نحوه دریافت رمز عبور سایت سنجش

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه دریافت رمز عبور سایت سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان شرکت در  آزمون های سراسری مانند متقاضیان شرکت در کنکور سراسری برای انجام مراحل مختلف مربوط به آزمون خود نیاز به دریافت رمز عبور سایت سنجش دارند. با در اختیار داشتن این رمز عبور، داوطلبان می توانند به پورتال کاربری خود وارد شده و برای انجام امور مربوط اقدام نمایند. ممکن است شما هم در طی روند ثبت نام  با پرسش هایی مانند رمز عبور سایت سنجش چیست؟ و … مواجه شده باشید. در این مطلب در این مورد راهنمایی های لازم ارائه شده است. برای کسب اطلاعات در این مورد تا پایان همراه ما باشید.

رمز عبور سایت سنجش

تمامی افرادی که تمایل دارند در آزمون های سراسری کشور مثل کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و … شرکت کنند باید ابتدا در سایت سنجش کشور ثبت نام نموده و دارای رمز عبور و نام کاربری باشند، با استفاده از این اطلاعات کاربری می توانید به راحتی در مراحل بعد به پورتال کاربری خود وارد شده و برای انجام امور در بازه های زمانی مقتضی اقدام نمایید. نگهداری از این رمز عبور دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا داوطلبان برای انجام مراحل بعد به آن نیاز خواهند داشت.

رمز عبور سایت سنجش برای دسترسی به قسمت های مختلف این سامانه و برای آزمون های مختلف الزامی می باشد، داوطلبان ابتدا باید با انجام مراحل مربوط به برای دریافت رمز عبور سایت سنجش اقدام کنند. همچنین ممکن است تعدادی داوطلبان رمز عبور سایت سنجش را فراموش نموده باشند و قادر به انجام اقدامات بعدی نباشند. در این صورت داوطلبان می توانند اقدام به بازیابی رمز عبور خود نمایند.

پیش از این داوطلبان شرکت در آزمون های مختلف سازمان سنجش، با خرید کارت اعتباری می توانستند برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند، در جهت ایجاد امنیت بیشتر و حفظ اطلاعات داوطلبان سازمان سنجش و آموزش کشور تصمیم گرفت برای هر آزمون سیستم جامع ثبت نام را طراحی نماید. از این رو متقاضیان شرکت در آزمون های مختلف برای انجام مراحل و دستیابی به فرم های ثبت نام آزمون باید دارای اطلاعات کاربری از جمله رمز عبور باشند. به این منطور داوطلبان می بایست ابتدا اقدام به ایجاد حساب کاربری خود و دریافت رمز عبور نمایند.

نحوه دریافت رمز عبور سایت سنجش

سازمان سنجش و آموزش کشور مجری برگزاری بسیاری از آزمون های سراسری در کشور و در مقاطع مختلف تحصیلی است. این سازمان به منظور افزایش ضریب حفاظت از اطلاعات و مسائل امنیتی روال ثبت نام پیشین داوطلبان را تغییر داده و برای هر آزمون سیستم جامع ثبت نام را طراحی نموده است.

بنابراین داوطلبان لازم است ابتدا اقدام به ایجاد حساب کاربری و دریافت رمز عبور سایت سنجش نمایند، پس از این با ورود به پورتال کاربری می توانند مراجل مربوط به ثبت نام را انجام دهند. باید توجه داشته باشید که امکان ایجاد پورتال کاربری و دریافت رمز عبور سایت سنجش و همچنین نام کاربری آن همزمان با شروع ثبت نام آزمون های سراسری مختلف وجود خواهد داشت.
همچنین باید دقت داشته باشید که سازمان سنجش برای انجام اموری چون اعتراض به نمرات آزمون ها، درخواست بررسی مجدد نمره کسب شده، بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری، بازیابی رمز عبور و … سامانه ای با نام سامانه پاسخگویی سازمان سنجش را راه اندازی نموده است و داوطلبان برای انجام چنین اموری می توانند به سامانه مذکور مراجعه نمایند.

راهنمای دریافت رمز عبور سازمان سنجش

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم داوطلبان شرکت در آزمون های سراسری سازمان سنجش و آموزش می بایست یرای انجام امور مربوط به ثبت نام و دیگر مراحل اقدام به دریافت رمز عبور سازمان سنجش نمایند.

بعد از انجام ثبت نام و دریافت رمز عبور سایت سنجش می بایست رمز عبور خود را یادداشت و نگهداری نمایید زیرا برای انجام مراحل مختلف به رمز عبور خود نیاز خواهید داشت. در ادامه می توانید دریافت رمز عبور سازمان سنجش را مشاهده نمایید.

ابتدا به سایت سازمان سنجش وارد شوید، به این منظور می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sanjesh.org در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. با جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور وارد خواهید شد.

سایت دریافت رمز عبور سایت سنجش
پس از ورود به صفحه اصلی سایت سنجش، گزینه مربوط به آزمون خود به طور مثال  گزینه “سراسری” را از منوی موجود در صفحه انتخاب کنید.

نحوه دریافت رمز عبور سایت سنجش

لینک سامانه جامع آزمون سراسری را کلیک کنید. در صفحه بعد نیز مجددا بر روی همین گزینه کلیک کنید.

نحوه دریافت رمز عبور سازمان سنجش

پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد. در این صفحه بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

رمز عبور سازمان سنجش

کلیه اطلاعات خواسته شده از جمله نام، نام خانوادگی، ملیت، جنسیت، تاریخ تولد، شماره تلفن، رمز عبور مد نظر و … را تکمیل کنید، در ادامه کد امنیتی موجود در صفحه را نیز کامل کرده و گزینه عضویت را بفشارید.

مقاله پیشنهادی » سایت پاسخ سازمان سنجش

مراحل رمز عبور سایت سنجش

پس از انجام فرآیند ایجاد حساب در سامانه و انجام ثبت نام خود، می توانید به صفحه اصلی سایت برگشته و با تکمیل اطلاعات کاربری به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

برای ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور کلیک کنید.

در این مطلب در رابطه با نحوه دریافت رمز عبور سایت سنجش ، مراحل و نحوه دریافت رمز عبور سازمان سنجش و …  توضیح داده شد. در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در مورد این سایت و نحوه کارکرد و ارسال لیست بیمه دارید می‌توانید سوالات خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید، همچنین می توانید نظرات و انتقادات خود را از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول نحوه دریافت رمز عبور سایت سنجش

با دریافت رمز عبور سایت سنجش می توانید به قسمت های مختلف سایت سنجش وارد شده و برای انجام ثبت نام، اعتراض به نتایج، مشاهده نتایج و … اقدام کنید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

بله، در صورت فراموشی رمز عبور سایت سنجش می توانید با مراجعه به سامانه آزمون های سنجش اقدام به بازیابی رمز عبور خود نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه دریافت رمز عبور سایت سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا