سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 1402 – 1403 از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی یا  سامانه مای مدیو my.medu.ir انجام خواهد پذیرفت. داوطلبان باید در بازه های زمانی اعلام شده برای ثبت نام به سایت مذکور مراجعه نمایند.

مدارس نمونه دولتی از جمله مدارس با امکانات بالا و سطح آموزشی و تحصیلی خوب در بین مدارس کشور می باشند. هر ساله دانش آموزان زیادی در سطح کشور به علت امکانات خوب و سطح تحصیلی این مدارس تمایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی کشور را دارند. با توجه به ظرفیت این مدارس برای جذب و ادامه تحصیل دانش اموزان در این مدارس آزمون ورودی برگزار خواهد می شود.

 دانش آموزان پایه نهم به دهم برای ورود به مقطع دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی سطح کشور می بایست بعد از ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. پس از شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در صورت کسب حد نصاب لازم خواهند توانست در این مدارس به ادامه تحصیل بپردازند.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402 my.medu .ir

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در حال حاضر  سایت مای مدیو به نشانی “my.medu.ir” می باشد. همان گونه که میدانید آدرس سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای هر استان، متفاوت بوده است.

اما در سال جاری ثبت نام در آزمون نمونه دولتی بر عهده سایت مای مدیو بوده و تمام مراحل ثبت نام آزمون مدارس نموه دولتی زمان ثبت نام در آزمون شرایط  دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مدارک ثبت نام و سایر موضوعات مربوط به همچنین لازم است هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نیز فقط از طریق همین سایت پرداخت شود.

آدرس سایت رسمی مدارس نمونه دولتی کل کشور، در حال حاضر فقط سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir بوده و تمام مراحل در این سامانه انجام خواهد شد.

در این مقاله توضیحات جامعی را در مورد مدارس نمونه دولتی در اختیار شما قرار خواهیم دا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال  1402 خواهیم پرداخت. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام نمونه دولتی my medu.ir

دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1402 باید به سایت ثبت نام نمونه دولتی مراجعه نموده و بعد از مطالعه کلیه شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع ششم به هفتم ، آزمون ورودی برگزار نمی گردد و فرآیند پذیرش و ثبت نام این مدارس توسط مدارس نمونه دولتی و بر اساس سوابق تحصیل و سنجش هوش دانش آموزان خواهد بود. از این رو علاقمندان به تحصیل در پایه ششم به هفتم می توانند با مراجعه به مدارس از شرایط و ضوابط دقیق اطلاع پیدا نموده و در صورت پذیرش در این مدارس ثبت نام نمایند.

ولی دانش آموزان برای ورود به مقطع دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی باید در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت نموده و حد نصاب لازم را به دست آورند.

سایت ثبت نام نمونه دولتی 1402

به این منظور باید ابتدا با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی نسبت به اطلاع از کلیه شرایط و سپس ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اقدم نمود.

دقت داشته باشید که پیش از این ثبت نام مدارس نمونه دولتی از طریق مراجعه به سامانه های استانی صورت می پذیرفت. هنوز به طور دقیق مشخص نیست ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402 از طریق کدام سامانه انجام گیرد. ممکن است ثبت نام این مدارس از طریق مراجعه به سایت پادا یا سایت استانی یا … صورت پذیرد. پس از انتشار اطلاعیه و مشخص شدن دقیق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402 حتما در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

 

طبق اطلاعیه جدید منتشر شده ، ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ( استعدادهای درخشان) از طریق درگاه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش انجام می پذیرد . این سامانه با آدرس اینترنتی my.medu.ir در دسترس بوده و داوطلبان می بایست در بازه زمانی مقرر شده برای ثبت نام (یعنی از تاریخ 15/ 01/ 1402 تا تاریخ 25/ 01/ 1402 ) برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

همان طور که پیش از این هم اشاره شد در سال گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی با استفاده از سایت های استانی انجام شده است و دانش آموزان برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی می بایست از طریق این سامانه ها اقدام می نمودند.

در ادامه می توانید لیست سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1402 استان ها را مشاهده نمایید. برای ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کافی است بر روی لینک ثبت نام کلیک نمایید.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد طبق اطلاعیه جدید منتشر شده ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 1402 – 1403 از طریق سامانه مای مدیو my.medu.ir انجام می گیرد.

سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به نهم

استان آدرس سامانه
آذربایجان شرقی namatest.ir
آذربایجان غربی snj.awaedu.ir
اردبیل 217.219.153.218
اصفهان sanjesh.isfedu.ir
البرز sanjesh.alborzedu.ir
ایلام ilam.natije.ir
بوشهر buedu.ir
تهران sanjesh.teo.ir
شهرستان های تهران sanjesh.teo.ir
چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
خراسان رضوی 10.69.78.13
خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir
زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
سمنان 85.185.64.150
سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
فارس sanjesh.farsedu.ir
قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
قم qom.natije.ir
کردستان azmoon-kurd.medu.ir
کرمان sanjesh.kermanedu.ir
کرمانشاه azmoonkedu.ir
کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
گلستان nemooneh.goledu.ir
گیلان sanjesh.giledu.ir
لرستان lorestan.natije.ir
مازندران 217.219.172.53
مرکزی markazi.natije.ir
هرمزگان 10.187.50.20
همدان hamedan.natije.ir
یزد result.yazdedu.ir

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی my medu.ir

آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ در سطح کشور و در تاریخ مقرر برگزار می گردد. داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند بعد از شرکت در آزمون ، در زمان های مشخص شده به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی هر استان ( سایت نمونه دولتی استان ها) وارد شده و با ورود اطلاعات خود از نتایج مدارس نمونه دولتی اطلاع پیدا نمایند.

معمولا نتایج آزمون نمونه دولتی حدود دو تا سه هفته بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت های استانی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در آزمون ورودی باید برای انجام ثبت نام نهایی به مدارس محل تحصیل مراجعه نمایند.

بروزرسانی جدید : داوطلبان دقت داشته باشند که هنوز سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی به طور دقیق مشخص نشده است. در صورت انتشار اطلاعیه جدید در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی my.medu.ir

همان طور که اشاره شد در سال گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم از طریق مراجعه به سامانه های استانی انجام پذیرفت.

دانش آموزان پس از اطلاع از بازه زمانی دقیق مربوط به ثبت نام این مدارس باید با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان محل سکونت خود برای انجام این فرآیند اقدام نمایند.

با توجه به اینکه سایت های متفاتی برای ثبت نام دانش آموزان در استان های مختلف در نظر گرفته شده است ممکن است فرآیند ثبت نام در این سامانه ها تا حدودی با هم متفاوت باشد ولی به طور کلی مراحل به هم شباهت دارد.

به منظور ثبت نام ابتدا به سایت مای مدیو my.medu.ir مراجعه نمایید. می بایست ابتدا هزینه و وجه مربوط به آزمون را پرداخت نمایید. پس از واریز وجه آزمون به شما کدی ارائه می گردد که در مراحل بعد برای انجام ثبت نام به آن نیاز دارید.

پس از انجام این مرحله می بایست کلیه مدارک لازم برای ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 1402( عکس و … طبق فرمت اعلام شده ) بارگذاری نمایید. در نهایت فرم ثبت نام خود را با دقت تکمیل نموده و ثبت نام خود در سامانه مد نظر را نهایی کنید.

دقت داشته باشید در صورت انجام درست مراحل در پایان به شما کد رهگیری داده خواهد شد. و باید این کد را تا پایان مراحل شرکت و قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی نگهداری نمایید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام نمونه دولتی 1402 پرداخته شد در صورت داشتن هر گونه سوال، انتقاد و پیشنهادی میتوانید با ارسال کامنت  با ما در ارتباط باشید.

لینک های مفید مربوط به مدارس نمونه دولتی : برای خواندن مقاله مربوطه بر روی موضوع کلیک کنید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۲

برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 1402 – 1403  دانش آموزان می بایست با مراجعه به سامانه مای مدیو my.medu.ir فرآیند ثبت نام را انجام نمایند.

دانش آموزان برای اطلاع از نتایج  مدارس نمونه دولتی باید به سایت های استانی خود مراجعه کنند.

خیر، پذیرش در مدارس نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم با استفاده از روش دیگری انجام می پذیرد. در متن بالا در این خصوص توضیح داده شده است.

6/6 - (40 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا