سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir یا همان سیستم جامع و یکپارچه تحت وب پرگار، به عنوان سریع ترین و امن ترین مجموعه سیستم های اداری و مالی شامل راهکارهای اتوماسیون اداری ، منابع انسانی و مالی است. دسترسی در هر مکان و زمان به سیستم های پرگار مانند: مکاتبات، فرم ساز، آرشیو و بایگانی اسناد و گزارش ساز، تردد، حسابداری مالی، حقوق و دستمزد امکان پذیر است.

جهت آشنایی بیشتر با سامانه پرگار آموزش و پرورش در این مقاله به معرفی این سامانه و نحوه ورود به آن پرداخته شده است. به علاوه، نحوه ثبت نام در سامانه، بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی آن و همچنین استفاده از سایر امکانات سامانه pargar.tehranedu.ir نیز ارائه شده است.


سامانه پرگار آموزش و پرورش یکی از سامانه های متعلق به وزارت آموزش و پرورش می باشد که سیستم های اتوماسیون اداری  را جهت رفاه کارمندان خود طراحی کرده است.

سامانه پرگار آموزش و پرورش

سامانه پرگار آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان و کارکنان این مجموعه بزرگ اقدام به راه اندازی و ایجاد سامانه های متنوع و مختلفی نموده است. هر کدام از این سامانه به ارائه خدمت در زمینه ای خاص می پردازد و دانش اموزان و اولیا آنان می توانند با مراجعه به سامانه های مد نظر خود از خدمات مختلف آموزش و پرورش بهره برده و کار خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir نیز با هدف ارائه خدمات  اتوماسیون اداری به کارمندان آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

در واقع سیستم همچون میز كار الكترونیكى در فضاى مجازی است که امکان دسترسی کاربران را به تمام خدمات سازمانی فراهم می نماید. سامانه پرگار به نشانی pargar.tehranedu.ir خود متشکل از 4 سامانه مجزا به شرح زیر می باشد:

سامانه BPMS: بی پی ام اس (BPMS) مخفف عبارت Business Process Management System به معنی سیستم یا نرم افزار مدیریت فرآیند های کسب و کار هستش و به شرکت‌ها در طراحی، مدل سازی، اجرا و اتوماسیون کمک می‌کنه. BPMS همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و وظایف رو بهبود میده تا در نهایت یک هدف سازمانی تحقق پیدا کنه.

سیستم جامع منابع انسانی  : سیستم جامع منابع انسانی، مجموعه نرم افزارهایی می باشند که به منظور تسهیل مدیریت منابع انسانی به وجود آمده اند. این سیستم ها دارای یکپارچگی هستند. همین جامع بودن و یکپارچه بودن آنها مزیت رقابتی این سیستم های محسوب می گردد. 

سیستم جامع مالی: هدف سامانه جامع مالی ، انجام امورات اداری مالی و اداری سازمانهای بزرگ بصورت کاملا یکپارچه و براساس فرایندهای درون سازمانی می باشد.

سامانه پرگار آموزش و پرورش

نحوه ورود به سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

اکنون قصد داریم به شما آموزش ورود به اتوماسیون اداری پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir را بصورت تصویری برای شما بارگذاری کنیم. سامانه پرگار آموزش و پرورش یکی از بهترین ها در حوزه سیستم های اتوماسیون اداری است.

کاربرانی که قصد استفاده از خدمات سامانه پرگار آموزش و پرورش ابتدا می بایست در مرورگر گوشی یا کامیپوتر خود، آدرس اینترنتی  pargar.tehranedu.ir را سرچ کنند تا مستقیم وارد سامانه پرگار آموزش و پرورش شوند.

نحوه ورود به سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

برای ورود به اتوماسیون اداری پرگار آموزش و پرورش می بایست رمز عبور و شناسه کاربری خود را وارد کرده و در نهایت بر بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود در سامانه پرگار آموزش و پرورش تهران شوند و از خدمات آن بهرمند شوید.

قبل ورود به سامانه به موارد زیر دقت کنید.

  1. توصیه می شود از کیبورد مجازی استفاده کنید
  2. درصورت امکان از حساب کاربری ویندوز در سازمان استفاده کنید
  3. درصورت دریافت دستگاه رمز یکبار مصرف می توانید از رمز زمان دار استفاده کنید
سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

نحوه ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش برای ورود به سامانه سپند باید از قبل در این سامانه ثبت نام کرده باشید و بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری امکان این را خواهید داشت که به سامانه سپند وارد شوید.

برای ثبت نام در سامانه  پرگار ابتدا به سامانه پرگار آموزش و پرورش وارد شوید. بعد از ورود به این سامانه بر روی ایجاد کاربری در سامانه کلیک نمایید. در صفحه جدید باید با تکمیل اطلاعات و موارد خواسته شده برای ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید.

ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش

در مرحله بعد ثبت نام در سامانه پرگار آموزش و پرورش باید اطلاعات تماس خود را تایید کنید. برروی شماره تلفن همراهی که در مرحله پیش در سامانه ثبت کردید کد احراز هویت ارسال می شود. کد احراز هویت ارسال شده را در فیلد مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.

ثبت نام شما در سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir انجام شده است و شما توانستید در این سامانه حساب کاربری ایجاد نمایید.

در انتهای این مرحله کار ثبت نام شما در این سامانه به پایان رسیده و میتوانید از تمام خدمات سامانه پرگار آموزش و پرورش استفاده کنید.

رمز عبور در سامانه پرگار آموزش و پرورش

بازیابی رمز عبور در سامانه پرگار آموزش و پرورش

برای بازیابی رمز عبور سامانه پرگار آموزش و پرورشابتدا می بایست به سامانه پرگار آموزش و پروش شوید  که به آدرس اینترنتی pargar.tehranedu.ir  می باشد. و بعد از ورود به سامانه پرگتر بر روی گزینه “فراموشی رمز” کلیک نمایید. در ادامه به آموزش فراموشی رمز سامانه پرگار آموزش و پرورش خواهیم پرداخت.

 

راهنمای تصویری بازیابی رمز فراموش شده در سامانه پرگار آموزش و پرورش به شرح زیر می باشد:

در قدم بعد نام کاربری خود را وارد کنید در نهایت، یک کد به شماره تماسی که کاربر در زمان ثبت نام در این وب سایت ثبت کرده است، ارسال خواهد شد. حال می بایست اطاعات خود را وارد کرده همان پسورد و نام کابری خود می باشد. بدین ترتیب مراحل بازیابی رمز سامانه پرگار آموزش و پرورش با موفقیت انجام می شود.

سؤالات متداول سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

آدرس رسمی سایت  پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir می باشد.

سیستم جامع و یکپارچه تحت وب پرگار، به عنوان سریع ترین و امن ترین مجموعه سیستم های اداری و مالی شامل راهکارهای اتوماسیون اداری ، منابع انسانی و مالی است. دسترسی در هر مکان و زمان به سیستم های پرگار مانند: مکاتبات، فرم ساز، آرشیو و بایگانی اسناد و گزارش ساز، تردد، حسابداری مالی، حقوق و دستمزد امکان پذیر است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پرگار آموزش و پرورش pargar.tehranedu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا