سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از موارد مهم و الزامی برای شرکت در جلسه امتحان، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه است، دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در پایان ترم تحصیلی خود و پیش از شرکت در جلسه آزمون می بایست با ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی اقدام به دریافت این کارت نموده تا در بازه زمانی مربوط به برگزاری امتحان دچار مشکل نشوند. توجه داشته باشید که بدون دریافت و به همراه داشتن این کارت امکان حضور در جلسه آزمون را نخواهید داشت.

در این مطلب درباره ی سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی، نحوه ورود به این سامانه edu.uast.ac.ir ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و … توضیح خواهیم داد ، در ادامه این مطلب باما همراه باشید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی 1403

یکی از موارد مهم و اساسی که باید پیش از جلسه آزمون به آن توجه داشت، دریافت کارت ورود به جلسه و به همراه داشتن آن به هنگام حضور در جلسه امتحان می باشد. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در امتحانات دانشگاه علمی کاربردی در پایان ترم الزامی می باشد و در صورتی که این کارت را به همراه نداشته باشید از حضور شما در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

دانشجویان می بایست پیش از شروع امتحانات و طبق جدول زمانبندی دریافت کارت ورود به جلسه برای دریافت این کارت اقدام نمایند.

این کارت معمولا در پایان ترم تحصیلی و پیش از شروع امتحانات پایان ترم در دسترس دانشجویان قرار داده می شود و دانشجویان فرصت دارند طی روزهای مشخص شده برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سامانه هم آوا علمی کاربردی با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir می باشد. با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه می توانید کارت ورود به جلسه امتحانات را دریافت کنید.

ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir 

همان طور که پیش از این گفته شد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، طبق جدول زمان بندی اعلام شده و از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی که همان سایت هم آوا با نشانی edu.iau.ac.ir می باشد، اقدام نمایند.

این کارت چند روز پیش از برگزاری آزمون ها و به صورت اینترنتی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت و دانشجویان باید از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه نموده و به هنگام حضور در جلسه آزمون پرینت کارت ورود به جلسه را به همراه داشته باشند.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.iau.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی وارد خواهید شد و می توانید برای دریافت این کارت اقدام نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه edu.uast.ac.ir ، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و کارت آزمون خود را دریافت کنید. در ادامه مطلب ، در مورد نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی به طور کامل توضیح داده شده است.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir 

دانشجویان واحدهای علمی و کاربردی سراسر کشور می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، برای انجام امور زیادی از جمله دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون اقدام نمایند.

سامانه هم آوا ، سایت جامع دانشگاه علمی و کاربردی بوده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، بسیاری از امور خود از جمله انتخاب واحد، ثبت نام، فرآیند حذف و اضافه ، ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی ،دریافت کارنامه و مشاهده نمرات کسب شده، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات علمی کاربردی ، درخواست انصراف از تحصیل و … را انجام دهند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه هم آوا، بر روی گزینه دسترسی در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir 

  • از میان گزینه های نشان داده شده، گزینه مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه را انتخاب نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی

پس از انجام این مراحل می توانید کارت ورود به جلسه آزمون علمی کاربردی را مشاهده نموده و نسبت به دریافت و تهیه پرینت از آن اقدام نمایید.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه علمی کاربردی کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت دریافت کارت ورود به جلسه علمی کاربردی 1403 ، نحوه ورود به این سامانه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان edu.uast.ac.ir  و …. اطلاعات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی

سایت دریافت کارت ورود به جلسه علمی کاربردی در واقع همان سامانه هم آوا علمی کاربردی با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir بوده که بسیاری از امور دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از جمله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به این سایت وارد شوید.

در خصوص نحوه مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه علمی کاربردی در سایت هم آوا در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا