سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir سامانه ای است که به منظور دریافت درخواست های تأییدیه تحصیلی دانش آموزان ایجاد شده است. کلیه کسانی که بنا به درخواست دانشگاه و یا سازمان استعالم گیرنده متقاضی دریافت تأییدیه تحصیلی خود هستند می بایست به سامانه تاییدیه تحصیلی به نشانی emt.medu.ir وارد شده و درخواست خود را ثبت کنند.

سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir. همان گونه که میدانید اولین مدرکی که زمان ثبت نام در دانشگاه ها برای مقطع کارشناسی از متقاضیان دریافت می شود مدرک تاییدیه تحصیلی است. در سامانه emt.medu.ir متقاضیان تاییدیه تحصیلی ، با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه یا هر سازمان استعلام گیرنده تقاضای استعلام مدرک تحصیلی نمایند.

سامانه استعلام مدارک تحصیلی  به منظور دریافت درخواست های تأییدیه تحصیلی ایجاد شده است.

یکی از اهداف اصلی این کار ارائه خدمات اطلاعات فارغ التحصیلان به سازمان ها و مؤسسات دولتی و دانشگاه ها است که مایلند در مورد اعتبار مدرک تحصیلی ارائه شده از طرف کارمندان و یا دانشجویان خود اطمینان حاصل کنند.

در ادامه مقاله سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir در مورد موضوعاتی چون تاییدیه تحصیلی چیست ؟ نحوه گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی دیگر موضاعات مربوط به سایت تاییدیه تحصیلی صبحت خواهیم کرد.

معرفی سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

اگر در مقطع دانشگاه تحصیل کرده باشید؛ حتما تا به الان کلمه گواهی تاییدیه تحصیلی را یک بار نیز شنیده اید. شاید الان برای شما سوال پیش اومده باشه که گواهی تاییدیه تحصیلی چیست؟ اصلا به چه کار می آید در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

تاییدیه تحصیلی در اصل یک گواهی اعتبار سنجی برای مدارک تحصیلی شما می باشد که برای دانشجویان یا دانش آموزان صادر می شود بعنوان مثال اگر شما در کنکور سراسری قبول باشید دانشگاه مورد نظر شما برای پذیرش شما درخواست مدارکی را از شما دارند که یکی از آن مدارک گواهی تایید تحصیلی است.

این را نیز به پایان این قسمت از مقاله مان اضافه کنم این روند تنها مخصوص دانشجویان یا دانش آموزان نیست گاهی مواقع برای استخدام در سازمانی دولتی یا خصوصی و ارگانی لازم به تایید مدرک تحصیلی خود باشید شما میتوانید به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir گواهی تحصیلی خود را تهیه کنید.

سامانه استعلام مدارک تحصیلی در حال حاضر شامل امکانات زیر می باشد.

  1. پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش
  2. دریافت تاییدیه تحصیلی
  3. تاییدیه تحصیلی برای ارائه به سازمانها و موسسات
  4. پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی

نحوه ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

سامانه تاییدیه تحصیلی سامانه ای است که از طرف وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات غیر حضوری ( اینترنتی ) برای دانش آموزان و دانشجویان متقاضی دریافت تاییدیه تحصیلی تاسیس شده است.

در صورتی که اطلاعات دانش آموزان به درستی در وزارت آموزش و پرورش ثبت شده باشد، تاییدیه تحصیلی مقاطع تحصیلی مختلف دانش آموزان در سامانه emt.medu.ir صادر می شود.

اگر قصد بازید از این سامانه را دارید کافیست به نشانی اینترنتی https //emt.medu.ir مراجعه کنید. همچنین لینک مستقیم سامانه تاییدیه تحصیلی پایین همین مقاله برای شما کاربران گرامی قرار داده میشود.

سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

 سامانه تاییدیه تحصیلی جهت دریافت درخواست های تأییدیه تحصیلی راه اندازی شده است. افرادی که بنا به درخواست دانشگاه و یا سازمان استعالم گیرنده داوطلب تأییدیه تحصیلی هستند به سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir وارد شده و درخواست خود را ثبت کنند.

در صورت ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی پس از بررسی و اطمینان از وجود و صحت مدرک گواهی تاییدیه تحصیلی صادر شده و به صورت الکترونیک برای استعالم گیرنده ارسال می شود.

برای ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir کافیست مراحل زیر را طی کنید.

1- در قدم اول می بایست به نشانی اینترنتی https //emt.medu.ir را در مروگر خود سرچ کنید تا مستقیم وارد سایت تاییدیه تحصیلی شوید. در ادامه نحوه ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی را به شما آموزش خواهیم داد.

کلیپ آموزشی ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

اگر شما بخواهید مدرک تحصیلی خود را تایید کنید نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت و می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی این فرایند را انجام دهید. دانش آموزانی که متقاضی دریافت این مدرک می باشند، می بایست  به سایت emt.medu.ir مراجعه کنند. در ادامه می پردازیم به آموزش تصویری دریافت تاییدیه تحصیلی از سامانه وزارت آموزش و پرورش.

  • در قدم اول به نشانی اینترنتی /emt.medu.ir مراجعه کنید تا وارد پورتال تاییدیه تحصیلی شوید. بر روی گزینه «ثبت نام تاییدیه تحصیلی» کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود. ( طبق تصویر زیر )

در قدم بعد متقاضی باید که نظام تحصیلی خود را در یک از از مقطع های تحصیلی متوسطه دوم، متوسطه اول (راهنمایی) و دبستان وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

نکته : * استفاده از دکمه Back مرورگر، موجب اختلال در فرایند ثبت نام میشود و مسئولیت این اختلال با کاربر خواهد بود.

* متقاضی محترم در ثبت کد ملی خود کاملا دقت نمایند در صورتی که کد ملی اشتباه درج شده باشد تاییدیه صادر نمی شود و مبلغ قابل عودت نیست و باید مجددا درخواست جدید ثبت کنید.

در قدم بعدی، یک فرم برای شما نمایش داده می شود که شامل موارد زیر می باشند را تکمیل کنید.

🟡 اطلاعات هویتی متقاضی

✔ ملیت
✔ کد ملی
✔ شماره شناسنامه
✔ جنسیت
✔ تاریخ تولد
✔ شماره همراه متقاضی

🟡اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضی

✔نظام آموزشی
✔نظام چهار ساله
✔مقطع آموزشی
✔رشته فارغ التحصیلی
✔استان فارغ التحصیلی
✔منطقه فارغ التحصیلی
✔سال فارغ التحصیلی

در مرحله سوم، شما می بایست که اطلاعات وارد شده خود را مشاهده کنید و آن را تایید نمایید تا به مرحله چهارم که پرداخت هزینه مربوط به صادر کردن تاییدیه تحصیلی می باشد، وارد شوید. پس از انجام تمامی این مراحل و پرداخت هزینه مربوطه یک کد پیگیری به شماره تلفن فرد متقاضی ارسال می شود.

ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir کلیک کنید…

تاییدیه تحصیلی چیست؟

ثبت نام مدارک تحصیلی در سامانه تاییدیه

برای ثبت نام در سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir در قدم اول می بایست نظام آموزشی که در آن فارغ التحصیل شده اید را انتخاب کنید نظام آموزشی به شرح زیر  می باشد که می بایست یکی از آنان را انتخاب کنید.

نظام جدید3-3-6 متوسطه : نظام آموزشی فعلی 6-3-3 که از خرداد ماه سال تحصیلی 89-89 دانش آموزان از آن فارغ تحصیل شده.

نظام سالی واحدی : نظام آموزشی قبل از نظام فعلی است که از سال 91 اولین گروه دانش آموزان از آن فارغ التحصیل شدند و تا سال 1388 نیز امکان فارغال تحصیلی داشته اند.

نظام سالی واحدی متوسطه : نظام سالی واحدی پیش دانشگاهی :

نظامترمی واحدی  > نظام سال یترمی واحدی متوسطه > نظام چهارساله متوسطه : نظام شش ساله متوسطه

جدول راهنمای نظام های آموزشی (در صورت مشکل می توانید با مشاوران ما تماس بگیر شماره تماس پایین همین مقاله درج شده است)

راهنمای سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی

بعد از انتخاب مقطع تحصیلی خود در بخش بعدی از شما اطلاعاتی چون هویتی، فارغ التحصیلی، مشخصات استعلام گیرنده را تقاضا می کند که می بایست طبق موارد درج شده آنان را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه “ادامه و گام بعدی” کلیک کنید.

در گام بعدی  مرحله ثبت نام مدارک تحصیلی در سامانه تاییدیه emt.medu.ir اطلاعات ثبت شده خود را مشاهده می کنید درصورتی که از صحت اطلاعات اطمینان دارید روی دکمه »تائید/گام بعدی« کلیک نمایید در غیر این صورت با کلیک روی دکمه  قبلی به مرحله قبل بازگشته و اطلاعات خود را تصحیح و تکمیل کنید.

همچین اگر به راهنمایی بیشتری در مورد ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سایت https://emt.medu.ir را دارید می توانید فایل PDF زیر را دانلود کنید. 

نمونه فرم تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

نمونه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

نمونه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش فرم زیر نمونه ای از فرم تاییدیه تحصیلی می باشد که بعد از تکمیل فرایند ثبت نام می توانید در دفاتر پیشخوان یا کافی نت ها از  آن نمونه ای را پیرینت گرفته و از ان استفاده کنید.

یکی دیگه از دغدقه های اصلی پسران که به سن جوانی می رسند یا افرادی که تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رساندن اعزام به خدمت می باشد. در گذشته های قدیم متقاضیان اعزام به خدمت می بایست با مراجعه حضوری در مراکز پلیس ۱۰+ از وضعیت نظام وظیفه  با خبر می شودند اما اکنون با پیشرفت تکنوروژی شما می توانید با استفاده از سامانه سخا services.epolice.ir از وضعیت نطام وظیفه خود مطلع شوید.

سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ثبت نام اکنون برای پیگیری مدارک تحصیلی خود نیز می توانید از سایت تاییدیه تحصیلی وضعیت آن را پیگیری و از روند مراحل  آن با خبر شوید لذا در مراحل ثبت نام در سامانه تاییدیه تحصیلی شماره تلفنی که به سامانه معرفی کرده اید برای شما یک پیام ارسال می شود که در آن یک کد پیگیری برای شما ارسال شده است اکنون با استفاده از آن کد پیگیری می توانید  درخواست مورد نظر خود را پیگیری کنید.

برای این کار ابتدا وارد سایت تاییدیه تحصلی به نشانی https://www.emt.medu.ir شوید حالا بر روی گزینه “پیگیری وضعیت تاییدیه” کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات در سامانه تاییدیه تحصیلی
  • اکنون برای شما یک صفحه جدید باز می شود که می بایست اطلاعات مورد نظر خود را داخل کادر های مورد نظر وارد کنید.
پیگیری وضعیت درخواست تاییدیه تحصیلی

پیگیری وضعیت درخواست تاییدیه تحصیلی کد ملی خود را وارد کرده در صورت اتباع بودند نیز میتوانید کد اتباع را وارد کنید در قدم بعدی کد امنیتی را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید. تا پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی در سایت emt.medu.ir با موفقیت انجام شود.

سوال های متداول سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

برای دریافت تاییدیه تحصیلی از سامانه emt.medu.ir کافیست مقاله سایت ما را مطالعه کنید.
با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir و شروع از قسمت ثبت نام تاییدیه تحصیلی، ثبت نام را آغاز می کنید.

بر اساس نوع آموزش و پایه تحصیلی و سال فارغ‌التحصیلی می‌توان تشخیص داد . برای راهنمایی کامل به راهنمای سامانه مراجعه کنید

هر مدرکی را که دانشگاه یا سازمان استعلام گیرنده از شما خواسته است ثبت کنید. در مورد دانشگاه‌ها برای فارغ‌التحصیلان نظام سالی واحدی و ترمی واحدی هر دو مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی را لازم دارند بنا براین برای هرکدام باید درخواست استعلام جداگانه درج کنید.

هرکدام که بر اساس آن در دانشگاه یا سازمان استعلام گیرنده ثبت‌نام کرده یا به ایشان ارائه کرده‌اید.

با توجه به اینکه گواهی تأییدیه تحصیلی به‌منزله نامه‌ای است که از منطقه صادرکننده دیپلم به سازمان استعلام گیرنده ارائه می‌شود باید عنوان گیرنده این گواهی مشخص باشد. مثال ( دانشگاه تهران ، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران ، معاونت نیروی انسانی وزارت . .)

با توجه به اینکه گواهی تأییدیه تحصیلی به‌منزله نامه‌ای است که از منطقه صادرکننده دیپلم به سازمان استعلام گیرنده ارائه می‌شود باید عنوان گیرنده این گواهی مشخص باشد. مثال ( دانشگاه تهران ، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران ، معاونت نیروی انسانی وزارت . .)

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (213 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا