سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی

سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir یکی از سامانه هایی است که برای ارائه خدمات به دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است.

وزارت آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان و کارکنان این مجموعه بزرگ اقدام به راه اندازی و ایجاد سامانه های متنوع و مختلفی نموده است. هر کدام از این سامانه به ارائه خدمت در زمینه ای خاص می پردازد و دانش اموزان و اولیا آنان می توانند با مراجعه به سامانه های مد نظر خود از خدمات مختلف آموزش و پرورش بهره برده و کار خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند

یکی از سامانه هایی که توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی می باشد.

دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه اشاره شده از خدمات مختلف آن استفاده نمایند.

سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با آدرس اینترنتی aee.medu.ir به ارائه خدمات آموزشی مختلفی از جمله در دسترس قرار دادن سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته می پردازد.

در ادامه این مقاله به بیان توضیحاتی در خصوص سایت aee.medu.ir، نحوه ورود و امکانات مختلف سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشیخواهیم پرداخت.

سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی

سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی توسط آموزش و پرورش و برای ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی مختلف راه اندازی شده است.

 سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی دارای بخش های مختلفی بوده و هر فرد به اقتضا نیاز خود می تواند از این بخش ها استفاده نماید.

این سامانه دارای بخش های متعددی از جمله امتحانات، بخشنامه ها، تجربیات برتر، تالار گفتمان و… می باشد.

یکی از مهمترین بخش های این سامانه که بسیار پر کاربرد بوده و مورد استفاده دانش آموزان زیادی قرار می گیرد بخش مربوط به امتحانات نهایی است.

گذراندن دوره امتحانات نهایی یکی از مقاطع حساس برای دانش آموزان است و نتایج این امتحانات تاثیر زیادی در سوابق تحصیلی دانش آموزان دارد. از این رو در طول برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان زیادی درصدد استفاده و حل سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته هستند تا بتوانند با استفاده از این سوالات سطح علمی خود را محک زده و برای برطرف کردن نقطعه ضعف خود در دروس و مباحث مختلف اقدام کنند.

دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی بازه های زمانی دی ماه، خرداد و شهریور ماه می توانند با استفاده از سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir سوالات مربوط به سال های گذشته را دانلود و استفاده نمایند.

 

ورود به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir

با ورود به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی می توانید از امکانات مختلف این سامانه استفاده نمایید.

برای ورود به این سامانه می توانید به ترتیب عمل کنید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود عبارت اینترنتی سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی یعنی aee.medu.ir  را وارد نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجو عبارت گفته شده به طور مستقیم به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وارد خواهید شد.

سایت سنجش و پایش کیفیت آموزش

برای ورود به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی می توانید از قسمت ورود استفاده نمایید.

در نوار بالای صفحه برروی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود به سایت سنجش و پایش کیفیت آموزش

 

بعد از هدایت به صفحه جدید مربوط به ورود ، کد ملی و رمز عبور خود را در باکس های مربوط وارد نموده و در ادامه برروی گزینه ورود کلیک نمایید.

 سنجش و پایش کیفیت آموزش

لازم است دقت داشته باشید که دانش آموزان برای دریافت رمز ورود به این سامانه باید از طریق مدرسه اقدام نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه محل تحصیل دریافت نمایند.

کارکنان آموزش و پرورش نیز برای دریافت رمز عبور خود باید به کارشناس فناوری استان محل خدمت خود مراجعه نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش کلیک کنید.

دانلود سوالات امتحانی از سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی

همان طور که اشاره شد یکی از خدمات سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی ارائه سوالات امتحان نهایی به دانش اموزان است و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه نست به دانلود سوالات امتحان نهایی خود اقدام نمایند.

نحوه دانلود سوالات امتحانی از سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به این صورت می باشد

ابتدا به سایت aee.medu.ir وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه از منوی موجود در سمت راست سامانه، گزینه امتحانات را انتخاب کنید

دانلود امتحانات سایت سنجش و پایش کیفیت آموزش

پایه تحصیلی دوازدهم و پیش دانشگاهی را انتخاب کنید

مشاهده می کنید که بعد از انتخاب این گزینه، سوالات مربوط به بازه های زمانی مختلف برای شما نشان داده می شود. از لیست ارائه شده دوره مد نظر خود را انتخاب کنید

بعد از این شما به صفحه مربوط به دانلود سوالات امتحانات نهایی وارد خواهید شد و می توانید سوالات هر کدام از دروس که مد نظر شما است را انتخاب و دانلود کنید.

 

زمان دریافت سوالات امتحان نهایی از سایت aee.medu.ir 

در صورتی که علاقه مند هستید در مورد زمان دریافت سوالات امتحان نهایی از سایت aee.medu.ir بدانید باید بدانید که می توانید بعد از شرکت در جلسه امتحان نهایی، سوالات  درس مورد نظر را مشاهده کنید . برای این منظور می توانید از طریق سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی  aee.medu.ir اقدام کنید

دقت داشته باشید که سوالات امتحان نهایی و راهنمای حل آن حداقل 3 ساعت بعد از شروع آزمون در سامانه aee.medu.ir قرار داده می شود.

این فایل ها با فرمت پی دی اف در دسترس بوده و دانش آموزان برای دریافت این فایل ها می توانند به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir مراجعه نمایند.

 

همان طور که در مطلب بالا خواندید سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir توسط آموزش و پرورش و برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان راه اندازی شده است. دانش آموزان می توانند برای دریافت سوالات مربوط به امتحانات نهایی سال های گذشته به سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.irمراجعه نموده وسوالات مد نظر خود را دانلود نموده و استفاده نمایند.

این سامانه با آدرس اینترنتی aee.medu.ir در دسترس می باشد.

چنانچه در هنگام ورود به این سامانه با مشگلی مواجه شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و مشگل خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (23 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی aee.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا