سامانه پیام من پیام نور pm.pnu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پیام من پیام نور pm.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به پیام من  همگام سازی پیام من  دانلود برنامه پیام من از بازار آزمون در پیام من  نصب برنامه پیام من پیام نور  برنامه پیام نور گلستان Lms پیام نور  pm.pnu.ac.ir ورود به سیستم lms.pnu.ac.ir صفحه اصلی دانشگاه پیام نور  اپلیکیشن کتاب پیام نور  دانلود برنامه پیام رسان من 

یکی از سامانه هایی که توسط دانشگاه پیام نور و برای ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان ارائه شده است سامانه پیام من پیام نور است.

تمامی دانشگاه های کشور برای تسریع روند و بهبود  انجام امور مختلف دانشجویان و کارمندان خود اقدام به طراحی و معرفی سامانه هاو برنامه های مختلفی نموده اند. تا دانشجویان بتوانند با مراجعه به این سامانه ها، ضمن صرفه جویی در وقت و زمان خود، از امکانات ارائه شده در این سامانه ها و اپلیکیشن ها استفاده کرده و بتوانند در اسرع وقت و به صورت غیر حضوری به موارد لازم دسترسی داشته باشند.

دانشگاه پیام نور کشور نیز یکی از دانشگاه های کشور است که در اکثر شهرها و مناطق کشور دارای واحدهای دانشگاهی متعددی است و دانشجویانی زیادی در این دانشگاه تحصیل می کنند

دانشگاه پیام نور نیز مانند بسیاری از دانشگاه ها و ارگان ها در جهت بهبود کیفیت خدمات و تسریع در روند انجام این امور اقدام به طراحی سامانه های مختلفی نموده است

یکی از این سامانه ها که توسط این دانشگاه طراحی شده است سامانه پیام من پیام نور با آدرس اینترنتی pm.pnu.ac.ir  است. سامانه پیام من پیام نور دارای امکانات متعددی است.

سامانه پیام من پیام نور

 مهمترین هدف طراحی سامانه پیام من پیام نور، شرکت دانشجویان در امتحانات مختلف دانشگاه پیام نوربه صورت غیر حضوری است. همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور با مراجعه به این سامانه می توانند علاوه بر شرکت در آزمون های آنلاین دانشگاه پیام نور، نتایج آزمون های خود را هم مشاهده نمایند.

اپلیکیشن پیام من پیام نور در نسخه های مختلف وجود دارد و دانشجویان می توانند با توجه به نیاز خود هر یک از نسخه های این برنامه را دانلود کرده واستفاده نمایند.

دانشجویان با استفاده از سامانه پیام من پیام نور می توانند به کلیه امکانات ارائه شده دسترس داشته و از امکانات و خدمات به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

استفاده از این سامانه، باعث بهبود کیفیت آموزش و سریع تر شدن روند ارائه خدمات به دانشجویان می گردد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های دانشگاه پیام نور، محتوای های درسی ارائه شده توسط اساتید را هر روز مشاهده کنید و با استفاده از این برنامه با اساتید خود در ارتباط باشید.

علاوه بر موضوع دسترسی به محتوای دروس، می توانید در پایان هر ترم تحصیلی با استفاده از این برنامه، از نتیجه آزمون و نمره دروس کسب شده خودتان مطلع شوید یعنی در حقیقت بدون نیاز به حضور در دانشگاه و به صورت غیر حضوری از این خدمات استفاده خواهید کرد.

سایت گلستان دانشگاه پیام نور کار خود را با هدف ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شروع کرده است. امکانات این سامانه می توان به این موارد اشاره کرد: پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه، درخواست وام و غیره و…..

استفاده از نسخه وب برنامه پیام من پیام نور

همان گونه که اشاره شد با استفاده از این برنامه می توانید به اطلاعیه ها و اخبار و امکانات زیادی دسترسی داشته باشید. بسیاری از دانشجویان ممکن است تمایل داشته باشند از نسخه تحت وب این برنامه استفاده نمایند. دانشجویانی که قصد استفاده از نسخه وب پیام من پیام نور را دارند می توانند به آدرس اینترنتی pm.pnu.ac.ir  مراجعه کنند و بعد از اینکه گزینه وب اپلیکیشن را انتخاب کردند نسخه تحت وب این برنامه در دسترس آن ها خواهد بود

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن، به  سایت  pm.pnu.ac.ir  وارد شوید در صفحه دو گزینه پنل استاد و پنل دانشجو را مشاهده می کنید. بر روی گزینه وب اپ دانشجو کلیک کرده تا بتوانید از امکانات این برنامه به صورت آنلاین استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از سامانه پیام من پیام نور برای شرکت در آزمون های دانشگاه پیام نور، اطلاع از اخبار و آگهی های دانشگاه پیام نور، رایگان است. و پرداخت حق عضویت برای استفاده از خدماتی مانند مقالات، ایمیل دانشگاه و… است یعنی در حقیقت برای استفاده از این خدمات باید پرداخت هزینه را انجام دهید و برای استفاده از خدمات شرکت در آزمون نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

مبلغ حق عضویت برای استفاده از بعضی از امکانات این برنامه که نیاز به پرداخت هزینه دارند، مبلغ 10000تومان به ازای هر ترم تحصیلی است.

دانلود برنامه پیام من پیام نور pm.pnu.ac.ir

برای استفاده از برنامه پیام من پیام نور بر روی گوشی تلفن همراه خود، باید ابتدا نسبت به نصب این برنامه اقدام نمایید.

به  دو روش گوناگون  و بسته به نیاز خود می توانید از این برنامه استفاده کنید

دانشجویانی که تمایل به دانلود این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه خود دارند می توانند به سایت pm.pnu.ac.ir مراجعه کرده و بسته به اینکه نوع گوشی و سیستم عامل گوشی آن ها چیست یکی از نسخه های اندروید پیام من پیام نور یا نسخه ios  را دانلود و استفاده نمایند.

در صورتی که تمایل به دانلود نسخه اندروید این برنامه دارید، بر روی گزینه مربوط به دانلود نسخه اندروید برنامه کلیک کنید و بعد از دانلود نسخه اندروید می توانید از این برنامه استفاده نمایید.

در صورتی که با توجه به نیاز خود لازم است از نسخه ios  این برنامه استفاده کنید بر روی گزینه دانلود نسخه ios کلیک کرده و نسخه مورد نظر را دانلود نمایید.

دانشگاه پیام نور هر سال در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش دانشجو از طریق کنکور، بر اساس سوابق تحصیلی و یا آزمون فراگیر می کند.

نصب برنامه پیام من پیام نور

بعد از این که اپلیکیشن پیام من پیام نور را دانلود کردید لازم است مراحل نصب این برنامه را مانند سایر برنامه ها انجام داده و این اپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید

امکان ورود کاربر در این برنامه به دو روش امکان پذیر است، یا می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به این برنامه وارد شوید یا به صوت مهمان.

توجه داشته باشید، در صورتی که به عنوان مهمان وارد سامانه پیام من پیام نور شوید نمی توانید از کلیه خدمات و امکانات ارائه شده این برنامه استفاده کنید و فقط به بخشی از این امکانات دسترسی دارید.

نام کاربری و رمز عبور برای ورود به برنامه پیام من پیام نور

برای ورود به حساب کاربری خودتان در برنامه پیام من پیام نور لازم است اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید و بعد از ورود صحیح این اطلاعات وارد برنامه شوید.

به سامانه پیام من پیام نورنام کاربری ، شماره دانشجویی شما می باشد و در فیلد مربوط به رمز عبور نیز باید کد ملی خود را وارد نمایید.

در صورتی که نتوانستید وارد این برنامه شوید می توانید از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده نمایید. بعد از استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور، به شماره تلفن همراهی که در سایت گلستان وارد نموده اید، یک رمز عبور ارسال می شود و می توانید با استفاده از آن به برنامه پیام من پیام نور وارد شوید.

دانشجویان با استفاده از سامانه پیام من پیام نور می توانند به کلیه امکانات ارائه شده دسترس داشته و از امکانات و خدمات به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

پشتیبانی برنامه پیام من پیام نور

ممکن است در هنگام استفاده از این برنامه دچار مشکل شوید یا نیاز به راهنمایی داشته باشید. برای برنامه پیام من پیام نور، یک سامانه پشتیبانی هم در نظر گرفته شده است تا در صورتی که در حین کار با این برنامه دچار مشکل شدید مسئله را اعلام کرده و راهنمایی دریافت کنید

برای استفاده از خدمات پشتیبانی پیام من پیام نور وارد سایت pm.pnu.ac.ir شوید و در قسمت پایین صفحه بر روی گزینه پشتیبانی، ارسال پیام و پیگیری کلیک نمایید.

برای رفع مشکل خود گزینه پشتیبانی را انتخاب کرده و در ادامه در مرحله بعدی مشکل به وجود آمده را مطرح کنید

در انتهای این فرآیند با استفاده از کد پیگیری که به شما داده می شود، به بخش پیگیری همین قسمت مراجعه کنید و از راهنمایی و مشاوره ارائه شده در جهت رفع مشکل خود استفاده نمایید

در این مطلب در مورد برنامه پیام من پیام نور، روش های استفاده از آن ، نحوه نصب و ورود و… توضیحاتی ارائه شد در صورتی که در انجام مراحل به مشکل برخوردید یا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با شماره های زیر یا به روش های ارائه شده با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

سایت اورسان به نشانی ۸۹.۴۳.۵.۱۱:۸۰۹۰ یکی از سامانه های متعلق به دانشگاه پیام نور می باشد که فقط مخصوص دانشجویان و اساتید استان آذربیجان غربی با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین راه اندازی شده

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (139 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پیام من پیام نور pm.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا