دریافت کارنامه با کد ملی مای مدیو my medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارنامه با کد ملی مای مدیو my medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارنامه با کد ملی my medu.ir

دریافت کارنامه در پایان برگزاری امتحانات و اطلاع از نتایج کسب شده یکی از مهمترین مراحل دوران دانش آموزی است. امروزه مانند بسیاری از امور و فعالیت های دیگر بسیاری از دانش آموزان و اولیا در صدد دریافت کارنامه خود به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به مدارس محل تحصیل هستند. شاید برای شما یا دانش آموزتان نیز در مورد نحوه دریافت کارنامه با کد ملی سوال پیش آمده باشد.

در این مطلب قصد داریم در مورد نحوه دریافت کارنامه با کد ملی از سامانه my medu.ir و مراحل انجام آن بیشتر توضیح دهیم. برای آشنایی بیشتر با این مسئله تا انتهای مطلب با ما باشید.

دریافت کارنامه با کد ملی

یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و اولیا پس از طی و گذراندن دوره امتحانات، دریافت کارنامه می باشد. در حال حاضر امکان دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه my medu.ir فراهم می باشد

در سال های گذشته سازمان ها و ادارات موجود در سطح کشور حرکت سریعی به سمت ارائه خدمات به کاربران به صورت غیر حضوری و با استفاده از بسترهای الکترونیکی داشته اند و برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر و سرعت بخشی به روند دستیابی کاربران به خدمات ، سامانه های مختلفی را راه اندازی نموده اند.

سامانه مای مدیو ، یا پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir یکی از سامانه های راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش می باشد،مای مدیو سایت جدیدی است که امکان دسترسی به خدمات گوناگون را به صورت آنلاین برای اقشار مختلف از جمله فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آن ها فراهم می سازد.

با مراجعه به این سامانه می توان به خدمات مختلفی از جمله دریافت فیش حقوقی، دریافت حکم کارگزینی، دریافت کارنامه دانش آموزان، پیش ثبت نام مدارس، استعلام شهریه مدارس و …. دسترسی پیدا نمود. همان طور که مشاهده نمودید دانش آموزان برای دریافت کارنامه با کد ملی می توانند از طریق my medu.ir اقدام نمایند. در ادامه در مورد مراحل دریافت کارنامه با کد ملی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

ورود به سایت دریافت کارنامه با کد ملی my medu.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد دانش اموزان می توانند برای دریافت کارنامه با کد ملی از طریق سایت my medu.ir اقدام نمایند.

برای ورود به سایت دریافت کارنامه با کد ملی یا همان مای مدیو ( پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ) باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سایت دریافت کارنامه با کد ملی یا همان مای مدیو my.medu.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به این سامانه وارد خواهید شد و می توانید برای مشاهده کارنامه اقدام نمایید.

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت مطابق تصویر زیر از گزینه نقش ،دانش آموز را انتخاب کنید.

دریافت کارنامه با کد ملی

در گام بعد می بایست ایرانی یا اتباع بودن دانش آموز را مشخص کرده و کد ملی دانش آموز و شش رقم سریال شناسنامه را نیز در کادر مربوط به آن وارد نمایید. پس از تکمیل این اطلاعات، کد امنیتی مندرج در صفحه را در فیلد مربوط به آن وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید.

نحوه دریافت کارنامه با کد ملی

با انجام این مراحل موفق شدید به سایت دریافت کارنامه با کد ملی وارد شوید و اکنون می توانید برای مشاهده کارنامه و نمرات کسب شده اقدام نمایید.

نحوه مشاهده کارنامه با کد ملی my medu.ir

پیش از این در مورد دریافت کارنامه با کد ملی و نحوه ورود به حساب کاربری در سامانه مربوطه به طور کامل توضیح داده شد. بعد از ورود به حساب کاربری خود با تکمیل اطلاعات خواسته شده اکنون می توانید کارنامه مقطع تحصیلی خود را مشاهده کیند.

برای این مورد کافی است پس از ورود به صفحه اصلی در حساب کاربری خود گزینه دریافت کارنامه را کلیک نمایید.

دریافت کارنامه با کد ملی my medu.ir

در صورتی که کارنامه توسط مدرسه محل تحصیل در سامانه بارگذاری شده باشد، اکنون و با انجام این مراحل می توانید کارنامه خود را مشاهده نموده و از نمرات کسب شده در طول ترم تحصیلی مطلع شوید.

برای ورود مستقیم به my medu.ir و دریافت کارنامه با کد ملی کلیک کنید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور کامل اشاره شد دانش آموزان برای دریافت کارنامه با کد ملی می توانند با مراجعه به سایت my medu.ir یا همان پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اقدام نمایند کاربران می توانند بعد از مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، به پنل کاربری خود وارد شوند و کارنامه تحصیلی خود را مشاهده نمایند.


در این مقاله در رابطه با نحوه دریافت کارنامه با کد ملی ، ورود به این سامانه و مشاهده کارنامه با کد ملی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی my medu.ir یکی از سامانه های جدید وزارت آموزش و پرورش می باشد که با هدف ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان و همچنین برای کارکنان آموزش و پرورش و سایر عموم مردم راه اندازی شده است متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو my medu.ir از خدمات مختلف سایت مای مدیو my medu ir بهرمند شوند.

سؤالات متداول دریافت کارنامه با کد ملی my medu.ir

دانش آموزان و اولیا می توانند با مراجعه به سایت مای مدیو با نشانی اینترنتی my.medu.ir برای دریافت کارنامه با کد ملی اقدام نمایند.

با ورود اطلاعاتی نظیر کدملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز می توانید به سایت وارد شده و برای مشاهده کارنامه خود اقدام نمایید.

در این رابطه در متن مقاله به طور توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارنامه با کد ملی مای مدیو my medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا