سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی سامانه ای است که توسط جهاد دانشگاهی و به منظور شرکت هنر آموزان و دانشجویان جهاد دانشگاهی در آزمون های پایان ترم این سازمان ایجاد شده است. این افراد می توانند با مراجعه به این سامانه و ورود به حساب کاربری خود به صورت غیر حضوری در آزمون های جهاد دانشگاهی شرکت نمایند.

در ادامه این مطلب درباره ی سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir ، نحوه ورود به این سامانه، امکانات و خدمات مختلف آن بیشتر توضیح خواهیم داد. ما را در ادامه این مطلب همراهی نمایید.

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی

امروزه با رشد و توسعه گسترده بسترهای الکترونیکی، لزوم تغییر و تحول در سیستم خدمات رسانی و استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید کاملا واضح و مشخص است. سامانه های زیادی از سوی ارگان های مختلف به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری راه اندازی شده است. افراد می توانند صرفا با مراجعه به این سامانه ها و بدون مراجعه حضوری برای انجام بسیاری از امور مد نظر خود اقدام نمایند.

جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای فعال در زمینه برگزاری دوره های مختلف به منظور پرورش مهارت ها و توانایی های افراد می باشد. این سازمان در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری دوره های مختلفی برای پرورش مهارت ها و توانایی های افراد می نماید. دانشجویان و … می توانند با حضور در این دوره ها و اتمام دوره، سطح دانش و مهارت خود را افزایش دهند. در پایان مراحل و پس از اتمام دوره، از داوطلبان شرکت کننده در دوره های آموزشی ، آزمون پایان دوره به عمل خواهد آمد.

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی

همان طور که اشاره کردیم جهاد دانشگاهی نیز مانند بسیاری از دیگر موسسات و مراکز اقدام به برگزاری آزمون های پایان دوره به صورت غیرحضوری می نماید. شرکت کنندگان در دوره های مختلف می توانند با ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی برای شرکت در این آزمون ها اقدام نمایند. سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی exam.jde.ir در دسترس می باشد و برای ورود به پنل کاربری خود می بایست دارای نام کاربری و رمز عبور باشید پس از ورود این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود در سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی وارد شوید.

ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی با آدرس اینترنتی exam.jde.ir برای شرکت دانشجویان و افراد شرکت کننده در آزمون های پایان دوره جهاد دانشگاهی ایجاد شده است. این شرکت کنندگان می تونند در پایان دوره خود و در بازه زمانی مشخص شده ، با ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی در آزمون های غیر حضوری شرکت نمایند. پس از این و در صورت قبولی در آزمون دوره ی مد نظر، به شرکت کنندگان مدرک پایان دوره اهدا خواهد شد.

برای ورود به سایت آزمون برخط جهاد دانشگاهی  لازم است به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی یعنی را تایپ نموده و در ادامه جستجو نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی وارد خواهید شد.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه می بایست اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. نام کاربری و رمز عبور خود که از مرکز جهاد دانشگاهی محل برگزاری دوره های آموزشی دریافت کردید را در کادرهای مخصوص آن وارد نمایید. پس از تکمیل اطلاعات گزینه ورود را کلیک کنید.

ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی

در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نکرده اید می توانید با استفاده از گزینه های موجود در انتهای صفحه “ورود از طریق سامانه جامع روابط کار” یا ” ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند” به این سامانه وارد شوید و اقدام به شرکت در امتحانات پایان دوره خود نمایید.

 

امکانات سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی

همان طور که در متن مقاله بالا نیز اشاره شد داوطلبان شرکت کننده در دوره های برگزار شده جهاد دانشگاهی می توانند با ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی در آزمون آنلاین جهاد دانشگاهی شرکت نمایند. پس از ورود به این سامانه و وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید در آزمون مد نظر شرکت نمایید. با مراجعه به این سامانه، امکان شرکت در آزمون ها به صورت تستی و تشریحی وجود دارد.

بعد از ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir مشاهده می کنید که این سامانه دارای قسمت های مختلفی از جمله داشبورد، اطلاعات پایه ، آزمون ها ، شرکت کنندهگان ، تغییر و ویرایش اطلاعات کاربری ، تغییر رمز عبور است. با استفاده از نوع نیز خود و به تناسب آن می توانید از هر کدام از این گزینه ها استفاده نمایید.

همچنین با استفاده از گزینه دروس می توانید لیست دروسی که باید آن ها را پاس کنید و کلیه اطلاعات مربوط به بازه زمانی امتحان و … را مشاهده کنید.

برای ورود مستقیم به سامانه آزمون آنلاین جهاد دانشگاهی کلیک کنید.

 

همان گونه که در مطلب بالا نیز به طور کامل اشاره شد سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی با نشانی exam.jde.ir ، به منظور برگزاری آزمون‌های آنلاین و غیرحضوری دانشجویان و شرکت کنندگان در دوره های جهاد دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه برای شرکت در آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهی اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی، نحوه ورود به این سامانه ، امکانات و خدمات مختلف آن و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

سایت آزمون آنلاین جهاد دانشگاهی، سامانه ای است که به منظور شرکت در آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهی برای دانشجویان و دیگر شرکت کنندگان ایجاد شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی exam.jde.ir در دسترس می باشد

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. به متن بالا مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا