سامانه طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org

سازمان سنجش و آموزش کشور در راستای همکاری با داوطلبان متقاضی طراحی سوالات اقدام به راه اندازی سامانه ای جدید با نام سامانه طراحان سوال سازمان سنجش نموده است.

سامانه طراحان سوال سازمان سنجش با آدرس اینترنتی iais.sanjesh.org در دسترس بوده و برای جلب مشارکت و همکاری دانشگاهیان و فرهنگیان راه اندازی شده است. این سامانه نقش خوبی در کمک به ارتقا و غنی‌تر کردن بانک سوالات آزمون‌های مختلف از جمله آزمون سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دکتری خواهد نمود.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org ، نحوه ورود به سامانه طراح سوال ، عضویت در سامانه و … خواهیم پرداخت.

سامانه طراحان سوال سازمان سنجش

سامانه طراحان سوال سازمان سنجش با آدرس iais.sanjesh.org راه اندازی شده است. داوطلبانی که در زمینه طراحی سوال علاقمند به همکاری با سازمان سنجش و آموزش کشور هستند می توانند با ورود به سامانه طراح سوال سازمان سنجش برای طراحی سوالات از طریق سامانه سامانه طراحان سوال سازمان سنجش اقدام نمایند.

اساتید دانشگاه، معلمان ، معلمان بازنشسته و حتی دانشجویان می توانند به سامانه مذکور مراجعه نموده و پس از اینکه به عضویت سامانه درآمدند ، سوالات طراحی شده خود را در سامانه ثبت نمایند. این سوالات طراحی شده پس از این مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت و در صورتی که توسط این داوران تایید شوند وارد بانک سوالات آزمون‌های سازمان سنجش خواهد شد.

لازم است توجه داشته باشید که فرآیند طراحی سوالات در این سامانه در حال حاضر تمامی آزمون های سازمان سنجش و آموزش کشور را در بر نمی گیرد بلکه در مرحله شروع شامل سوالات کنکور سراسری ، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دکتری است.

ورود به سامانه طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org

برای شرکت در فرآیند طراحی سوال آزمون های سازمان سنجش و آموزش کشور و کمک به این روند باید به سامانه طراحان سوال سازمان سنجش وارد شوید. در ادامه نحوه ورود به سامانه طراحان سوال سازمان سنجش شرح داده شده است.

برای ورود به سامانه طراحان سوال سازمان سنجش  ابتدا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی iais.sanjesh.org را در مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید.

پس از جستجو آدرس اینترنتی مذکور می توانید به طور مستقیم به سایت طراح سوالات سازمان سنجش وارد شوید

برای ورود به سامانه،  نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مخصوص وارد نموده و در ادامه پس از وارد کردن عبارت امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

سایت طراحان سوال آموزش

دقت داشته باشید که برای ورود به این سامانه باید ابتدا در سامانه طراح سوال سازمان سنجش عضو شده باشید. پس از عضویت در سایت طراحان سوال سازمان سنجش و دریافت نام کاربری و رمز عبور می توانید به این سامانه وارد شوید.

در ادامه در خصوص نحوه عضویت در سامانه طراح سوالات سازمان سنجش توضیح خواهیم داد.

 

نحوه عضویت در سامانه طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org

در ادامه این مطلب به نحوه عضویت در سامانه طراحان سوال سازمان سنجش خواهیم پرداخت. برای عضویت در این سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org وارد شوید.بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

عضویت در سامانه طراحان سوال آموزش و پرورش

اطلاعات موجود در فرم عضویت از جمله نام ، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس پستی، رمز عبور ، تاریخ تولد و … را تکمیل نمایید.

نحوه عضویت در سامانه طراحان سوال آموزش و پرورش

 پس از تکمیل این اطلاعات هویتی و درج عبارت امنیتی موجود در صفحه ، تیک گزینه ” شرایط و ضوابط” را مطالعه کرده ام و میپذیرم” را فعال نموده و بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

بعد از انجام این مرحله می توانید برای ورود به سامانه اقدام نمایید. به این منظور به صفحه اصلی مربوط به ورود به سامانه بازگردید و اطلاعات ثبت شده خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید تا بتوانید به سامانه طراحان سوال سازمان سنجش وارد شوید.

دقت داشته باشید که نام کاربری شما در واقع همان ایمیل آدرسی است که در مرحله قبل ثبت نمودید.

بعد از این کد فعالسازی از طریق پیامک به شماره تلفنی که در سامانه ثبت نمودید ارسال خواهد شد پس از دریافت این کد، آن را در بخش مربوط وارد نمایید.

 

  پس از این باید با تکمیل فرم ها برای تکمیل اطلاعات کارپوشه و مشخص کردن دروس انتخابی جهت طراحی سوالات اقدام نمایید.

به این منظور بر روی لینک پروفایل کلیک نمایید و برای تکمیل بخش های مشخصات فردی، مشخصات ارتباطی ، سوابق شغلی و تحصیلی خود اقدام نمایید.

اکنون می توانید بخش درس های من را تکمیل کنید. این قسمت شامل دو قسمت می باشد.

–        مشخص کردن دروس مورد نظر برای طراحی سوال

–         اعلام علاقه به داوری سوالات در صورت تمایل

پس از انجام و تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه ، احراز هویت و بررسی اطلاعات ارسالی توسط سازمان سنجش انجام خواهد پذیرفت و در صورتی که اطلاعات شما مورد تایید قرار گیرد از طریق پیامک اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت. پس از این می توانید برای طراحی سوالات آزمون اقدام نمایید.

طرح سوال در سامانه طراحان سوال سازمان سنجش 

بعد از انجام ثبت نام و عضویت و تایید اطلاعات در سایت طراحان سوال سازمان سنجش می توانید نسبت به طراحی سوال اقدام نمایید . به منظور طراحی سوال در این سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه طراحان سوال سازمان سنجش مراجعه نمایید. با ورود اطلاعات کاربری خود به حساب کاربری خود در سامانه طراحان سوال سازمان سنجش وارد دشوید.

بعد از ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه طراحی کلیک نمایید.

بعد از این می توانید برای طراحی سوال به این ترتیب عمل کنید

–        طراحی سؤال متنی با کلیک روی گزینه افزودن سؤال

–        طراحی سؤال به صورت فایل با کلیک برروی افزودن فایل سؤال

در ادامه مراحل امکان مشاهده، بازطراحی، ویرایش، حذف سؤال و دانلود فایل سؤال توسط طراح سوال وجود دارد.

برای ورود مستقیم به سایت طراحان سوال سازمان سنجش  کلیک نمایید.

همان طور که در متن مقاله اشاره شد سامانه طراحان سوال توسط سازمان سنجش و آموزش کشور و با آدرس iais.sanjesh.org راه اندازی شده است. داوطلبان علاقمند به طراحی سوال می توانند با مراجعه به این سامانه برای ورود و ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

در صورتی که در این زمینه سوال و یا ابهامی دارید می توانید سوالات خود را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

همچنین می توانید انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سایت طراحان سوال سازمان سنجش با آدرس اینترنتی iais.sanjesh.org در دسترس است و داوطلبان با استفاده از این آدرس می توانند به سامانه مذکور وار شوند.

برای ورود به این سامانه باید ابتدا به عضویت در سایت طراح سوال درآمده و با داشتن اطلاعات کاربری از قبیل نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وراد شوید.

نحوه عضویت در سامانه iais.sanjesh.org به طور کامل توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه طراحان سوال سازمان سنجش iais.sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا