سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir

سایت رباتیک دانش آموزی با آدرس اینترنتی robotic-home.ir در راستای ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان علاقمند به علم رباتیک راه اندازی شده است.

علم رباتیک به کودکان که در حقیقت آینده سازان هر کشوری هستند کمک می کند تا متناسب با دانش روز حرکت نموده و در دنیای مدرن امروزی از چرخه پیشرفت و تکنولوژی عقب نمانند.

کودکان با آموزش این علم می توانند به صورت مهندسی شده و مدیریت شده و از طریق انجام بازی و سرگرمی اطلاعات زیادی در خصوص جهان برنامه نویسی بیاموزند.

سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir در جهت پاسخ به نیاز دانش آموزان علاقمند به رشته رباتیک و برای برگزاری دوره های مختلف در این زمینه و ارائه دیگر خدمات به دانش آموزان راه اندازی شده است.

اگر شما قصد دارید در کلاس ها و دوره های ربایک ثبت نام کرده و یا برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنید می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات زیادی در این خصوص به دست آورید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

سایت رباتیک دانش آموزی 

در عصر مدرن امروزی تکنولوژی بخش مهمی از زندگی جامعه بشری شده است.  امروزه دانش مهندسی و برنامه نویسی جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شده و برای انجام بسیاری از مشاغل و امور حیاتی،  مفید و قابل استفاده می باشد.

در این دوران مسلما خانواده ها در صدد پیدا کردن مسیر و راهی برای موفقیت هر چه بیشتر کودکان در آینده هستند و بدون شک وجود مسیری که متناسب با نیاز روز جامعه و تکنولوزی عصر باشد می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

آموزش علم رباتیک کودکان سبب می شود می شود کودک در زمینه های فنی و عملی مهارت کسب نموده و  بهتر عمل کند.

علاوه بر این یادگیری علم رباتیک همان طور که اشاره شد سبب می شود کودک مهارتی را آموزش ببیند که برای آینده او مفید بوده و باعث رشد و پیشرفت او در بسیاری از زمینه ها و رشته ها شود.

سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir ، در راستای برگزاری دوره های مختلف و پاسخگویی به نیاز دانش آموزان علاقمند به علم رباتیک راه اندازی شده است این سامانه با آدرس اینترنتی robotic-home.ir در دسترس بوده و دانش آموزان  والدین می توانند با مراجعه به این سامانه از دوره ها و کلاس های مختلف در حال برگزاری مطلع شده و برای انجام ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند.

در ادامه در مورد نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

ورود به سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir

سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir به ارائه آموزش ها و دوره های مختلفی به دانش آموزان می پردازد، دانش آموزان علاقمند به رشته رباتیک می توانند برای مشاهده دوره های مختلف و شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین به این سامانه مراجعه نموده و برای ثبت نام اقدام نمایند.

برای ورود به سایت رباتیک دانش آموزی باید به این ترتیب عمل نمود.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه رباتیک دانش آموزی یعنی robotic-home.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت رباتیک دانش آموزی وارد خواهید شد.

سایت رباتیک دانش آموزی

بعد از ورود به این سامانه می توانید خدمات اصلی و دوره های در حال برگزاری این سامانه را مشاهده نمایید.

در صورتی که پیش از این در این سامانه عضو شده اید اکنون می توانید از منوی بالای صفحه و با استفاده از گزینه ورود برای ورود به حساب کاربری خود اقدام کنید.

ورود به سایت رباتیک دانش آموزی

بعد از کلیک بر روی گزینه ورود به صفحه جدیدی وارد می شوید که باید اطلاعات کاربری خود از قبیل نام کاربری و پسورد را وارد نمایید. بعد از ورود این اطلاعات و فشردن گزینه ورود به حساب کاربری به سامانه رباتیک دانش آموزی وارد خواهید شد.

نحوه ورود به سایت رباتیک دانش آموزی

در صورتی که دارای این اطلاعات نبوده و در سامانه عضو نیستید لازم است ابتدا برای عضویت در سامانه اقدام کرده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور به سامانه وارد شوید. در ادامه نحوه عضویت در سایت رباتیک دانش آموزی آمده است.

عضویت در سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir

برای عضویت در سایت رباتیک دانش آموزان robotic-home.ir پس از ورود به سامانه بر روی کلمه عضویت در بالای صفحه کلیک کنید.

عضویت در سایت رباتیک دانش آموزی

بعد از ورود به صفحه مربوط به ثبت نام، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری، ایمیل، پسورد و تکرار پسورد خود را وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت رباتیک دانش آموزیبعد از انجام این مرحله در مراحل بعد هم باید اطلاعات دیگری از جمله اطلاعات تحصیلی ، اطلاعات مربوط به آدرس، اطلاعات لیگ های رباتیک و …. را تکمیل نمایید و مدارک لازم را نیز بارگذاری کنید.

بعد از انجام تمامی این مراحل ثبت نام شما به پایان می رسد. در انتهای مراحل و پس از طی آن ها به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد.

از این به بعد با داشتن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید از طریق گزینه ورود و به روش گفته شده به این سایت وارد شوید.

 

بازیابی رمز عبور در سایت رباتیک دانش آموزی

در صورتی که ثبت نام خود در سایت رباتیک دانش آموزان را انجام دادید اکنون می توانید با ورود به این سامانه و ورود اطلاعات کاربری خود به حساب کاربری خود وارد شوید.

اگر در هنگام ورود پسورود خود متوجه شدید که رمز عبور خود برای ورود به سامانه را فراموش کرده اید می توانید برای بازیابی رمز عبور سایت رباتیک دانش آموزی اقدام نمایید. به این منظور یعنی برای بازیابی رمز عبور ، بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور در سایت رباتیک دانش آموزی

بعد از آن در صفحه ورود ” گزینه رمز عبور را فراموش کرده اید کلیک کنید”

در صفحه مربوط به بازیابی رمز عبور نام کاربری یا ایمیل خود را در کادر مربوط وارد کرده وبعد از آن گزینه بازیابی رمز عبور را کلیک کنید.

با ادامه مراحل و احراز هویت از طریق وراد کردن کد ارسال شده می توانید رمز عبور خود را بازیابی نموده و با رمز جدید به سامانه وارد شوید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم.

چنانچه بعد از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

  برای ورود مستقیم به سایت رباتیک دانش آموزی کلیک کنید.

سؤالات متداول سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir

سایت رباتیک دانش آموزی با آدرس اینترنتی robotic-home.ir در دسترس بوده و دانش آموزان و والدین می توانند به این سامانه وارد شده و برای مشاهده دوره ها و … اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات کاربری از قبیل نام کاربری و پسورد می توانید به سامانه رباتیک دانش آموزای وارد شوید.

در مورد نحوه عضویت در این سامانه در مقاله بالا توضیح داده شده است. به متن مقاله مراجعه بفرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت رباتیک دانش آموزی robotic-home.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا