سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام وام دانشجویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی که در واحدهای مختلف این دانشگاه در سرتا سر کشور مشغول به تحصیل هستند می توانند در صورت نیاز به دریافت وام با مراجعه به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی درخواست خود برای دریافت وام را ثبت نمایند.

پس از این درخواست های ارائه شده از سوی دانشجویان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که واجد شرایط دریافت وام شناخته شده باشید می توانید برای انجام مراحل و دریافت وام اقدام نمایید.

در مقاله پیش رو در رابطه با سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی، نحوه ورود به این سامانه swf.ir ، ثبت درخواست دریافت وام دانشگاه علمی کاربردی 1403 و … توضیح خواهیم داد، برای اطلاع بیشتر از این موضوع ما را تا انتهای مطلب همراه باشید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

یکی از تسهیلاتی که به دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌های کشور ارائه می‌گردد ارائه وام‌های دانشجویی به این دانشجویان است. دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌های کشور می‌توانند در بازه‌های زمانی مربوط به ثبت نام وام با مراجعه به سایت ثبت نام وام دانشجویی برای انجام ثبت نام خود اقدام نموده و در ادامه مدارک و اطلاعات لازم را به مرکز رفاه دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند.

دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور نیز می توانند در صورت نیاز به دریافت وام با مراجعه به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی درخواست خود را ارائه کنند.

مراحل ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی همانند دانشجویان سایر دانشگاه های کشور از از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی با نشانی اینترنتی swf.ir انجام می‌پذیرد. پس از ثبت درخواست در سامانه در صورتی که دانشجویان واجد شرایط شناخته شوید و درخواست شما تایید گردد، پس از انجام مراحل مبلغ وام به حساب شما واریز خواهد شد.

مقاله پیشنهادی « هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی swf.ir

سازمان رفاه دانشجویان با هدف کمک رسانی و تامین هزینه های جاری دانشجویان راه اندازی شده است ، ثبت نام وام دانشجویی یکی از خدمات مهم این سازمان می باشد. کلیه دانشجویان دانشگاه ها در مقاطع تحصیلی از جمله کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند با مراجعه به این سامانه برای دریافت وام های مورد نظر این سازمان (وام ضروری، وام تحصیلی، وام کمک هزینه تحصیلی و … ) ثبت نام نمایند.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی نیز برای دریافت وام دانشجویی می توانند از طریق همین سامانه اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعن swf.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید .

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی 1403

پس از ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویان از قسمت میز خدمات گزینه سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان را کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی 1403

پس از ورود به صفحه جدید، چنانچه پیش از این در سامانه عضویت داشته‌اید اطلاعات کاربری مانند نام کاربری رمز عبور و کد امنیتی مندرج در صفحه را وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید . پس از انجام مراحل می‌توانید به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی وارد شوید

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

در صورتی که تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید می بایست برای انجام ثبت نام و عضویت در این سایت اقدام کنید.

در ادامه درباره نحوه عضویت و ثبت نام کاربر جدید در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی یا همان صندوق رفاه دانشجویان بیشتر توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی « سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

عضویت در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که اشاره شد برای ثبت درخواست دریافت وام دانشگاه علمی کاربردی در سامانه swf.ir می‌بایست دارای اطلاعات کاربری بوده تا بتوانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید. در صورتی که دارای اطلاعات کاربری نیستید باید مراحل عضویت خود در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ( سایت صندوق رفاه دانشجویان) طبق راهنمایی های زیر انجام نمایید.

برای عضویت در این سامانه پس از ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویان از گزینه میز خدمت سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان را بفشارید پس از ورود به صفحه جدید گزینه ثبت نام کاربر جدید را کلیک کنید.

عضویت در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

در ادامه، اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، شماره موبایل و کد امنیتی مندرج در صفحه را وارد نموده و گزینه بررسی شماره تلفن را کلیک کنید.

پس از این کد احراز هویت به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد کد احراز هویت شده را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و ورود با کد یکبار مصرف را بفشارید.

پس از ورود به صفحه ثبت نام دیگر اطلاعات خواسته شده تکمیل نموده و رمز عبور دلخواه مد نظر خود را نیز وارد نمایید پس از انجام این مراحل گزینه ثبت نام را کلیک کنید.

پس از طی مراحل مربوط به ثبت نام می‌توانید با وارد کردن نام کاربری که همان کد ملی شما می‌باشد و رمز عبور انتخابی به سامانه وارد شده و درخواست دریافت وام خود را ثبت نمایید.

مقاله پیشنهادی « پورتال صندوق رفاه دانشجویان

ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

پس از اینکه با تکمیل اطلاعات کاربری به پنل کاربری خود در سامانه swf.ir وارد شدید می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

پس از ورود به حساب کاربری خود از گزینه تسهیلات، زیر گزینه درخواست وام را کلیک کنید.

ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

چنانچه قبلاً در سامانه درخواست خود را ثبت نمودید، در این قسمت می توانید اطلاعات مربوط به آن را مشاهده نمایید.

برای درخواست وام جدید بر روی گزینه درخواست وام جدید کلیک کنید. پس از تعیین وام پایه می‌توانید در قسمت نوع وام ، وام‌های مجاز خود را مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

وام مد نظر خود را انتخاب کنید با مشخص کردن نوع وام ، اطلاعات مربوط به شرایط، ترم و مبلغ درخواستی به طور خودکار تکمیل می‌گردد در ادامه مراحل گزینه مربوط به پذیرش قوانین را تایید نموده و ثبت درخواست را کلیک کنید.

پس از انجام مراحل گفته شده و ثبت درخواست، درخواست شما از سوی دانشگاه محل تحصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که درخواست شما توسط دانشگاه تایید شود و در واقع شما واجد شرایط دریافت وام شناخته شوید ، پیامکی مبنی بر موافقت با درخواست دریافت خواهید کرد پس از این می‌توانید برای ادامه مراحل و معرفی ضامن و ارائه مدارک به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم به سایت دریافت وام علمی کاربردی swf.ir کلیک کنید.

در این مطلب در مورد سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست دریافت وام توضیح داده شد، چنانچه پس از مطالعه متن بالا، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سایت صندوق رفاه دانشجویی

سؤالات متداول سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی 1403

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی در واقع همان سایت صندوق رفاه دانشجویی با نشانی اینترنتی swf.ir می باشد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به سامانه ثبت نام وام دانشجویی وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات کامل‌تر به متن بالا مراجعه فرمایید.

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام وام دانشجویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا