زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کتاب درسی

زمان ثبت نام کتاب درسی پایه های تحصیلی مختلف پیش از شروع هر سال تحصیلی یکی از موضوعات مهم و مورد نظر برای دانش آموزان پایه های تحصیلی مختلف می باشد. دانش آموزان برای ثبت درخواست و خرید کتب های درسی پایه تحصیلی مخصوص به خود در زمان ثبت نام کتاب درسی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب www.irtextbook.ir نسبت به ثبت درخواست خود و واریز وجه کتب درسی اقدام نمایند.

اگر شما هم در صدد اطلاع از زمان ثبت نام کتاب درسی در پایه تحصیلی 1402 – 1403 می باشید می توانید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403 ، سایت ثبت نام کتاب درسی irtextbook.com و یا irtextbook.ir و … خواهیم پرداخت. برای به دست آوردن اطلاعات کافی در این زمینه با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام کتاب درسی

یکی از اصلی ترین مقدمات پیش از ورود به پایه تحصیلی جدید برای دانش آموزان اقدام برای خرید کتاب های درسی سال تحصیلی جدید است.

معمولا برای ثبت درخواست کتاب درسی از طریق سامانه آن در هر سال بازه های زمانی مشخصی در نظر گرفته می شود و دانش آموزن و اولیا می توانند در زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام کتاب درسی با مراجعه به سامانه خرید کتاب درسی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

دانش آموزان باید دقت داشته باشند در صورت ثبت درخواست کتاب درسی و در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه تحصیلی فعلی، دانش آموزان این امکان را خواهند داشت که برای تغییر مقطع تحصیلی خود در زمان در نظر گرفته شده برای اصلاح سفارش اقدام نمایند.

فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتب درسی در سال تحصیلی 1402 – 1403 برای تمامی پایه ها و رشته های تحصیلی به غیر از پایه های ورودی ( اول، هفتم و دهم ) از تاریخ 27 فروردین ماه 1402 آغاز خواهد شد و تا تاریخ 26 خرداد ماه 1402 ادامه دارد.

بنابراین دانش آموزان و اولیا برای ثبت نام کتاب درسی ابتدایی، متوسطه اول و دوم ( پایه های هفتم، هشتم، نهم ، دهم و …) می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب irtextbook.ir و یا irtextbook.com در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت سفارش و ثبت نام کتب درسی خود اقدام نمایند.

همان طور که اشاره شد زمان ثبت نام کتاب درسی در سال تحصیلی 1402 – 1403 از تاریخ 27 فروردین 1402اغاز می گردد و تا تاریخ 26 خرداد 1402 ادامه خواهد داشت. ، تقویم زمانی سفارش کتاب های درسی پایه های تحصیلی مختلف و زمان ثبت نام کتاب درسی را می توانید با جزئیات بیشتر در عکس زیر مشاهده نمایید.

آپدیت جدید تاریخ 27-1-1402

طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، به اطلاع دانش آموزان، والدین و مخاطبان می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته، فرآیند ثبت کتاب های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی 1402 – 1403 که قرار بود از تاریخ 27 فروردین ماه آغاز شود به تعویق افتاده است. زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403 متعاقبا اعلام خواهد شد.

تعویق زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403

اطلاعیه جدید : طبق اطلاعیه جدید منتشر شده از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، به اطلاع دانش آموزان، والدین و مخاطبان می رساند با توجه به پیگیری های صورت گرفته، فرآیند ثبت کتاب های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی 1402 – 1403 که قرار بود از تاریخ 27 فروردین ماه آغاز شود به تعویق افتاده است. زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403 متعاقبا اعلام خواهد شد.

تقویم زمانی ثبت نام کتاب درسی 1402

زمان ثبت نام کتاب درسی 1402

 

در صورت انتشار اطلاعیه جدید در خصوص زمان ثبت نام کتاب های درسی 1402 اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

تمدید زمان ثبت نام کتاب درسی 1402

دانش آموزانی که در زمان ثبت نام کتاب درسی موفق به ثبت درخواست کتب درسی خود نشده اند و جامانده از ثبت نام کتاب درسی هستند می توانند در مهلت مجددی که برای ثبت نام کتب درسی در نظر گرفته می شود برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که بهتر است در زمان ثبت نام کتاب درسی اولیه که ار تاریخ 27 فروردین ماه آغاز می شود برای ثبت سفارش کتب درسی خود اقدام نموده و این زمان را به بعد موکول ننمایید.

تاکنون تمدید زمان ثبت نام کتاب درسی اعلام نشده است. در صورت اعلام تمدید زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 اطلاع رسانی صورت خواهد پذیفت.

سایت ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403

همان طور که پیش از این هم اشاره شد ثبت نام کتاب درسی برای پایه های مختلف تحصیلی با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب درسی انجام می پذیرد.

اولیا و دانش آموزان مقاطع و پایه های تحصیلی مختلف از جمله دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب درسی در بازه زمانی مقرر شده برای ثبت درخواست و خرید کتب درسی خود اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام کتاب www.irtextbook.ir کلیک کنید.

نحوه ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403

دانش آموزان در حال تحصیل در پایه های مختلف برای ثبت نام کتاب درسی ابتدایی، ثبت نام کتاب درسی پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم و… می توانند به دو صورت فردی یا گروهی اقدام نمایند.

ثبت نام و سفارش گروهی کتاب های درسی از طریق مدرسه محل تحصیل انجام می پذیرد و مدیران مدارس می توانند از طریق سامانه سیدا به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی وارد شده وبه صورت گروهی اقدام به ثبت سفارش و خرید کتب درسی برای دانش آموزان نمایند. دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت ثبت شده در پشت جلد کتب بوده و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع می باشد.

دانش آموزان و اولیا می توانند در زمان ثبت نام کتاب درسی طبق راهنمایی زیر برای خرید کتب درسی خود اقدام نمایند.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه خرید کتاب درسی یعنی irtextbook.com یا irtextbook.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه خرید کتاب درسی وارد خواهید شد.

نحوه ثبت نام کتاب درسی در زمان ثبت نام کتاب درسی

از قسمت ثبت سفارش دوره ای توسط دانش آموزان بر روی گزینه ورود دانش آموزان کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام کتاب درسی 1402

دقت داشته باشید که ثبت سفارش خرید کتب درسی در سامانه در صورتی که ثبت نام شما توسط مدرسه در سامانه سیدا نهایی شده باشد انجام می پذیرد.

پس از ورود به صفحه جدید در قسمت مشخص شده اطلاعات خود از قبیل کد ملی و شماره سریال شناسنامه را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

خرید کتب درسی دانش آموزان در زمان خرید کتاب درسی

پس از ورود به حساب کاربری خود در این سامانه می توانید با تکمیل فرم ثبت نام و ورود اطلاعات دانش آموز برای ثبت نام کتاب درسی اقدام نمایید. همچنین در این مرحله می بایست برای پرداخت هزینه کتب درسی با توجه به پایه تحصیلی مورد نظر نیز اقدام نمایید.

قیمت کتاب درسی 1402 – 1403

همان طور که پیش از این هم مطالعه فرمودید دانش آموزان می بایست در زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب درسی www.irtextbook.ir  برای ثبت نام کتاب درسی و ثبت درخواست و واریز وجه مراجعه نمایند.

ممکن است بسیاری از والدین و دانش آموزان در خصوص قیمت کتاب درسی 1402 – 1403 سوال داشته باشند. باید توجه نمایید که تاکنون قیمت کتاب درسی 1402 – 1403 برای پایه ها و مقاطع تحصیلی مختلف اعلام نشده است . بعد از اطلاع از قیمت کتاب های درسی 1402 اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

همان طور که در متن مقاله بالا شرح داده شد اولیا و دانش آموزان می توانند در زمان ثبت نام کتاب درسی با مراجعه به سایت irtextbook.com و یا irtextbook.ir و با توجه به توضیحات ارائه شده برای ثبت درخواست خرید کتب درسی خود اقدام نمایند. در صورتیکه پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 - 1403

زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 از تاریخ 27 فروردین ماه 1402 آغاز شده و تا تاریخ 26 خرداد 1402 ادامه دارد. دانش آموزان می توانند طبق توضیحات ارائه شده و با توجه به جزئیات اشاره شده در متن در خصوص زمان ثبت نام کتاب درسی برای ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام کتاب درسی سال برای پایه های تحصیلی اول، هفتم و دهم از تاریخ 5 تیر ماه 1402 آغاز می شود.

اولیا و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت irtextbook.com و یا irtextbook.ir برای ثبت سفارش خود با توجه به توضیحات ارائه شده در متن مقاله مراجعه نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا