سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مسند آموزش و پرورش

سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir یکی از سامانه های راه اندازی شده توسط آموزش و پرورش است که به ارائه خدمات مختلف می پردازد.

امروزه مراجعه به سامانه ها و سایت های مختلف و استفاده از بسترهای الکترونیکی برای انجام بسیاری از امور سرعت گرفته است و بسیاری از افراد ترجیح می دهند با استفاده از این فضا امور مد نظرخود را انجام نمایند.

وزارت آموزش و پرورش یکی از سازمان هایی است که برای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و همچنین در جهت دسترسی افراد به امکانات متنوع اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است.

این سازمان همچنین در زمینه های مختلف اقدام به ارائه نرم افزارهای ویژه دانش آموزی نموده است.

یکی از سامانه هایی که به تازگی و توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده است سامانه مسند آموزش و پرورش می باشد.

ویژگی اصلی این سایت این است که با استفاده از این سایت تمامی سامانه های نرم افزاری دانش آموزان برای آن ها در دسترس خواهد بود و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه های مختلف از امکانات آن ها به فراخور نیاز خود استفاده نمایند.

سامانه مسند آموزش و پرورش جهت ارائه امکانات مختلف با آدرس اینترنتی masnad.irsto.ir در دسترس می باشد.

در ادامه به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه مسند ، نحوه ورود به این سامانه ، امکانات مختلف سامانه مسند و … خواهیم پرداخت.

سامانه مسند آموزش و پرورش

همان گونه که پیش از این هم اشاره یکی از سامانه هایی که به تازگی و از طرف وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است سامانه مسند آموزش و پرورش است. نام این سازمان برگرفته از عبارت مجموعه سامانه های نرم افزاری سازمان دانش آموزی می باشد.

دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت مسند آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی masnad.irsto.ir از خدمات مختلف ارائه شده به خوبی استفاده نمایند. با ورود به این سامانه دانش آموزان خواهند توانست با سامانه های راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش و همچنین نرم افزارهای تولید و توسعه داده شده توسط این وزارت بیشتر آشنا شده و نسبت به امکانات و محتوایات اطلاعات جامع تری داشته باشند.

به عبارتی دانش آموزان با مراجعه به سامانه مسند آموزش و پرورش می توانند به سامانه های مختلف این وزارت دسترسی پیدا کنند، از نرم افزارهای موجود اطلاع پیدا کرده و در نهایت به تناسب نیاز خود از امکانات و خدمات استفاده نمایند.

ورود به سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir

سامانه مسند یکی از سایت های وزارت آموزش و پرورش است که امکانات و دسترسی های زیادی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. با ورود به این سامانه، دانش آموزان خواهند توانست به سایر سامانه های آموزش و پرورش و سامانه های نرم افزاری سازمان دانش آموزی دسترسی پیدا نموده و از این امکانات استفاده نمایند.

برای ورود به سامانه مسند آموزش و پرورش لازم است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی masnad.irsto.ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه مسند وارد خواهید شد.

سامانه مسند آموزش و پرورش

بعد از وارد شدن به صفحه اصلی برای ورود به این سامانه و دسترسی به خدمات گفته شده لازم است اطلاعات خواسته شده از قبیل نام کاربری و رمز عبور را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.

ورود به سامانه مسند آموزش و پرورش

بعد از ورود اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. بعد از انجام این مراحل خواهید توانست به بخش های مختلف این سامانه دسترسی داشته باشید.

همان گونه که مشاهده کردید دانش آموزان برای این که بتوانند به امکانات مختلف این سامانه دسترسی پیدا کنند نیاز به وارد نمودن رمز عبور خود دارند، دانش آموزان باید برای دریافت رمز عبور خود به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نموده و رمز عبور خود را دریافت کنند.

در صورتی که بعد از ورود به این سامانه متوجه شدید رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید برای بازیابی رمز خود از گزینه بازیابی رمز عبور استفاده نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه مسند آموزش و پرورش کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور سامانه مسند دانش آموزی masnad.irsto.ir

سامانه مسند یکی از سامانه هایی است که جدیدا از سوی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. این سامانه دارای بخش های مختلفی بوده و هدف از راه اندازی آن معرفی سامانه های نرم افزاری و وب سایت های مختلف آموزش و پرورش می باشد.

در صورتی که بعد ورود به سامانه متوجه فراموشی رمز عبور خود شدید می توانید از گزینه فراموشی رمز عبور برای دریافت مجدد رمز عبور و ورود به سامانه استفاده نمایید.

به این منظور بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

بعد از هدایت به صفحه جدید، کد ملی و شماره موبایل خود را در کادرهای مخصوص خود وارد نموده و گزینه ثبت را بفشارید.

بعد از این رمز عبور جدید برای ورود به این سامانه به شماره تلفن همراه شما پیامک خواهد شد و شما می توانید مجددا با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir وارد شوید.

برنامه شاد یکی از نام های آشنا برای  دانش آموزان در طی سال های گذشته است. دانش آموزان می توانند  با ورود به این سامانه از خدمات آن بصورت غیر حضوری استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با این سامانه، آشنایی با نسخه های مختلف و… می توانید بر روی عبارت زیر کلیک نمایید.

سایت برنامه شاد

امکانات سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir

سایت مسند آموزش و پرورش یکی از سامانه های ایجاد شده توسط وزارت آموزش و پرورش می باشد که در راستای معرفی سایر سایت ها، سامانه ها و نرم افزارهای این وزارت راه اندازی شده است.

کاربران می توانند با ورود به این سامانه و با استفاده از بخش های مختلف آن به امکانات مختلف آن دسترسی داشته و به تناسب نیاز خود از این موارد استفاده نمایند.

نکته قابل توجه در مورد این سامانه این است، که خصوصیات ذکر شده تنها امکانات این سامانه نبوده و با استفاده از این سامانه ، امکان انتخاب رابط های دانش آموزی نیز وجود دارد. روسا با استفاده از این سامانه می توانند رابط های دانش آموزی را در سمت ها و در سطوح مختلف انتخاب نمایند.

کاربران با استفاده از این سامانه می توانند رابط جدید انتخاب نموده، خود و یا دیگران را به عنوان رابط تعریف و ثبت نمایند.

 

در این مقاله به معرفی سامانه مسند masnad.irsto.ir و موارد مربوط به آن پرداخته شد. در صورتی که برای ورود به این سامانه دچار مشکل شدید یا در مورد بخش های مختلف آن سوال و ابهامی دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سامانه مسند آموزش و پرورش فایل راهنما

راهنمای مختصر کاربران سامانه های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی

سؤالات متداول سامانه مسند آموزش و پرورش

سامانه مسند با آدرس اینترنتی masnad.irsto.ir در دسترس می باشد.

کاربران می توانند با ورود به سامانه مسند به سامانه مختلف آموزش و پرورش دسترسی داشته و  نسبت به نرم افزارهای وزارت آموزش و پرورش اطلاعات بیشتری به دست آورند. اطلاعات بیشتر در متن بالا ارائه شده است.

برای ورود به سامانه مسند باید دارای نام کاربری و رمز عبور باشید. اطلاعات بیشتر در متن بالا ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (46 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا