آموزش دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور امکان مشاهده نمرات دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت برخط و آنلاین امکان پذیر می باشد و دانشجویان واحدهای مختلف این دانشگاه می توانند پس از شرکت در آزمون و اعلام نتایج امتحانات دانشگاه با مراجعه به سامانه مربوطه و بعد از ورود به حساب کاربری خود نمرات دروس گذرانده شده در طول ترم تحصیلی و معدل ترمی خود را مشاهده کنند، علاوه بر این دانشجویان می توانند کارنامه کل دانشگاه پیام نور را نیز مشاهده و در واقع ریز نمرات خود در طول دوره تحصیلی را نیز مشاهده کنند.

در این ادامه ی این مطلب به توضیح در رابطه با دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور پرداخته شده است، برای آشنایی با مراحل مشاهده نمرات خود می توانید ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

امروزه و با گسترش استفاده از بسترهای الکترونیک ، انجام بسیاری از امور لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراکز ذیربط ندارد و افراد می توانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام بسیاری از امور مد نظر خود اقدام نمایند.

دانشگاه ها نیز در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به دانشجویان و تسهیل در روند انجام امور، اقدام به راه اندازی سامانه های متعددی نموده اند. دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه های معرفی شده برای انجام اموری چون انتخاب واحد، حذف و اضافه واحدهای درسی، پرداخت شهریه، مشاهده نمرات و دریافت کارنامه ترمی و کارنامه کل، امور مربوط به فارغ التحصیلی و … اقدام نمایند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز که در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور در سراسر کشور در حال تحصیل هستند می توانند به صورت برخط برای دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور خود اقدام کنند .

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور در واقع همان سامانه گلستان پیام نور با نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir می باشد و روند دریافت کارنامه کل و کارنامه ترمی دانشگاه پیام نور با ورود به پورتال کاربری در این سامانه امکان پذیر است. سامانه گلستان دانشگاه پیام نور، سامانه ای جامع و بسیار پر کاربرد بوده و به ارائه خدمات گوناگون و متنوعی به دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور می پردازد.

مقاله پیشنهادی » ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه پیام نور

ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور برای مشاهده کارنامه خود می بایست بعد از ورود به سایت گلستان پیام نور با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

این دانشجویان با مشاهده کارنامه می توانند از وضعیت قبولی و یا مشروطی در امتحانات ترمی خود مطلع شوند کارنامه ترمی دانشگاه پیام نوردر برگیرنده اطلاعاتی مانند اطلاعات فردی و دانشجویی و نمرات کسب شده در امتحانات پایانی ترم تحصیلی می باشد.

همچنین دانشجویان می توانند کارنامه کل خود را دریافت کرده و ریز نمرات خود در طول کل دوره تحصیلی را مشاهده نمایند.

بسیاری از امور تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور از جمله انجام انتخاب واحد، روند پرداخت شهریه دانشگاه، درخواست حذف و اضافه واحدهای درسی، درخواست وام از دانشگاه، درخواست نقل و انتقال پیام نور، حذف و اضافه پیام نور و … با ورود به سایت گلستان پیام نور و از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

برای ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور باید در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی reg.pnu.ac.ir را تایپ و سرچ نمایید. پس از سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت گلستان وارد خواهید شد و می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود کارنامه دانشگاه پیام نور را مشاهده و دریافت نمایید.

آموزش دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

پس از ورود به صفحه اصلی سيستم جامع دانشگاهي گلستان بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

نحوه دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

پس از این به صفحه جدید وارد می شوید، اطلاعات خواسته شده مانند شناسه کاربری و گذر واژه (رمز عبور) را وارد نمایید. در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و برای دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور اقدام کنید.

نحوه دریافت کارنامه ترمی دانشگاه پیام نور

همان طور که اشاره شد دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند پس از شرکت در آزمون پایانی ترم تحصیلی خود برای مشاهده نمرات کسب شده در آزمون ها به سایت دریافت کارنامه ترمی دانشگاه پیام نور که همان سامانه گلستان reg.pnu.ac.ir است مراجعه نموده و از وضعیت نمره کسب شده اطلاع پیدا کنند.

پیش از این در مورد نحوه ورود به پورتال کاربری در سایت گلستان توضیح دادیم، برای دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور، پس از ورود به حساب کاربری خود، از سر برگ آموزش، گزینه گزارش های آموزش و در ادامه زیر گزینه های  دانشجو ، کارنامه ،کارنامه ترمی، کارنامه ترمی دانشجو را انتخاب کنید.

پس از این نیسمال های تحصیلی برای شما به نمایش در خواهد آمد، ترم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب ترم تحصیلی خود می توانید کارنامه ترمی دانشگاه پیام نور را دریافت کرده و از دروس و نمرات به دست آورده در طول این ترم تحصیلی و وضعیت قبولی یا مردودی واحدهای درسی ترم جاری اطلاع پیدا نمایید.

نحوه دریافت کارنامه کل دانشگاه پیام نور

در قسمت قبل نحوه دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور (کارنامه ترمی) را توضیح دادیم؛ علاوه بر دریافت کارنامه ترمی خود می توانید برای دریافت کارنامه کل دانشگاه پیام نور نیز اقدام کرده و کل نمرات کسب شده در طول دوران تحصیل را مشاهده کنید.

در واقع کارنامه کل دانشگاه پیام نور کارنامه ای است که دانشجویان می توانند با استفاده از آن از نمرات کلیه دروس پاس شده در طول دوره تحصیلی، تعداد کل واحد گذرانده شده، تعداد واحد مردود شده، وضعیت مشروطی، معدل به تفکیک هر ترم، معدل کل دوران تحصیل و … مطلع شوند.

همانند دریافت کارنامه ترمی برای دریافت کارنامه کل دانشگاه پیام نور می بایست ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت گلستان reg.pnu.ac.ir از سر برگ آموزش، گزینه گزارش های آموزش و در ادامه زیر گزینه های دانشجو، کارنامه و در نهایت کارنامه کلی را انتخاب کنید. پس از این می توانید کارنامه کلی دانشگاه پیام نور را مشاهده نمایید.

برای ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

همان گونه که در متن مقاله بالا نیز به طور کامل توضیح داده شده دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند با ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور برای مشاهده نمرات اخذ شده در امتحانات پایان ترم و کارنامه کل خود اقدام نمایند. برای دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه  پیام نور می بایست به سایت گلستان پیام نور با نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنید.

در این مقاله در رابطه با دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور، نحوه دریافت کارنامه ترمی و کارنامه کل دانشگاه پیام نور، نحوه ورود به سایت مربوط و ورود به پورتال کاربری و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول آموزش دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

برای دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور می بایست به سایت گلستان به نشانی اینترنتیreg.pnu.ac.ir یا osreg.pnu.ac.ir واردشوید. دانشجویان پس از پایان یافتن امتحانات ترم خود می توانند با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه از نتایج نمرات کسب شده مطلع شوند، علاوه بر کارنامه ترمی می توانید با ورود به این سایت کارنامه کل خود را نیز دریافت کنید.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به پورتال کاربری خود در سایت گلستان وارد شده و کارنامه ترمی یا کل خود را دریافت کنید.

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است به متن بالا مراجعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه آموزش دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا