سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir

سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی یا سامانه اطلاع یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی در راستای تبادل بهتر اطلاعات بین واحدهای مختلف دانشگاه شهید بهشتی و روابط عمومی این دانشگاه راه اندازی شده است.

سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی با آدرس اینترنتی saad.sbu.ac.ir در دسترس می باشد و کاربران می توانند محتواهای خود در قالب های مختلف را از طریق سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی ارسال نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در خصوص سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و …. خواهیم پرداخت.

سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی

سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی یا سامانه اطلاع‌یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان راهی ارتباطی میان واحدهای مختلف دانشگاه شهید بهشتی و اداره روابط عمومی این دانشگاه ایجاد شده است.

دانشجویان می توانند محتواها و موضوعات مد نظر خود را در قالب های مختلف مانند متن، تصویر، عکس، فیلم، صوت و…. از طریق سامانه ساد و به صورت سریع و بسیار آسان به اداره روابط عمومی این دانشگاه ارسال نمایند.

اداره روابط عمومی باید از تمامی فعالیت‌های قابل عرضه و ارائه در سطح دانشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه آموزشی، حوزه پژوهشی، حوزه  فناوری و کارآفرینی مطلبع باشد تا در ادامه بتواند بر اساس راهبرد و استراتژی خود مسائل مختلف را رسانه‌ای بنماید. یک راه برای رسیدن به این هدف، در واقع استفاده از ظرفیت موجود در دانشگاه می باشد در همین راستا و برای دستیابی به این هدف سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir ایجاد شده است.

سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی

سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی یا همان سامانه اطلاع‌یابی روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی با آدرس اینترنتی saad.sbu.ac.ir در دسترس دانشجویان می باشد و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه برای ارسال محتواهای خود به روابط عمومی این دانشگاه اقدام نمایند.

ورود به سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد، دانشجویان می توانند با مراجعه و ورود به سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی با آدرس اینتنرتی saad.sbu.ac.ir نسبت به ارسال محتواها و خبرهای خود در قالب مختلف و طبق راهنمایی های اشاره شده اقدام نمایند. به این منظور ابتدا باید به این سامانه ورود پیدا نموده و پس از وارد شدن به حساب کاربری خود برای ارسال محتوا اقدام نمایید.

برای ورود به این سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه ساد با آدرس اینترنتی saad.sbu.ac.ir وارد شوید.

سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی

پس از ورود به این سایت از قسمت مشخص شده گزینه ورود به سامانه را کلیک نمایید.

ورود به سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی

پس از ورود به صفحه مربوط به ورود کاربران می بایست نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایید. اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مربوط وارد نموده و در ادامه گزینه ورود به سامانه را بفشارید.

نحوه ورود به سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی می توانید برای ارسال محتواها اقدام نمایید.

لازم است دقت داشته باشید برای ورود به این سامانه و داشتن نام کاربری و رمز عبور باید ابتدا در سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی ثبت نام نموده و عضویت داشته باشید. در صورتی که هنوز در این سامانه ثبت نام ننموده اید لازم است ابتدا با مراجعه به سامانه ثبت نام خود را انجام داده و پس از آن و با داشتن اطلاعات کاربری خواهید توانست به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سایت ساد saad.sbu.ac.ir کلیک کنید.

ثبت نام سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی

همان طور که اشاره شد باید ابتدا در سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی ثبت نام نموده و عضو شوید و پس از داشتن و ارائه اطلاعات کاربری می توانید به عضویت سامانه درآمده و با ورود به حساب کاربری خود برای ارسال محتواهای مد نظر طبق راهنمایی های ارائه شده اقدام کنید

برای ثبت نام در سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه ساد وارد شوید. پس از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام در قسمت سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

ثبت نام در سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی

پس از ورود به صفحه ثبت نام اطلاعات خواسته شده از جمله نام و نام خانوادگی، تحصیلات، رتبه علمی، شماره تلفن و … را وارد نمایید.

ثبت نام سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی

پس از این اطلاعات مربوط به حساب کاربری از جمله نام کاربری ، آدرس پس الکترونیکی و … را نیز تکمیل نمایید.

نحوه ثبت نام سایت ساد دانشگاه شهید بهشتی

پس از ورود اطلاعات بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. با انجام این رو ش و ادامه مراحل می توانید به عضویت این سامانه در آمده و بعد از ورود نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود در سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی وارد شوید.

ارسال محتوا در سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی

برای  ارسال محتوا در سامانه لازم است ابتدا با انجام مراحل به حساب کاربری خود در سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی وارد شوید. پس از ورود به حساب کاربری ابتدا گزینه مربوط به راهنمای ارسال محتوا را مطالعه نموده و پس  از آن بر روی گزینه ارسال محتوا کلیک نمایید. پس از ورود به این مرحله مراحل بارگذاری محتوا را انجام داده و محتوای مد نظر خود را ارسال نمایید.

همان طور که در مقاله بالا مطالعه کردید سامانه ساد در جهت تبادل بهتر اطلاعات بین واحدهای مختلف دانشگاه شهید بهشتی و روابط عمومی این دانشگاه ایجاد شده است. دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه نسبت به ارسال محتواهای مد نظر خود اقدام نمایند.

چنانچه پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir

سامانه hrm در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ساد دانشگاه شهید بهشتی saad.sbu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا