سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

امروزه و با رشد و توسعه بسترهای الکترونیک در کشور، انجام بسیاری از امور با استفاده از این بستر مهیا شده انجام می پذیرد. سامانه های زیادی برای ارائه خدمات و تسریع در روند انجام امور ایجاد شده است. دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از دانشگاه هایی است که اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی برای استفاده دانشجویان، کارکنان و … نموده است.

سامانه ثبت قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی سامانه ای است که با هدف مدیریت قراردادهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است. این سامانه با نشانی اینترنتی contract.iau.ir در دسترس می باشد.

در ادامه مطلب درباره ی سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه، مراحل ثبت قرارداد و … توضیح خواهیم داد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد سامانه ای است که با همکاری معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی ، مرکزنظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد، ایجاد شده است.

هدف از راه اندازی و ایجاد این سامانه در واقع کمک به مدیریت قراردادهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است، پیش از این، فرآیند ثبت قراردادها این دانشگاه با این سبک و سیاق انجام نمی گرفت و دارای سیستم کدینگ واحد نبود، ولی در حال حاضر و با استفاده از این سامانه این امکان فراهم شده است تا به تمامی قراردادهای موجود در دانشگاه آزاد اسلامی از کوچکترین واحد دانشگاهی این مجموعه تا سازمان مرکزی یک کد مخصوص تعلق بگیرد.

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد علاوه بر مدیریت قراردادهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می تواند باعث مدیریت بهتر و بهینه تر منابع موجود نیز شود.این سامانه با نشانی اینترنتی contract.iau.ir در دسترس می باشد.

 

ورود به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

همان طور که اشاره شد سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی contract.iau.ir و با هدف مدیریت قراردادهای واحدهای دانشگاه آزاد و بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شده است. این سامانه با تلاش مرکز فناوری اطلاعات و شبکه های علمی دانشگاه آزاد ایجاد شده است.

باید توجه داشته باشید که تمامی افراد از جمله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و کارمندان نمی توانند به این سامانه دسترس داشته باشند و تنها تعدادی از افراد به شرط داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانند به حساب کاربری در این سامانه وارد شوند.

برای ورود به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی contract.iau.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، می بایست اطلاعات خواسته شده مانند شناسه عبور و گذر واژه خود را در کادرهای مشخص شده وارد نموده و گزینه ورود به سیستم را کلیک کنید.

ورود به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد

با استفاده از لینک زیر می توانید بدون انجام این مراحل و به طور مستقیم به این سامانه وارد شوید.

لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد

 

نام کاربری و رمز عبور سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد

همان طور که پیش از این هم اشاره شد با ورود اطلاعات کاربری می توانید به پنل کاربری خود در سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد وارد شوید.

در اولین ورود خود به این سایت، می بایست در قسمت نام کاربری ، کد ملی ریاست واحد و شماره شناسنامه ریاست واحد را نیز به عنوان رمز عبور وارد نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده و در صورت صحیح بودن این اطلاعات، کدی به مشاره تلفن همراه ریاست واحد ارسال خواهد شد، با وارد کردن این کد در کادر مربوط به آن در سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

مراحل ثبت و مدیریت امور قرارداها دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه contract.iau.ir

ثبت و مدیریت امور قرارداها در سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد دارای مراحل مختلفی می باشد. در ادامه مطلب می توانید به طور خلاصه مراحل مربوطه را مشاهده نمایید.

ورود به حساب کاربری: در این مرحله می توانید با استفاده از توضیحا ت و راهنمایی های ارئه شده به پنل کاربری خود وارد شوید.

ثبت قرارداد: کاربر ثبت قرار داد، پس از ورود به پنل کاربری می تواند اطلاعات درخواست شده از جمله اطلاعات مربوط به قراردادها، مجوزها، مالی و ضمانت نامه را ثبت نماید. پس از تکمیل موارد بر روی گزینه ارسال برای ریاست واحد کلیک کنید

تایید قرارداد: در این مرحله ریاست واحد می بایست پس از ورود به پنل، قرارداد را ثبت نموده تا بعد از تایید قرارداد، به آن شناسه یکتا 12 رقمی تعلق گیرد.

بارگذاری سند نهایی: مرحله آخر مربوطه به بارگذاری سند نهایی است. کاربر می بایست پس از ورود به پنل کاربری، سند نهایی را ( که شناسه 12 رقمی بر روی قرارداد درج شده) را در سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد ثبت نماید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد با هدف مدیریت قراردادهای واحدهای دانشگاه آزاد راه اندازی شده است، کاربران می توانند با ورود به این سامانه برای ثبت قرارداد اقدام نمایند.


در این مقاله در رابطه با سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و انجام مراحل ثبت قرارادادها و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

سایت ثبت قرارداد دانشگاه آزاد، سامانه ای است که با هدف بهینه تر کردن امور و مدیریت بهتر قراردادهای واحدهای دانشگاه آزاد ایجاد شده است. این سامانه با نشانی contract.iau.ir در دسترس می باشد.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور می توانید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید. در متن بالا توضیحات لازم ارائه شده است.

مراحل ثبت قرارداد در این سامانه در متن بالا توضیح داده شده است. به مقاله بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا