سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش و پرورش هر سال امتحانات پایان سال تحصیلی پایه دوازدهم را به صورت نهایی و هماهنگ برگزار می‌کند و دانش‌آموزان علاوه‌بر آماده‌سازی خود برای امتحانات، باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در زمان مشخص‌ نیز اقدام کنند.

دانش آموزان پایه دوازدهمی دوره روزانه، بزرگسالان و تمامی داوطلبان شرکت در امتحان نهایی می بایست چند روز قبل از آغاز برگزاری امتحانات به سایت my medu.ir مراجعه نموده.

اکنون اگر شما نیز قصد دریافت  کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ my medu.ir را دارید تا اتنهای مقاله همراه با ما باشید.

در سال‌های قبل وظیفه توزیع کارت‌های ورود به جلسه آزمون برعهده مدارس بود، اما طی چند سال اخیر آموزش و پرورش به منظور کاهش تردد و تسریع در فرآیند توزیع کارت، اقدام به انتشار کارت به صورت اینترنتی کرده است.

سال گذشته دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه پادا بود، اما سال جاری با توجه به تغییرات سامانه‌ای آموزش و پرورش، وبگاه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ نیز تغییر کرده است.

واحد خدمات الکترونیک به نشانی my.medu .ir

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

طبق اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرکت‌کنندگان در آزمون نهایی خردادماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my medu.ir دریافت کنند.

همان گونه که در جریان قرار دارید سال های گذشته  دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در سایت انجام می شود که در سال جاری این خدمات به سایت ‏my.medu.ir انتقال داده شده است.

اکنون دانش آموزان باید ضمن داشتن برنامه ریزی درسی مناسب و اطلاع از برنامه امتحان نهایی در بازه انتشار کارت به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ( سایت مای مدیو ) به نشانی my.medu.ir مراجعه نموده و کارت خود را دریافت نمایند.

آدرس سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی برای سال 1402 www.my.medu.ir می باشد.

 قابل توجه مدیران محترم مدارس و دانش آموزان عزیز

دریافت کارت امتحان نهایی از طریق سامانه my.medu.ir و سایت سیدا فعال می باشد.

جهت مشاهده و اقدام توسط دانش آموزان از طریق سایت my.medu.ir

مراجعه به سایت مای مدیو با نشانی اینترنتی My.medu.ir

وارد کردن اطلاعات دانش آموزی توسط دانش آموز( کدملی و شماره سریال شناسنامه و یا تاریخ تولد)

  1. کلیک بر روی گزینه کارت امتحان نهایی
  2.  دریافت کارت ورود به جلسه و بررسی اطلاعات مندرج در آن
  3.  پرینت کارت ورود به جلسه

 جهت مشاهده و اقدام توسط مدیران از طریق سامانه سیدا :

  •  مدیریت
  •  طرح ترمیم
  • کارت فاینال
  •  کلیک برروی گزینه کارت
  • مشاهده کارت و بررسی اطلاعات مندرج در آن
  • چاپ
دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my.medu .ir

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my.medu.ir

‬ شرکت‌کنندگان در آزمون نهایی خردادماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند؛ بر اساس این اطلاعیه، کارت ورود به جلسه نیاز به تأیید مدیر مدرسه ندارد، اما در صورت وجود نقص لازم است به مدرسه محل تحصیل مراجعه شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402 از سامانه my.medu.ir بسیار کار آسانی می باشد که در ادامه به صورت تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را در سایت مای مدیو  به شما آموزش خواهیم داد.

دانش‌ آموزان علاوه‌ بر آماده‌سازی خود برای امتحانات، باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در زمان و مهلت مقرر اقدام کنند؛ به طور معمول آموزش و پرورش چهار تا هفت روز قبل از برگزاری آزمون‌ها اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از طریق my.medu.ir | سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی انجام میشود.

در ابتدای کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ my medu.ir به صفحه ورود به سایت my medu.ir نقش دانش آموز را انتخاب نموده و ضمن انتخاب تابعیت، کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد نموده و روی گزینه “ورود” کلیک نمایید. (طبق تصویر زیر…)

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ از my.medu.ir

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ بر روی آیکون “کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی” را خواهید دید کلیک کنید.

سایت مای مدیو کارت ورود به جلسه

در نهایت با کلیک بر روی گزینه مربوط به برگه دریافت کارت امتحان نهایی مشخصات کارت را بررسی نمایید و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات پیدا نکردید از کارت مذکور پرینت تهیه نمایید.

 دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ در زمان و مهلت ۱۴۰۲ به وبگاه «پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش» مراجعه و کارت خود را دریافت کنند؛

دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز می‌توانند برای دریافت کارت در این سامانه، ابتدا نقش خود را به عنوان دانش‌آموز انتخاب و کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را دریافت کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی شهریور

جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی شهریور مراحل زیر را طی کنید.

گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی شهریور ۱۴۰۲ در سامانه my.medu.ir فعال شده است

دانش آموزان با ورود به پنل دانش آموز در سامانه my.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و چاپ نمایند.

کارت ورود به جلسه دارای  کد دیجیتال ( QR) می‌باشد و نیازی به مُهر و امضا توسط مدیر مدرسه نیست.

ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

جهت ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی مراحل زیر را طی کنید.

در قدم اول ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی می بایست به سامانه مای مدیو به نشانی  my.medu.ir مراجعه کرده و پس از انتخاب نقش خود به عنوان دانش آموز یا اولیا، و سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

در ادامه بعد از ورود به صفحه پرتال کاربری خود در سایت مای مدیو  بر روی آیکون دریافت کارت ورود به جلسه امتحان کلیک نمایید.

دریافت نشانی محل امتحان نهایی my medu.ir

یکی از خدمات سایت گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir 1402 این می باشد که شما قادر هستید بدون ثبت نام در سامانه یا ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مای مدیو نشانی محل امتحان نهایی خود را پیدا کنید.

مراحل دریافت نشانی محل امتحان نهایی در سامانه my medu.ir بصورت زیر می باشد.

در قدم اول  به سایت مای مدیو، از بخش انتخاب نقش روی گزینه دانش آموز و یا والدین و سایر بزنید. حالا مطابق تصویر زیر روی عبارت دریافت نشانی محل امتحان نهایی کلیک نمایید.

کردن آدرس حوزه امتحان نهایی my e1684852334275

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲

سال گذشته دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه پادا بود، اما سال جاری با توجه به تغییرات سامانه‌ای آموزش و پرورش، وبگاه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ نیز تغییر کرده است.

 برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ در زمان و مهلت ۱۴۰۲ به وبگاه «پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش» مراجعه و کارت خود را دریافت کنند؛ زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1402 از تاریخ 27 اردیبهشت ماه می باشد.

مقاله پبیشنهادی « سایت هدایت تحصیلی

سؤالات متداول سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ my medu.ir

تمام دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان ترمیم معدل شرکت‌کننده در امتحانات نهایی می‌توانند در زمان و مهلت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ به وبگاه my.medu.ir مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود، کارت را دریافت و پرینت کنند.

 برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ در زمان و مهلت ۱۴۰۲ به وبگاه «پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش» مراجعه و کارت خود را دریافت کنند؛ زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1402 از تاریخ 27 اردیبهشت ماه می باشد.

نشانی سایت نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ww. my medu.ir   ( پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مای مدیو ) می باشد.

5.9/6 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا