سامانه باربرگ baarbarg.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه باربرگ baarbarg.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه باربرگ baarbarg.ir

سامانه باربرگ سامانه ای پر کاربرد در حوزه مدیریت بارهای درون شهری می باشد، این سامانه با نشانی اینترنتی baarbarg.ir در دسترس بوده و رانندگان و کسانی که با حمل و نقل بارهای درون شهری در ارتباط هستند می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات آن استفاده نمایند.

تا پیش از این ساز و کار مشخصی برای حمل بارهای درون شهری وجود نداشت که این باعث بروز مشکلات مختلفی می گردید ولی پس از راه اندازی این سامانه بسیاری از مشکلات در این حوزه برطرف شده است.

این سامانه baarbarg.ir امکانات و خدمات مختلفی هم برای رانندگان و هم برای افرادی که قصد ارسال بار را دارند فراهم می نماید. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در مورد این سامانه baarbarg.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سایت، دانلود اپلیکیشن باربرگ و … خواهیم پرداخت.

سامانه باربرگ

باربرگ در واقع سند حمل قابل اعتباری می باشد که موارد مهمی همچون فرستنده کالا، گیرنده کالا، نوع خودرو حمل بار، راننده و … را به طور شفاف مشخص نموده و از ایجاد اختلاف بین افراد مختلف جلوگیری می نماید همچنین باربرگ می تواند مبنایی برای اختصاص یارانه های دولتی از جمله یارانه سوخت و …باشد.

سامانه باربرگ یا “سامانه هوشمند صدور سند حمل و نقل بار درون شهری به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به ارسال کنندگان و دریافت کنندگان بارهای درون شهری راه اندازی شده است. با استفاده از این سامانه، افراد می توانند با اطمینان بیشتر، برای حمل و نقل و جابه جایی بارهای مد نظر خود اقدام نمایند.

سامانه باربرگ

بعداز ورود به سامانه باربرگ، تمامی اطلاعات لازم از جمله اطلاعات مربوط به بار، راننده و … ثبت خواهد شد و روند حمل و نقل بارها به شیوه شفاف و مطمئن خواهد بود، همچنین امکان بیمه نمودن بارها نیز وجود دارد و در صورت ایجاد خسارت به بارها هزینه آن پرداخت خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که مالکان و رانندگان خودروها و شرکت های حمل و نقل برای دریافت باربرگ باید دارای پروانه فعالیت خودرو و پروانه اشتغال راننده باشند.

 

ورود به سامانه باربرگ baarbarg.ir

باربرگ سند حمل کالای درون شهری به شمار می آید که باعث جلوگیری از بروز تنش و اختلاف شده و به شفاف بودن روند حمل بار درون شهری کمک زیادی می نماید. در صورتی که راننده خودروی حمل و نقل‌کننده بار یا مالک شرکت ارائه‌دهنده خدمات حمل و نقل هستید می توانید با مراجعه به سامانه baarbarg.ir برای دریافت باربرگ اقدام نمایید. در برگه باربرگ، مشخصات کالای حمل شده ، مشخصات راننده و … درج می گردد.

استفاده از این سند کمک شایان توجهی به ساماندهی و نظم دهی حمل و نقل بارهای درون‌شهری می نماید.

برای ورود به سامانه باربرگ کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی baarbarg.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید.

پس از جستجوی این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سامانه وارد خواهید شد و می توانید از خدمت مورد نظر خود استفاده نمایید.

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه باربرگ لازم است پس از ورود به سامانه بر روی گزینه ورود به سامانه باربرگ کلیک نمایید.

ورود به سامانه باربرگ

اطلاعات خواسته شده از جمله شماره تلفن همراه، گذر واژه و کد امنیتی مندرج در صفحه را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. پس از این می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه باربرگ

ثبت نام در سامانه باربرگ baarbarg.ir

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه باربرگ ، می بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نمایید، پس از این با ورود اطلاعات خود می توانید به حساب کاربری خود در سایت باربرگ وارد شوید.

همان طور که اشاره شد برای استفاده از خدمات باربرگ باید ابتدا در آن ثبت نام نمایید و در صورت عدم ثبت نام در این سامانه امکان استفاده از خدمات آن از جمله دریافت بارنامه را نخواهید داشت.

رانندگان و شرکت های حمل و نقل باید برای ورود به سامانه و دریافت باربرگ بایددارای پروانه فعالیت خودرو و پروانه اشتغال راننده باشند.در صورتی که رانندگان دارای این پروانه ها باشند می توانند با مراجعه به سامانه baarbarg.ir  ثبت نام خود را انجام نموده و از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

برای ثبت نام در سامانه باربرگ می بایست ابتدا به این سامانه وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی سامانه باربرگ بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه باربرگ

در صفحه جدید می بایست اطلاعات خواسته شده مانند شماره تلفن همراه، کد ملی ، شناسه ملی و کد امنیتی مندرج در صفحه را وارد نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه باربرگ

پس از مطالعه قوانین و ضوابط گزینه ” قوانین و مقررات را خوانده و قبول می کنم  ” را فعال نموده و دریافت رمز عبور را کلیک کنید.

پس از این رمز عبور به شماره تلفن ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد و با ورود اطلاعات خود می توانید به حساب کاربری خود در سامانه بار برگ وارد شوید.

 

برای ورود مستقیم به سامانه باربرگ کلیک کنید.

 

قسمت های مختلف سامانه باربرگ

سامانه باربرگ دارای قسمت های مختلفی بوده و پس از ورود به این سامانه می توانید از بخش های مختلف مد نظر خود استفاده نمایید.

  • باربرگ حقیقی/حقوقی

با تکمیل اطلاعات این قسمت از جمله اطلاعات فرستنده، گیرنده، راننده، خودرو، مشخصات کالا و…. می توانید برای ثبت و صدور سند حمل اقدام نمایید.

  • باربرگ روزانه

با استفاده از قسمت مربوط به باربرگ روزانه و تکمیل اطلاعات مربوط به راننده، خودرو، منطقه محل و فعالیت و …. اماکن ثبت سند حمل روزانه را خواهید داشت.

  • تاریخچه اسناد حمل

در این قسمت می‌توانید پیشینه خود و تمامی باربرگ ها و پیش نویس های ثبت شده را مشاهده نمایید.

  • مشاهده سهمیه سوخت

مراجعه به سامانه باربرگ می توانید سهمیه سوخت تخصیص داده شده به خود و میزان سوخت مصرف شده را… را مشاهده کنید.

  • کیف پول اعتباری
  • نظرسنجی

 

دانلود برنامه باربرگ

بسیاری از کاربران تمایل دارند به جای مراجعه مدام به سامانه ها، برای دانلود اپلیکیشن برنامه و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایند. سامانه باربرگ نیز برای ارائه خدمات بهتر به کاربران و تسهیل دسترسی آنان به خدمات باربرگ اقدام به راه اندازی اپلیکیشن باربرگ نموده است.

برای دانلود اپلیکیشن باربرگ تنها کافی است به سامانه baarbarg.ir شوید. پس از ورود به این سامانه بر روی گزینه دریافت نرم افزار کلیک کنید.

دانلود برنامه باربرگ

بعد از دانلود برنامه باربرگ می توانید آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نموده و به راحتی استفاده نمایید.

 

برای ورود مستقیم به صفحه دانلود برنامه باربرگ کلیک کنید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه باربرگ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، دانلود برنامه باربرگ و … پرداخته شد ، چنانچه بعد از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه باربرگ baarbarg.ir

سایت باربرگ، سامانه ای است که در جهت مدیریت و ساماندهی حمل و نقل بارهای درون شهری با آدرس اینترنتی baarbarg.ir راه اندازی شده است.

بله برای استفاده از خدمات سایت باربرگ می بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نمایید پس از این با ورود به حساب کاربری خود در این سایت می توانید از خدمات مد نظر استفاده نمایید.

در این خصوص در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به متن مقاله بالا مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه باربرگ baarbarg.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا