بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه پانزده تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب بهترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه پانزده تهران/ مدارس غیر انتفاعی نوعی از مدارس هستند که با پرداخت شهریه توسط خانواده و مطابق اهداف، ضوابط، برنامه ها و دستورالعمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش و با نظارت آن وزارتخانه تأسیس و اداره می شود.

شهریه حاصله مدارس غیر انتفاعی صرف هزینه های جاری و توسعۀ امکانات مدارس خواهد شد، بنابراین این نوع از مدارس دارای سطح قابل قبولی از امکانات و خدمات آموزشی می باشند.

ادامه تحصیل در مدارس غیر انتفاعی مختلف ،متفاوت بوده بعضی از مدارس غیر انتفاعی دارای فرآیند ثبت نام گزینشی می باشند و دانش آموزان برای ادامه تحصیل در این مدارس می بایست در آزمون های ورودی، مصاحبه ها و یا بررسی سوابق تحصیلی، حد نصاب لازم را کسب نمایند.

با توجه به خصوصیات مدارس غیرانتفاعی، این مدارس می توانند گزینه مناسبی برای والدینی باشند که به دنبال بهترین آموزش برای فرزندان خود هستند. با وجود همه ی این مسائل بهتر است هنگام انتخاب مدرسه غیرانتفاعی، هزینه ها، سیاست های آموزشی و برنامه های فوق برنامه را به دقت بررسی و در نهایت اقدام به تصمصیم گیری نمایید.

بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه پانزده تهران

حتما شما هم مانند بسیاری از دیگر والدین تاکنون بارها از خود پرسیده اید مدرسه خوب چیست و دارای چه ویژیگی های است؟ یا فرزندم را در کدام یک از مدارس ثبت نام نمایم؟
یکی از مهمترین نکات و الزامات در بحث آموزش و تعلیم و تربیت کودکان وجود مدرسه خوب با کادر آموزشی متبحر و کاردان و امکانات مناسب برای تحصیل است. پایه و اساس تعلیم تربیت کودکان با ورود آنان به دبستان و تحصیل در این مقطع نهاده می شود، بنابراین وجود عوامل و امکانات  مختلف در این دوران می تواند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کودکان و جامعه در آینده داشته باشد.

امروزه مدارس زیادی در سطح کشور وجود داشته که به امر آموزش و تعلیم کودکان اشتغال دارند، یکی از مدارس موجود در سطح کشور که شما نیز تاکنون حتما نام آن را شنیده اید مدارس غیر انتفاعی است.

این مدارس مورد نظر بسیاری از والدین و خانواده ها می باشد، مدارس غیر انتفاعی که با نام مدارس غیر دولتی نیز شناخته می شوند مانند تمامی مدارس موجود در سطح کشور تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش کشور اداره می شوند. بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندان و بهره مندی آنان از امکانات و فضای آموزشی این مدارس تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام فرزندان خود در این گونه مدارس دارند. بدون شک عوامل و فاکتورهای مختلفی در انتخاب مدرسه غیر انتفاعی دخیل می باشد و می بایست در نهایت با توجه به تمامی عوامل اقدام به تصمیم گیری نمایید.

این مدارس جزء مدارس برتر در سطح کشور محسوب می شوند و با پرداخت هزینه و با مشارکت مردم و حمایت های مالی آنان اداره می شود. ادامه تحصیل در مدارس غیر انتفاعی مستلزم پرداخت شهریه می باشد و سایر قوانین موجود در این مدارس با دیگر مدارس تحت نظارت آموزش و پرورش یکسان است.

در صورتی که شما هم ساکن منطقه 15 تهران بوده و در نظر دارید لیست بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه پانزده تهران موجود در محدوده سکونت خود مطالعه نمایید، پیشنهاد می کنیم با ادامه مطلب همراه ما باشید.

در ادامه مطلب برای کمک به فرآیند انتخاب مدرسه مناسب لیست مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه پانزده تهران را قرار داده ایم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

 مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه پانزده تهران

نام دبستانآدرس شماره تماس دبستان
گل آرامسعودیه- ابومسلم خراسانی- پلاک 12133867467
نواندیشهشهرک رضویه- 20متری سجاد- کوچه معروف- کوچه رحیمی- پلاک 892133247235
سمیع دانشنبرد جنوبی- ۳۵متری شاهد- نبش نصر ۵2133024008
گل ياسخیابان هفده شهريور جنوبي – خيابان شهيد تكلي- پلاك 802155305382
گلهای فاطمه(س)تقاطع اتوبان آزادگان بعثت- شهرک شهید بروجردی2133883231
پیام آوران بهجت دخترانخیابان خاوران – خیابان نباتي- خیابان شهيد احمد عزيزي – پلاك 5536623899
شهدای کارگرمشیریه – انتهای خیابان هنرستان – کوچه منتظری33248383
گل ياسخیابان هفده شهریور جنوبی- خیابان تکلی- پلاک 8055305352
پیام آوران بهجت دخترانخیابان خاوران- خیابان نباتی- خیابان احمد عزیزی- خیابان دهقان نیری- پلاک 422136623899
نازنین فاطمه (س)افسریه – 15 متری سوم- بین خیابان 9 و 10- پلاک 882133803220
طلوع دانشافسریه- پانزده متری چهارم- خیابان 17- پلاک 62133157766

در مطلب بالا لیست بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه پانزده تهران و اطلاعات آدرس و شماره تلفن را برای استفاده شما عزیزان قرار داده ایم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس غیر انتفاعی ابتدایی دخترانه منطقه 15 تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید.
همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

5/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب بهترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا