سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد (شبکه ملی مدارس ایران )توسط سازمان پژوهش و برنامه ‌ريزي آموزشي و با همکاری اداره آموزش و پرورش کشور در جهت ارائه محتواها و خدمات آموزشی و پرورشی برای استفاده گروه ها و افراد مختلف راه اندازی شده است.

معلمان ، دانش آموزان، والدین و کلیه افراد مرتبط با فرآیند آموزشی-تربیتی کشور با مراجعه به این سامانه می توانند از محتواهای آموزشی و سایر امکانات این سامانه استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در مورد سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir ، نحوه ورود به سامانه رشد، ثبت نام در سامانه رشد و… خواهیم پرداخت. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد 

امروزه و با پیشرفت سریع و مداوم تکنولوژی در زمینه های مختلف و به وجود آمدن بستر اینترنتت و فضای مجازی ، استفاده از این ابزارها در جهت ارائه خدمات به گروه های مختلف ضروری می نماید.

در همین راستا سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي با همکاری اداره آموزش و پرورش کشور اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir نموده است.

معلمان ، دانش آموزان ، والدین و… می توانند با مراجعه به این سامانه از محتواها و خدمات آموزشی ، تربیتی این سامانه استفاده نمایند. این سایت در واقع ابزاری برای توزیع عادلانه و مناسب آموزش برای همه دانش آموزان و در جهت تحقق عدالت آموزشی و ایجاد زمینه برابر برای همه دانش آموزان است.

مخاطبان و کاربران این سامانه می تواند شامل موارد زیر باشد:

دانش آموزان پایه های تحصیلی مختلف

معلمان، آموزگاران

والدین

دانشجویان تربیت معلم

کادر اداری مدرسه ( مانند مدیر، معاون ، کتابدار و…. )

دانش آموزان مدارس استثنایی

و ….

سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد با آدرس اینترنتی roshd.ir  در دسترس می باشد و این افراد می توانند با مراجعه به سامانه از خدمات و محتواهای آموزشی مختلف موجود استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه سپند مدارس

ورود به سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir 

سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir در راستای ايجاد فرصت‌هاي برابر آموزشي و پرورشي و حركت به سوي تحقق عدالت آموزشي و بالا بردن كيفيت فرآيند آموزش ‌و‌ پرورش در کشور و همچنین استفاده از زیر ساخت ها و ظرفیت های ایجاد شده ایجاد شده است.

دانش آموزان و معلمان و سایر افراد مرتبط با حوزه آموزش و تربیت می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات متنوع و متعدد ارائه شده به سادگی استفاده نمایند.

ورود به سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir به این ترتیب می باشد.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد یعنی roshd.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت رشد وارد خواهید شد.

سایت شبکه آموزش تربیتی رشد

بعد از ورود به این سامانه می توانید بخش های مختلف این سامانه را مشاهده کرده و بنا به نیاز خود از هر کدام از این امکانات استفاده کنید.

در صورتی که پیش از این در این  سامانه ثبت نام نموده باشید اکنون می توانید با استفاده از گزینه ورود به حساب کاربری خود در سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir  وارد شده و از خدمات مختلف آموزشی و تربیتی استفاده کنید.

ورود به سایت شبکه آموزش تربیتی رشد

  • بعد از هدایت به صفحه ورود ،  ایمیل و گذر واژه خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت شبکه آموزش تربیتی رشد

اگر هنوز در سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد  ثبت نام ننموده اید می توانید با انجام مراحل زیر برای ثبت نام سامانه رشد اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه رشد وزارت بهداشت

ثبت نام در سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir 

کاربران برای استفاده از خدمات مختلف این سامانه می توانند ثبت نام نمایند. بعد از ثبت نام در این سامانه و با داشتن اطلاعات کاربری می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای ثبت نام در سایت رشد باید به این ترتیب عمل نمایید.

بعد از ورود به سامانه شبکه آموزشی تربیتی رشد بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

ثبت نام در سایت شبکه آموزش تربیتی رشد

در صفحه مربوط به ثبت نام اطلاعات درخواست شده از جمله نام و نام خانوادگی، ایمیل، گذر واژه ، تکرار گذر واژه خود را وارد کنید و در ادامه پس از وارد کردن عبارت امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت شبکه آموزشی رشد

بعد از تکمیل فرم ثبت‌نام، ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک فعال‌سازی اشتراک کاربری شما است باید بر روی این لینک کلیک کنید تا اشتراک شما فعال شود.

دقت داشته باشید که ممکن است ایمیل فعال ‌سازی به پوشه Spam یا Junk ارسال شده باشد بنابراین در صورت عدم دریافت ایمیل فعالسازی این فولدرها را نیز چک کنید.

 درضمن ممکن است فرآیند ثبت نام در سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد  چندین ثانیه زمان ببرد پس بعد از ثبت اطلاعات و کلیک بر روی گزینه ثبت نام کمی صبر کنید.

امکانات سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir 

این سامانه امکانات و محتواهای آموزشی بسیارخوب و مفیدی را دراختیار کاربران قرار می دهد. بعد از ورود به سامانه می توانید از خدمات ارائه شده به بهترین نحوه استفاده کنید.

بعد از ورود به سامانه با توجه به گروه سنی های مختلف بر روی هر کدام از گزینه های مد نظر یا پایه های تحصیلی مختلف کلیک کنید. بعد از ورود به صفحه جدید با محتواهای آموزشی مناسب سن ، کتاب ها و محتواهای مختلف از قبیل ویدئو ، کتاب و … روبرو می شوید و به تناسب نیازخود می توانید از آن استفاده کنید.

با کلیک بر روی گزینه مجلات رشد می توانید به مجلات کودک، مجلات عمومی بزرگسال، فصلنامه های علوم انسانی ريال، فصلنامه های علوم پایه و… دسترسی داشته باشید

با کلیک بر روی این گزینه ها می توانید به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا نمایید.

همچنین در این قسمت می توانید برای خرید اشتراک مجلات رشد به صورت های مختلف نیز اقدام کنید.

خرید مجلات رشد در سایت شبکه آموزشی رشد

همچنین با استفاده از گزینه مربوط به سرویس ها در منوی موجود نیز خواهید توانست به موارد متعدد از جمله کتاب های الکترونیکی تعاملی، کتاب های درسی، دانش و محتوای عمومی، رسانه های آموزشی  و… دسترسی پیدا نمایید.

همان طور که مشاهده کردید سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir  دارای امکانات مختلفی بوده و دانش آموزان، معلمان ، والدین و دیگر گروه ها می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات و خدمات آموزشی، تربیتی و پرورشی مختلف استفاده کنند.

برای ورود مستقیم به سایت رشد roshd.ir کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت رشد roshd.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم.

چنانچه بعد از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله پیشنهادی « سامانه ثبت نام بیمه دانش آموزی

سؤالات متداول سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد roshd.ir

با داشتن اطلاعات کاربری خود از جمله گذرواژه می توانید به حساب کاربری خود در سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد وارد شوید. در مورد نحوه ورود به سامانه در مقاله بالا توضیح داده شده است.

در مورد ثبت نام در سایت رشد در مقاله بالا توضیح داده شده است برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

با ورود به سامانه شبکه آموزشی تربیتی رشد می توانید از خدمات مختلف سامانه و محتواهای آموزشی استفاده نموده همچنین می توانید با ورود به این سامانه برای خرید اشتراک مجلات رشد و دانلود آن ها نیز اقدام کنید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا