سامانه بهستان دانشگاه تهران ems2.ut.ac.ir + سایت بهستان دانشگاه تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه بهستان دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه بهستان دانشگاه تهران به نشانی ems2.ut.ac.ir با هدف ارائه خدمات دانشجویی به دانشجویان عزیز دانشگاه تهران راه اندازی شده است. امکانات سامانه بهستان دانشگاه تهران ems2.ut.ac.ir در طول دوران تحصیل دانشجویان بدون شک می توانن کمک زیادی در  روند اداری داشته باشید.

هدف اصلی راه اندازی سامانه بهستان دانشگاه تهران جهت امور آموزشی بسیاری از دانشگاه های سراسری، غیرانتفاعی، پیام نور و می شود می باشد.

در این مقاله قصد داریم بپردازیم به بررسی سامانه بهستان نحوه ورود به سایت بهستان دانشگاه تهران نحوه ثبت نام  و.. در کل  اطلاعات کاملی در خصوص امکانات سامانه بهستان در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سامانه بهستان دانشگاه شاهد

سامانه بهستان دانشگاه تهران ems2 ut ac ir

دانشگاه تهران یک دانشگاه دولتی و یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی در کشورمان می باشد. همان گونه که دانشگاه تهران اطلاع کرده دانشجویان این دانشگاه برای بهرمندی از خدمات چون  مشاهده اطلاعات تحصیلی ، بخش کار، پژوهش  وضعیت شهریه و وضعیت بدهی خوابگاه را در سامانه بهستان دانشگاه تهران ems2.ut.ac.ir مقابل استفادده می باشد.

طبق اطلاعیه انتشار شده سامانه جامع آموزشی گلستان دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir به سامانه بهستان به آدرس ems2.ut.ac.ir ارتقا یافته است.

براي استفاده از سامانه بهستان يک شناسه کاربری منحصر به فرد و گذر واژه به شما اختصاص داده مي‌شود، که شما براي ورود به سامانه از آن استفاده مي‌کنيد. در اولين بار ورود به سامانه شما مجبور به تغيير گذر واژه و در صورت تمايل شناسه کاربری خود خواهيد بود.

گذر واژه شما به صورت غير قابل بازگشت درهم ريزي شده و در سامانه نگهداري مي‌شود، بنابراين اشخاص ديگر قادر نيستند از طريق سامانه به گذر واژه شما دسترسي داشته باشند. مسئوليت کامل حفظ و نگهداري شناسه کاربری و گذر واژه بر عهده شما است.

به اين ترتيب شما مسئول کليه اعمالي هستيد که درسامانه از طريق شناسه کاربری شما انجام مي‌شود. شناسه کاربری و گذر واژه اختصاص يافته به شما، فقط براي استفاده شخصي است و شما حق واگذاري آن را به شخص ديگري نداريد. شما اجازه استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه شخص ديگري را حتي با اجازه وي نخواهيد داشت. 

استفاده از اطلاعات موجود در سامانه و تغيير در آن توسط شما، فقط در محدوده قوانين جاري دانشگاه مجاز بوده و مسئوليت و عواقب هر گونه تغيير خارج از قوانين جاري به عهده شما خواهد بود.

مقاله پیشنهادی : سایت گلستان دانشگاه پیام نور

صفحه اصلی سیستم بهستان به شکل زیر نمایش داده می‌شود.

سیستم جامع دانشگاهی _ شامل قسمتی های چون : اطلاعات تحصلی ، خوابگاه ، وام ، کار ، پژوهش ، درخواست ها می باشد.

نحوه ورود به سامانه بهستان دانشگاه تهران ems2.ut.ac.ir

دانشجویان دانشگاه تهران برای انجام امور دانشجویی خود باید پس از ورود به سامانه گلستان به نشانی ems1.ut.ac.ir با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به صفحه شخصی خود دست یافته و سپس کارهای مورد نظر را انجام دهند. در ادامه لینک مستقیم ورود سریع به سامانه گلستان دانشگاه تهران را ارائه داده ایم.

لینک اول  : برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه تهران کلیک کنید

لینک دوم : برای ورود به سامانه بهستان دانشگاه تهران کلیک کنید

اگر شما نیز یکی از کاربران سایت بهستان دانشگاه تهران هست و قصد ورود به سامانه بهستان دانشگاه تهران ems2.ut.ac.ir  که از قسمت های مختلفی آن بهرمند شوید می بایست مراحل زیر را جهت ورود به پرتال بهستان سپهری کنید. 

برای ورود به سامانه بهستان دانشگاه تهران ems2.ut.ac.ir کافیست مراحل زیر را طی کنید.

در قدم اول متقاضیان می بایست کلمه سامانه بهستان دانشگاه تهران را در کادر جستجوی سایت گوگل وارد کرده و بر روی اولین لینک مشاهده شده کلیک نمایند.

وورد به سامانه بهستان
  • اکنون بعد از سرچ کلمه “سامانه بهستان دانشگاه تهران ” طبق تصویر زیر بر روی لینک اولی کلیک کنید.
بهستان دانشگاه تهران
  • همان گونه که در تصویر مشاهده میکنید می بایست روی لینک  ems2.ut.ac.ir  کلیک نمایید.
سامانه بهستان دانشگاه شاهد

اکنون شما شما وارد صفحه اصلی سایت بهستان دانشگاه تهران شده اید برای ورود به پرتال بهستان کافیست که در سمت چپ سایت “شناسه کاربری” “گذرواژه” و کلمه امنیتی را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه “ورود” دکمه سبز رنگ کلیک نمایید. سپس به پرتال سامانه بهستان دانشگاه تهران ورود خواهید کرد.

 دانشجویان برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه بهستان می توانند به واحد آموزش دانشگاه تهران می توانند و جهت دریافت ورود به سامانه بهستان اقدام کنند.

لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه تهران

همچنین برای ورود به سامانه بهستان کافیست بر روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک کنید.

سایر خدمات سامانه بهستان ems2.ut.ac.ir

بعد از ورود به ems2.ut.ac.ir سامانه بهستان دانشگاه تهران می توانید در بخش دسترسی عمومی سامانه بهستان به خدماتی درسترسی داشته باشید که در ادامه به خواهیم پرداخت.

بخش اول : بازیابی کلمه عبور داوطلبان آزمون

افرادی که رمز عبور آزمون خود را فراموش کرده باشند می توانند با کلیک بر روی این گزینه امکان بازیابی را دارد.

سامانه بهستان

برای بازیابی رمز عبور داوطلبان آزمون کافیست طبق تصویر بالا بر روی کلمه آن کلیک کنید سپس در سمت چپ سامانه بهستان باکس “بازيابي كلمه عبور داوطلبان آزمون” نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید تا هویت شما تایید شود و مجدد رمز عبور برای شما ساخته شود.

ورود به سامانه بهستان از طریق درگاه دولت

کاربران گرامی سامانه بهستان اگر به هر دلیلی در ورود به سایت بهستان دانشگاه تهران به مشکل برخورد گردید نگران نباشید می توانید با مراجعه به گزینه ” پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهي ” و کلیک بر روی آن از طریق درگاه دولت نیز به این سامانه ذسترسی داشته باشید.

سامانه بهستان دانشگاه تهران پ

شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید که سایت پنجره واحد خدمات هوشنمد دولت چیست؟ سامانه دولت من mygov.ir من یا همان پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ، مرکز ارائه خدمات گوناگون در حوزه های مختلف است. بعوان مثال :  برنامه و بودجه ، اداری و استخدامی قوه قضائیه وزارت آموزش و پرورش وزارت امور اقتصادی و دارایی وزارت امور خارجه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت جهاد کشاورزی وزارت دادگستری و… می باشد آدرس سایت پنجره خدمات دولت نیز my gov ir می باشد.

مقاله پیشنهادی : سامانه جامع آزمون سراسری

سؤالات متداول سامانه گلستان دانشگاه تهران ems2.ut.ac.ir

لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه تهران تنها نشانی اعلام شده توسط دانشگاه تهران www.ems2.ut.ac.ir می باشد.

جهت ورود به سامانه گلستان دانشگاه تهران به نشانی اعلام شده توسط دانشگاه تهران  www.ems2.ut.ac.ir مراجعه نمایید.

6/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه بهستان دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. رابط کاربری سایت بهبود داشته واقعا. اما چیزی که برای من عجیبه اینه که با وایفای و اینترنت خونه بالا نمیاد و حتما باید با اینترنت گوشی وصل شم. امیدوارم درست شه زودتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا