سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ edu.usc.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ – سامانه گلستان، سامانه ای جامع، گسترده و یکپارچه بوده که در راستای ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری به دانشجویان، تسریع و تسهیل در زمینه انجام امور آموزشی و تحصیلی آنان ایجاد شده است. این سامانه مخصوص دانشگاه خاصی نبوده و دانشجویان دانشگاه های بسیاری از جمله دانشگاه دولتی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه صدا و سیما و … از آن استفاده می نمایند.

دانشجویان دانشگاه علم و هنر نیز می توانند با مراجعه به این سایت برای انجام طیف وسیعی از امور تحصیلی خود اقدام نمایند. در ادامه این مطلب در جهت راهنمایی بیشتر شما عزیزان و آشنایی با این سایت به ارائه توضیح درباره ی سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ ، نحوه ورود به این سامانه ، خدمات و امکانات مختلف آن و … خواهیم پرداخت.

سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه علم و فرهنگ یکی از دانشگاه های کشور بوده که هر ساله پذیرای دانشجویان زیادی در واحدهای خود در سرتاسر کشور است. دانشگاه علم و فرهنگ در ابتدای راه اندازی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی تهران نامیده می شد ولی بعدها ارتقا پیدا نموده و نام آن به دانشگاه علم و فرهنگ تغییر پیدا کرد. دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی کشور بوده  و هر ساله در رشته های مختلف و در 5 دانشکده (دانشکده علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، علوم گردشگری و علوم و فناوری‌های نوین زیستی) دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه علم و فرهنگ نیز مانند بسیاری از دانشگاه های دیگر به منطور ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه و به منظور تسهیل در انجام امور آموزشی دانشجویان و کاهش مراجعات و ترددات به مراکز دانشگاهی، سامانه هایی را از جمله سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ راه اندازی نموده است. دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه می توانند از بدو ورود به این دانشگاه و در حین تحصیل تا پایان تحصیلات خود با مراجعه به این سامانه بسیاری از امور تحصیلی و آموزشی خود را انجام دهند.

سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ با نشانی اینترنتی edu.usc.ac.ir در دسترس دانشجویان می باشد و دانشجویان این امکان را دارند تا برای انجام امور مختلف خود از جمله انجام انتخاب واحد و انتخاب دروس، مشاهده لیست دروس ارائه شده در هر ترم، حذف و اضافه واحد در بازه های زمانی مشخص، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و … به این سامانه مراجعه و امور مد نظر خود را به صورت غیر حضوری انجام نمایند.

مقاله پیشنهادی : سایت دانشگاه آزاد

ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ edu.usc.ac.ir

امروزه انجام بسیاری از خدمات تحصیلی و پژوهشی دانشگاه ها به وسیله سامانه های طراحی شده انجام می پذیرد و دانشجویان برای انجام بسیاری از امور نیاز به مراجعه به مراکز دانشگاهی نداشته بلکه می توانند با ورود به پورتال کاربری خود برای انجام بسیاری از امور تحصیلی از جمله انجام انتخاب واحد، پراخت شهریه، انجام حذف و اضافه، ثبت درخواست های دانشجویی و … اقدام کنند.

دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ نیز می توانند برای انجام بسیاری از امور خود به سایت گلستان علم و هنر مراجعه نموده و از خدمات مختلف این سایت بهره ببرند. همان طور که گفته شد سیستم جامع گلستان، یک سامانه یکپارچه بوده و  دانشجویان بسیاری از دانشگاه های کشو از خدمات آن استفاده می نمایند.

برای استفاده کردن از تمام خدمات سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در سایت شده و از خدمات مورد نظر بهره ببرید.

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ با موبایل یا کامپیوتر خود می تونید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی این سایت یعنی edu.usc.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور، به طور مستقیم به سایت گلستان دانشگاه علم و هنر وارد می شوید و می توانید به پورتال کاربری خود وارد شوید.

سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ edu.usc.ac.ir

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ edu.usc.ac.ir

در صفحه جدید سيستم جامع دانشگاهي دانشگاه علم و فرهنگ اطلاعات خواسته شده مانند شناسه کاربری و گذر واژه (رمز عبور) را وارد نمایید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ

در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

فراموشی رمز عبور سایت گلستان دانشگاه علم و فرهنگ

پیش از این در مورد نحوه ورود به سایت گلستان دانشگاه علم و فرهنگ و تکمیل اطلاعات برای ورود به پورتال کاربری توضیح داده شد. گاهی اوقات ممکن است دانشجویان به دلایل مختلف مانند مشغله یا یادداشت نکردن اطلاعات کاربری خود در سامانه های مختلف، رمز عبور خود برای ورود به سامانه ها را فراموش کرده باشند.

در صورتی که به هنگام ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ متوجه شدید رمز عبور خود برای ورود به این سامانه را فراموش کرده اید می توانید با طی چند مرحله اقدام به بازیابی رمز عبور خود و ورود به سامانه با رمز عبور جدید نمایید.

به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. با انجام این مراحل به صفحه مربوط به تکمیل اطلاعات کاربری وارد خواهید شد. 

عبارت امنیتی موجود در صفحه را وارد نموده و بعد از آن گزینه بازیابی کلمه عبور دانشجو را بفشارید. در صفحه مربوط به بازیابی کلمه عبور اطلاعات خواسته شده یعنی اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در کادرهای مشخص وارد نمایید و گزینه مربوط به بازیابی رمز عبور را بفشارید. با انجام ادامه مراحل می توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید.

امکانات سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ

همان طور که مطالعه کردید سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ به نشانی edu.usc.ac.ir برای سهولت کار دانشجویان ساخته شد تا با استفاده از بستر فراهم شده بتوانند برای انجام کار هایی مانند دیدن نمرات و دریافت کارنامه و یا ثبت نام و … اقدام نموده و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشند. دانشجویان با مراجعه به این سامانه می توانند امور مد نظر خود را در هر ساعت شبانه روز انجام دهند. این سیستم دارای امکانات بیشماری برای دانشجویان می باشد که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم.

  • ثبت نام اولیه دانشجو ها
  • انجام انتخاب واحد اینترنتی
  • ثبت اعتراض به نمرات کارنامه
  • مشاهده نمرات تمامی امتحان های میان ترم و پایان ترم
  • امکانات معرفی به استاد
  • ثبت درخواست مهمانی
  • درخواست دریافت گواهی اشتغال به تحصیل
  • ثبت درخواست فارغ التحصیلی
  • پرداخت اینترنتی شهریه
  • ارزشیابی اساتید
  • حذف و اضافه واحدهای درسی
  • ثبت اعتراض به نمرات درج شده در سامانه

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ کلیک کنید.

در این مطلب در مورد سایت گلستان دانشگاه علم و فرهنگ، نحوه ورود به سایت گلستان، خدمات این سایت و … برای شما توضیح دادیم در صورتی که به هنگام ورود به این سامانه با ابهام یا سوالی مواجه شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکلات و پرسش های خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ edu.usc.ac.ir

سیستم گلستان دانشگاه علم و فرهنگ سامانه ای است که به جهت ارائه خدمات مختلف تحصیلی و آموزشی به دانشجویان این دانشگاه ایجاد شده است. دانشجویان می توانند با ورود به پورتال کاربری خود از بسیاری از خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری استفاده نمایند.

این سامانه با نشانی edu.usc.ac.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضبح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نماید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گلستان دانشگاه علم و فرهنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا