگاهی زیر نظر سازمان جهاد دانشگاهی کشور ایجاد شده است.

سایت امجد سایت پرکاربردی بوده و افراد مختلف شرکت کننده در دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات مختلف آن استفاده نمایند.

نام سامانه امجد برگرفته از عبارت آموزش مجازی جهاد دانشگاهی است و کاربران جهاد دانشگاهی می توانند برای شرکت در کلاس های غیر حضوری و آنلاین جهاد دانشگاهی به سامانه مذکور مراجعه نمایند.

دانشجویان دوره های مختلف جهاد دانشگاهی با استفاده از این سامانه می توانند علاوه بر شرکت در کلاس های درسی به صورت غیر حضوری با اساتید نیز تعامل داشته و پرسش های خود را مطرح نمایند.

نحوه ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir 

این سایت به ارائه خدمات به کلیه دانشجویان دوره های کوتاه مدت و بلند مدت جهاد دانشگاهی می پردازد و اساتید و همچنین دانشجویان دوره های بلند مدت و کوتاه مدت می توانند با استفاده از این بستر الکترونیکی ایجاد شده از آموزش ها و امکانات بهره برداری کنند.

برای استفاده از امکانات مختلف آموزشی سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی یا سامانه امجد و حضور در کلاس های آنلاین جهاد دانشگاهی باید با استفاده از اطلاعات کاربری خود به سامانه امجد وارد شوید تا پس از این، این امکان را داشته باشید که از کلیه خدمات سامانه استفاده کنید.

برای ورود به سامانه امجد یا سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی باید در دوره های کوتاه مدت یا بلند مدت این سازمان ثبت نام نموده باشید پس از ثبت نام در دوره ها باید به واحد آموزش جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و رمز عبور خود برای ورود به سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی را دریافت کنید.

بعد از دریافت رمز عبور خود برای ورود به سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی به این ترتیب عمل نمایید.

در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه امجد جهاد دانشگاهی یعنی amjad.jde.ir را وارد نموده و سرچ کنید.

پس از سرچ عبارت گفته شده به طور مستقیم به صفحه اصلی سامانه امجد وارد خواهید شد.

بعد از ورود به سامانه با استفاده از منوی کشویی مربوط به نام جلسه، مورد مربوط به خود را انتخاب کنید.

سامانه امجد جهاد دانشگاهی

بعد از این نام و نام خانوادگی و رمز عبور خود که قبلا دریافت کرده اید را در کادرهای مربوط وارد کرده و گزینه ورود را کلیک نمایید.

برای ورود به سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی کلیک کنید.

سامانه رویش جهاد دانشگاهی نیز سامانه دیگری است که توسط جهاد دانشگاهی و برای ثبت نام فراگیران جهاد دانشگاهی به صورت غیر حضوری ایجاد شده است. برای آشنایی بیشتر با سامانه رویش جهاد دانشگاهی و امکانات مختلف آن کلیک کنید.

امکانات سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir 

سامانه امجد جهاد دانشگاهی به ارائه امکانات مختلف به دانشجویان و شرکت کندگان در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت جهاد دانشگاهی می پردازد. افرادی که قصد شرکت در کلاس های آنلاین جهاد دانشگاهی و استفاده از کلیه خدمات این سامانه را دارند باید ابتدا به این سامانه amjad.jde.ir وارد شده و با ورود به حساب کاربری خود بتوانند از خدمات آن استفاده نمایند.

از جمله امکانات سامانه امجد جهاد دانشگاهی می توان از موراد زیر نام برد:

 

    • امکان برگزاری کلاس های آنلاین

دانشجویان جهاد دانشگاهی و شرکت کنندگان در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی می توان با استفاده از امکانات سامانه امجد در کلاس های غیر حضوری شرکت کنند.

 

    • برقراری ارتباط تصویری

با استفاده از سایت امجد دانشجویان و اساتید شرکت کننده در کلاس های غیر حضوری می توانند به صورت تصویری با هم ارتباط برقرار نمایند.

 

    • شرکت در وبینارهای مختلف جهاد دانشگاهی

با استفاده از سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی، دانشجویان می توانند در وبینارها و جلسات مجازی متعددی که از طرف جهاد دانشگاهی برگزار می شود شرکت نمایند.

  • شرکت در کارگاه های آشنایی با نرم افزار امجد

سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری کارگاه هایی برای آشنایی بیشتر با نرم افزار امجد می نماید. افراد علاقمند می توانند برای آشنایی بیشتر با سامانه امجد برای استفاده از خدمات مختلف آن در بازه های زمانی مقرر شده در این کارگاه ها و یا دیگر کارگاه های آموزشی که از طریق این سایت برگزار می شود شرکت نمایند.

    • شرکت در آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهی

    • شرکت در دوره های آموزش مهارت های مختلف

 

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشگلی می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

سؤالات متداول سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

سامانه امجد برای ارائه خدمات آموزشی مختلف به دانشجویان و فراگیران جهاد دانشگاهی  از جمله شرکت در کلاس های آموزشی به صورت غیر حضوری، شرکت در آزمون های آنلاین، شرکت در همایش ها، وبینارها و … راه اندازی شده است.

برای ورود به سامانه جهاد دانشگاهی لازم است دارای رمز عبور باشید. رمز عبور ورود به این سامانه را می توانید از دانشگاه محل تحصیل خود دریافت کنید.

برای ورود به سامانه امجد نیازی به ثبت نام در این سامانه نمی باشد و پس از ثبت نام در جهاد دانشگاهی و دریافت رمز عبور خواهید توانست به حساب کاربری خود در سامانه امجد وارد شوید.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا