سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های معتبر در سطح کشور بوده که در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان اقدام به راه اندازی سامانه های متعددی نموده است. یکی از سامانه هایی که توسط این دانشگاه در دسترس دانشجویان قرار داده شده است سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور می باشد. این سامانه با نشانی اینترنتی edu.pnu.ac.ir در دسترس بوده و یکی از سامانه های زیرمجموعه‌های سایت سما لایو است.

در ادامه مقاله پیش رو در خصوص سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور ، نحوه ورود به این سامانه، امکانات و خدمات آن و … توضیح دهیم، باما همراه باشید.

سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور

امروزه دانشگاه های سراسر کشور، در جهت تسریع در روند انجام امور مختلف و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به   دانشجویان و کارمندان خود اقدام به راه اندازی و معرفی سامانه های مختلفی نموده اند. دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه ها، ضمن صرفه جویی در وقت و زمان خود، از امکانات ارائه شده به راحتی و با سرعت بیشتر استفاده نمایند.

دانشگاه پیام نور کشور یکی از بزرگترین دانشگاه های موجود در سطح کشور است که در بیشتر شهرها و مناطق کشور دارای واحدهای دانشگاهی متعددی می باشد، این گستردگی و کثرت دانشجو ، لزوم وجود زیر ساخت ها و سامانه های متعدد برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات را بیشتر نمایان می سازد.

دانشگاه پیام نور در همین راستا اقدام به طراحی سامانه های مختلفی نموده است، سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور یکی از این سامانه ها بوده که با هدف ایجاد و توسعه بستر لازم برای آموزش‌های آنلاین و آفلاین غیرحضوری دانشگاه‌های پیام نور و همچنین بهبود روند برگزاری آزمون‌های غیرحضوری این دانشگاه ایجاد شده است.

سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور نشانی اینترنتی edu.pnu.ac.ir موجود می باشد و دانشجویان می توانند برای شرکت در کلاس های غیر حضوری دانشگاه پیام نور و همچنین شرکت در آزمون های آنلاین و آفلاین این دانشگاه به سایت سما لایو دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.

مقاله پیشنهادی : نحوه ورود به سایت گلستان پیام نور

ورود به سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور

سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه های پیام نور یکی از سامانه هایی است که توسط دانشگاه پیام نور و در بازه زمانی شیوه ویروس کرونا و تعطیلی مراکز دانشگاهی مورد استفاده دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت. همان طور که اشاره شد دانشجویان برای شرکت در کلاسهای غیر حضوری دانشگاه پیام نور و همچنین جهت شرکت در آزمون های غیر حضوری این دانشگاه می توانند به سامانه مورد اشاره مراجعه نمایند.

برای ورود به سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه های پیام نور (سامانه سما لایو پیام نور ) می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.pnu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه های پیام نور وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

همچنین با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم و بدون انجام مراحل گفته شده به این سایت ورود پیدا کنید.

لینک ورود به سایت edu.pnu.ac.ir

نام کاربری و رمز عبور سایت جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه می توانید با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

دانشجویان باید توجه داشته باشند که نام کاربری و رمز عبور آنان برای ورود به سایت (سما لایو پیام نور edu.pnu.ac.ir ) به طور پیش فرض همان شماره دانشجویی و کد ملی آنان بوده که برای ورود به سایت گلستان پیام نور نیز از آن استفاده می کنند.

نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مشخص شده وارد نموده و در ادامه گزینه ورود را بفشارید.

ورود به سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور

پس از انجام این مرحله به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد، شماره تلفن همراه خود را در کادر مشخص شده وارد نمده تا کد تایید به این شماره ارسال شود

نحوه ورود به سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور

پس از اینکه کد تایید را دریافت کردید آن را در فیلد مشخص شده تایپ نمایید و گزینه ثبت کد فعال سازی را بفشارید.

پس از این می توانید اقدام به تغییر رمز عبور خود برای ورود به سامانه نموده و رمز عبور ایمن تری را انتخاب کنید.

و به حساب کاربری خود وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید با استفاده از گزینه های موجود، بازه های زمانی مربوط به برگزاری کلاس ها و امتحانات خود را مشاهده نمایید.

مقاله پیشنهادی : سامانه گلستان دانشگاه پیام نور

خدمات سایت جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

سایت آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور با نام سامانه سما لایو دانشگاه پیام نور نیز شناخته می شود، شامل دو خدمت عمده می باشد.

اولین امکانی که این سامانه در اختیار دانشجویان دانشگاه پیام نور قرار می دهد، امکان شرکت در کلاس های درسی دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری است و دانشجویان می توانند در بازه های زمانی مقرر شده با مراجعه به این سامانه در کلاس های درسی خود شرکت نمایند.

علاوه بر این مورد امکان شرکت و برگزاری آزمون های دانشگاه پیام نور با استفاده از سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir امکان پذیر می باشد.

دانشجویان باید توجه داشته باشند که سامانه edu.pnu.ac.ir برای ارائه خدمت در زمینه های گفته شده راه اندازی شده است و دانشجویان می بایست برای انجام سایر امور دانشگاهی و تحصیلی خود به سایت گلستان پیام نور مراجعه نمایند.

همان گونه که در متن مقاله بالا نیز به طور کامل توضیح داده شد ، سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور در راستای تسهیل در روند برگزاری کلاس های غیر حضوری دانشگاه پیام نور و برگزاری آزمونهای این دانشگاه ایجاد شده است. دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه از خدمات آن بهره مند شوند.


در این مقاله در رابطه با سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور، نحوه ورود به این سامانه، اماکات و خدمات آن و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

سایت آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور یا همان سایت سما لایو پیام نور، سامانه ای است که با هدف برگزاری کلاس های غیر حضوری دانشگاه پیام نور و شرکت در آزمون های این دانشگاه راه اندازی شده است.

با تکمیل اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود و با استفاده از راهنمایی های ارائه شده می توانید به این سامانه وارد شوید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا