ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت هم آوا علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش روی شما در رابطه با ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی می باشد. امروزه تمامی دانشگاه های فعال در سطح کشور برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان در حال تحصیل و انجام کارهای آموزشی سیستم و سایت آموزشی مخصوص به خود را دارند، بعضی از دانشگاه ها از سیستم گلستان، سما و … استفاده می نمایند و دانشجویان می توانند به فراخور دانشگاه و محل تحصیل خود و با ورود به این سامانه ها از خدمات مختلف ارائه شده بهره مند شوند.

دانشگاه علمی کاربردی نیز به عنوان یکی از دانشگاه های بزرگ فعال در کشور به جهت انجام کارهای آموزشی و تحصیلی دانشجویان و اساتید سامانه ای با نام سامانه هم آوا را ایجاد نموده است. اساتید و دانشجویان این دانشگاه می توانند با ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از بسیاری از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب در این باره اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم داد تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی است که به ارائه خدمات مختلف و گسترده به دانشجویان این دانشگاه می پردازد. این سامانه با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir در دسترس دانشجویان قرار دارد و دانشجویان می توانند با ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از خدماتی مانند ثبت نام دانشجویان جدید الورود، پرداخت شهریه هر ترم، انتخاب واحد، حذف و اضافه، مشاهده کارنامه و آخرین نمرات کسب شده و …. استفاده نمایند.

برای ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی نیاز به داشتن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور سایت هم آوا دارید، با ورود این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و از خدمات مد نظر استفاده نمایید

دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، بسیاری از امور خود از جمله انتخاب واحد، ثبت نام، فرآیند حذف و اضافه ، دریافت کارنامه و مشاهده نمرات کسب شده، درخواست انتقال و … را از طریق این سامانه انجام دهند.

استفاده از سامانه هم آوا edu.uast.ac.ir به صورت غیر حضوری باعث تسریع دسترسی و  بهینه کردن امور بدون اتلاف وقت و زمان می شود.

مقاله پیشنهادی « هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

همان طور که اشاره شد سامانه هم آوا سامانه ای است که توسط دانشگاه جامع علمی و کاربردی و برای خدمات رسانی به دانشجویان، اساتید دانشگاه علمی و کاربردی و کارمندان این دانشگاه طراحی شده است، دانشجویان واحدهای دانشگاهی علمی کاربردی در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سامانه با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir برای انجام بسیاری از امور خود اقدام نمایند.

برای ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با موبایل یا کامپیوتر خود می توانید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.uast.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه هم آوا دانشگاه علمی و کاربردی وارد خواهید شد و می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و برای انجام امور مختلف اقدام نمایید.

ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

پس از ورود به صفحه اصلی سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی می بایست اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادرهای مخصوص به آن وارد نمایید.

نحوه ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید و از خدمات مختلف این سامانه بهره مند شوید.

نام کاربری و رمز عبور ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

همان طور که اشاره شد برای ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی نیاز به داشتن اطلاعات کاربری خود دارید تا بتوانید پس از ورود به حساب کاربری خود از خدمات و امکانات مد نظر خود استفاده نمایید.

دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه علمی کاربردی باید توجه داشته باشند که پس از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی و انجام مراحل ثبت نام در دانشگاه، نام کاربری و رمز عبور سایت هم آوا edu.uast.ac.ir برای شما تعریف خواهد شد و با استفاده از این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

نام کاربری سایت هم آوا معمولا همان کد ملی دانشجو و رمز عبور سایت هم آوا نیز شماره شناسنامه دانشجویان می باشد.

بهتر است پس از اولین ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به جهت رعایت نکات ایمنی برای تغییر اطلاعات نام کاربری و رمز عبور سایت هم آوا اقدام نموده و نام کاربری و رمز عبور ایمن تری را انتخاب نمایید.

خدمات سامانه هم آوا edu.uast.ac.ir

سامانه هم آوا علمی و کاربردی سامانه ای جامع بوده که به ارائه خدمات مختلف و متنوعی به دانشجویان و اساتید این دانشگاه می پردازد، با استفاده از امکانات این سایت می توانید بسیاری از امور مد نظر خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام داده و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشید.

پیش از این سیستم مورد استفاده دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی، سامانه ای با نام سامانه سجاد بود ولی بعد از آن این سامانه جای خود را به سایت هم آوا دانشگاه علمی و کاربردی داد و به تبع تحولات زیادی نیز در جهت اجرای خدمات متناسب با نیاز دانشجویان و اساتید ایجاد شد .

پیش از این نحوه ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir برای دانشجویان را طور کامل توضیح دادیم. پس از ورود به این سامانه می توانید به خدمات مختلف دسترسی داشته باشید از جمله خدمات این سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انجام ثبت نام اولیه دانشگاه علمی کاربردی
  • انتخاب واحد دانشجویان
  • پرداخت شهریه دانشجویی
  • انجام ارزشیابی اساتید
  •  تسویه حساب و امور مربوط به فارغ التحصیلی
  • ثبت درخواست مرخصی تحصیلی
  • دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی
  • مشاهده نمره کسب شده دروس و دریافت کارنامه
  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
  • ثبت درخواست انصراف از دانشگاه
  • ثبت درخواست میهمانی دانشجویان علمی و کاربردی
  • ارائه درخواست فارغ التحصیلی
  •  مشاهده کارنامه مالی و ریز شهریه ها
  • تغییر کلمه عبور ورود به سامانه
  • مشاهده سر فصل دروس دانشگاه علمی و کاربردی
  • ….

برای ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir  کلیک کنید.

در این مطلب در مورد نحوه ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به طور کامل توضیح داده شد، چنانچه پس از خواندن مطلب نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

سؤالات متداول ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

با داشتن اطلاعات کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور می توانید به پورتال کاربری خود در سایت هم آوا دانشگاه علمی و کاربردی وارد شوید.

نام کاربری سایت هم آوا در اولین ورود همان کد ملی دانشجو و رمز عبور سایت هم آوا نیز شماره شناسنامه دانشجویان می باشد.بهتر است پس از اولین ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اقدام به تغییر اطلاعات کاربری خود نمایید و نام کاربری و رمز عبور ایمن تری را انتخاب نمایید.

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت هم آوا علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا