سایت پرداخت جریمه رانندگی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پرداخت جریمه رانندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت پرداخت جریمه رانندگی / پلیس راهور  یا پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا یکی از زیر مجموعه های زیر نظر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد، این مجموعه در سال های گذشته اقدام به ارائه بسیاری از خدمات به صورت غیر حضوری و آنلاین نموده است. متقاضیان برای استفاده از بسیاری خدمات پلیس راهور می توانند با مراجعه به سامانه های موجود برای انجام اموری از جمله نوبت‌دهی تعویض پلاک، پرداخت الکترونیکی جرائم، استعلام خلافی خودرو، نقل و انتقال اینترنتی خودرو و … بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام کنند.

سایت پرداخت جریمه رانندگی یکی از سامانه های زیر مجوعه پلیس راهور می باشد و رانندگان می توانند پس از دریافت استعلام خودرو برای پرداخت جریمه رانندگی و پرداخت خلافی از طریق این سامانه اقدام نمایند.

در ادامه قصد داریم در مورد سامانه پرداخت جریمه رانندگی، ورود به سایت پرداخت خلافی خودرو ، نحوه پرداخت جریمه رانندگی و …  اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سایت پلیس راهور 120

سایت پرداخت جریمه رانندگی

در سال های گذشته روند انجام بسیاری از امور و خدمات دولتی عوض شده، یعنی روند انجام کارها از شکل مراجعه حضوری به مراکز مختلف به دسترسی به خدمات به صورت غیر حضوری تغییر پیدا نموده است. هم اکنون بسیاری از خدمات و امور به صورت اینترنتی و با استفاده از بستر آنلاین ایجاد شده انجام می پذیرد و مراجعه کنندگان نیاز ندارند صرفا برای انجام کارها به صورت حضوری و با صرف زمان و هزینه اقدام نمایند بلکه می توانند با مراجعه به سامانه های مختلف به راحتی برای انجام کار مورد نظر خود اقدام نمایند.

سایت پرداخت جریمه رانندگی rahvar120.ir یکی از سامانه های زیر نظر پلیس راهنمایی و رانندگی بوده که به منظور تسهیل و تسریع در روند پرداخت جریمه و خلافی ایجاد شده است. کاربران می توانند به صورت غیر حضوری و با روش های مختلف از جمله از طریق ورود به سایت پرداخت جریمه رانندگی و تکمیل اطلاعات لازم برای پرداخت جریمه خود اقدام نمایند.

برای ورود به سایت پرداخت جریمه رانندگی باید ابتدا به سایت پلیس راهور با نشانی اینترنتی rahvar120.ir وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » استعلام کارت هوشمند رانندگان

ورود به سایت پرداخت جریمه رانندگی rahvar120.ir

همان طور که اشاره شد سایت پرداخت جریمه رانندگی یکی از قسمت های سایت پلیس راهور می باشد، سایت پلیس راهور یکی از سامانه های پرکاربرد و مفید که به ارائه خدمات زیادی به کاربران می پردازد، این سامانه جهت تسریع در ارائه خدمات و برای کاهش مراجعات به مراکز پلیس راه اندازی شده است و افراد مختلف می توانند بدون مراجعه به مراکز مربوطه با ورود به سایت پلیس راهور 120 از خدمات موجود در این سامانه استفاده نمایند. از جمله خدمات این سایت می توان به اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها در مورد پلیس راهنمایی و رانندگی ،استعلام خلافی از سایت راهور 120 ، پرداخت خلافی خودرو راهور 120 ، استعلام نمره منفی ، استعلام تخلفات رانندگی، استعلام وضعیت پلاک فک شده، خدمات مربوط به صدور گواهینامه و … اشاره کرد.

برای ورود به سایت پرداخت جریمه رانندگی ابتدا بایدبه سایت راهور 120 وارد شوید. برای این منظور می بایست آدرس اینترنتی سایت راهور 120 یعنی rahvar120.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت راهور واردشده و می توانید خلافی خودرو خود را پرداخت کنید.

سایت پرداخت جریمه رانندگی

نحوه پرداخت جریمه رانندگی rahvar120.ir

پیش از این در مورد سایت پرداخت جریمه رانندگی و نحوه ورود به این سامانه به طور کامل توضیح داده شد. پس از این که به روش گفته شده به سایت وارد شدید می توانید اقدام به پرداخت اینترنتی خلافی خودرو نمایید.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت به سمت پایین صفحه حرکت کرده و مطابق تصویر از میان گزینه ها، گزینه پرداخت الکترونیکی جرائم را انتخاب کنید.

نحوه پرداخت جریمه رانندگی rahvar120.ir

پس از انجام این مرحله به سایت پرداخت جریمه رانندگی وارد شده و می بایست اطلاعات لازم را تکمیل کنید.

در صورتی که اطلاعات مربوطه از جمله شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض را در اختیار دارید، موارد گفته شده را در کادرهای مخصوص وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید. با ادامه مراحل می توانید مبلغ خلافی خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

پرداخت جریمه رانندگی rahvar120.ir

اما ممکن است شما قبض جریمه خود را در اختیار نداشته و یا حتی آن را گم کرده باشید، در این حالت می توانید به قسمت پایین صفحه “استعلام و پرداخت” وارد شوید، در این قسمت از گزینه مربوط به پلیس راهور می توانید اقدام به استعلام خلافی خود بکنید.

اطلاعات مربوط به خودرو مانند شماره بارکد کارت ماشین و شماره پلاک ماشین را در کادرهای مربوطه وارد نموده و در ادامه پس از فعال نمودن گزینه “من ربات نیستم” دکمه استعلام را بفشارید. پس از این و با استعلام خلافی خودرو و با اطلاع از جزئیات مربوط به آن می توانید مجددا اقدام به پرداخت جریمه رانندگی خود نمایید.

با استفاده از لینک نیز می توانید به طور مستقیم به سامانه پرداخت جریمه رانندگی خودرو/ خلافی ماشین وارد شوید.

سایت پرداخت جریمه رانندگی خودرو

همان طور که اشاره شد پلیس راهنمایی و رانندگی روش‌های آنلاین مختلفی را برای استعلام و پرداخت جریمه‌های رانندگی در نظر گرفته است، یکی از این روش ها پرداخت خلافی خودرو با استفاده از سایت پرداخت جریمه رانندگی می باشد. این سامانه در واقع یکی از قسمت ها و زیر سامانه های پلیس راهور بوده و برای ورود به آن می بایست ابتدا به سایت راهور با نشانی اینترنتی rahvar120.ir وارد شوید.

در این مقاله در رابطه با سایت پرداخت جریمه رانندگی، نحوه ورود به این سامانه rahvar120.ir و پرداخت خلافی خودرو و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت پرداخت جریمه رانندگی

بله با استفاده از روش های مختلف از جمله از طریق سایت پرداخت جریمه رانندگی با نشانی اینترنتی rahvar120.ir و مطابق توضیحات ارائه شده می توانید اقدام به پرداخت خلافی ماشین خود نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع بیشتر از این موضوع به مقاله مراجعه فرمایید.

با استفاده از اطلاعات شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض می توانید قبض جریمه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پرداخت جریمه رانندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا