سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اولیا دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir برای ثبت نام سرویس مدارس اقدام نمایند.

یکی از دغدغه های مهم والدین بعد از ثبت نام فرزندان خود در مدارس، استفاده از خدمات مربوط به سرویس مدارس است . بسیاری از این والدین برای پیدا کردن سرویس مدرسه ایمن و مورد اعتماد که وظیفه حمل و نقل فرزندان آن ها در طول سال تحصیلی را بر عهده بگیرد دچار سر درگمی و ابهام می شوند.

استفاده از بستر اینترنت در بسیاری از زمینه ها موجب بهبود کیفیت خدمات و  سرعت بخشیدن به روند خدمت  رسانی می شود.

به منظور ارائه بهتر خدمات ، سامانه سرویس مدارس تهران با آدرس اینترنتی sns.tehranedu.ir در دسترس است .  ثبت نام در این  سامانه به صورت اینترنتی انجام گرفته و درخواست سرویس مدارس با نظارت اداره آموزش و پرورش استان تهران صورت می گیرد.

شماره تلفن سرویس مدارس تهران  سامانه هوشمند سرویس مدارس شیراز هزینه سرویس مدارس تهران  سامانه ثبت نام سرویس مدارس  پیش ثبت نام سرویس مدارس تهران  هزینه سرویس مدارس تهران ۱۴۰۰ هزینه سرویس مدارس ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ تهران  اپلیکیشن سرویس مدارس  درخواست سرویس مدرسه سرویس مدرسه کرج Sns tehran medu ir

سامانه سرویس مدارس تهران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

امروزه سامانه های بسیاری در زمینه های مختلف پژوهشی، خدماتی، آموزشی و…برای ارائه خدمات و اطلاع رسانی ایجاد شده است. افراد مختلف با مراجعه به این سامانه ها می توانند با سرعت بیشتر و صرف زمان کمتر خدمت مورد درخواست خود را دریافت نمایند.

در زمینه حمل و نقل دانش آموزان در شهر تهران ، سامانه ای با نام سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir راه اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه، والدین می توانند بدون حضور در مدارس، به صورت غیر حضوری در این سامانه ثبت نام کرده و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس مدرسه در طول سال تحصیلی را ثبت نمایند.

بسیاری از والدین نیز سوالاتی در مورد هزینه سرویس مدارس، پیش ثبت نام سرویس مدارس و… دارند که می توانند برای درخواست ثبت نام و اطلاع از هزینه سرویس مدارس در طول سال تحصیلی با مراجعه به سامانه اینترنتی sns.tehranedu.ir  در مورد جوانب این کار اطلاعات لازم را کسب نمایند.

بعد از انجام پیش ثبت نام مدارس، مدیران مدارس اطلاع دقیقی از تعداد دانش آموزانی که درخواست استفاده از سرویس مدرسه را دارند کسب می کنند و به این نحوه می توانند اقدامات موثری برای دانش آموزان در این زمینه به عمل آورند.

در ادامه می توانید با نحوه ورود و ثبت نام برای درخواست سرویس مدارس در سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir آشنا شوید.

مقاله پیشنهادی :  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

نحوه ورود به سامانه سرویس مدارس تهران

برای اطلاع از شرایط مربوط به سرویس مدارس لازم است به سامانه مربوط به آن یعنی سامانه سرویس مدارس تهران وارد شوید.

برای ورود به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران لازم است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sns.tehranedu.ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید.

با سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران وارد خواهید شد.

%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF %D8%A8%D9%87 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3 %D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3 %D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

  • در صورتی که پیش از این مراحل ثبت نام خود در سامانه را انجام داده اید می توانید با استفاده از قسمت ورود کاربران به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران وارد شوید
%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF %D8%A8%D9%87 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3 %D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3 %D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و بعد از وارد کردن عبارت امنیتی مندرج در صفحه و با فشردن دکمه ورود به این سامانه وارد شوید.

نام کاربری برای ورود به سامانه سرویس مدارس تهران، کد ملی دانش آموز است. رمز عبور را نیز در هنگام ثبت نام انتخاب نموده اید و باید برای ورود های بعدی به خاطر داشته باشید.

در صورتی که دارای نام کاربری و رمز عبور سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران نیستید ابتدا باید در این سامانه ثبت نام انجام دهید.

برای ورود مستقیم به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام کتاب درسی

ثبت نام در سامانه سرویس مدارس تهران

برای ثبت نام سرویس مدارس تهران می توانید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir اقدام نمایید.

به طور معمول بعد از انتخاب مدرسه محل تحصیل برای دانش آموز و ثبت نام در مدرسه فرآیند پیش ثبت نام سرویس مدارس شروع می شود.

بهتر است پیش از ثبت نام در این سامانه، اطلاعات و مدارک لازم را در دسترس قرار داده تا در صورت لزوم و نیاز به استفاده از آن ها دچار سر در گمی نشده و بتوانید مراحل ثبت نام خود را به راحتی انجام دهید.

برای ثبت نام در این سامانه لازم است به روش گفته شده به سامانه سرویس مدارس تهران وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه هوشمند سرویس دارس تهران، برروی گزینه ثبت نام دانش آموز جدید کلیک کنید.

 

%D9%86%D8%A7%D9%85 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3 %D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3 %D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 1

 

کد ملی دانش آموز را در فیلد مربوط وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی موجود در صفحه بر روی گزینه ثبت نام دانش آموز جدید کلیک نمایید.

بعد از ورود به صفحه جدید  گزینه مربوط به ویرایش اطلاعات را انتخاب کرده و موارد خواسته شده مربوط به دانش آموز  از قبیل وضعیت سلامتی ، نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، سرپرست و نام نام خانوادگی سرپرست ، موبایل سرپرست، تلفن منزل ، آدرس ، پلاک  و واحد را تکمیل نمایید .

شما اکنون در سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران عضو شده اید. در ادامه باید مراحل مربوط به  ثبت نام سرویس مدرسه را انجام دهید

بعد از ورود اطلاعات دانش آموز، گزینه ثبت نام سرویس را انتخاب کنید. منطقه  محل سکونت و مدرسه محل تحصیل را وارد نمایید  و برروی گزینه محاسبه مسیر کلیک کنید.

بعد از انتخاب این گزینه، با توجه به مسافت مدرسه تا محل زندگی محاسبه شده و در ادامه هزینه سرویس مدرسه محاسبه می شود.

با استفاده از این گزینه می توانید هزینه سرویس مدرسه را مشاهده نمایید. بعد از این که درخواست خود را از طریق این سامانه ثبت نمودید ، این درخواست از سمت مدرسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با استفاده از همین سامانه در مورد تعلق سرویس مدرسه اطلاع رسانی می شود.

مقاله پیشنهادی » سامانه سیدا دانش آموزی

اپلیکیشن سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

ممکن است برای راحتی و سهولت بیشتر، تعدادی از افراد تمایل به نصب اپلیکیشن سرویس مدارس بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشند. برای دریافت اپلیکیش سرویس مدارس تهران می توانید به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران وارد شوید و با استفاده از گزینه نصب اپلیکیشن، نسبت به دانلود و نصب این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایید.

%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3 %D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3 %D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

به فراخور نیاز و بنا به نوع گوشی تلفن همراه خود می توانید نسخه های مختلف این اپلیکیشن را برروی تلفن همراه خود نصب نمایید.

سامانه سرویس مدارس تهران با آدرس اینترنتی sns.tehranedu.ir  برای ثبت نام از دانش آموزان متقاضی سرویس مدرسه  در استان تهران راه اندازی شده است. با مراجعه به سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران می توانید به این سامانه مراجعه کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در این خصوص می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل کرده و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه پادا pada.medu.ir

6/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه هوشمند سرویس مدارس تهران sns.tehranedu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا