سامانه منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشکل سامانه منادا  راهنمای ثبت نام در سامانه منادا  پشتیبانی سامانه منادا  زمان ثبت نام در سامانه منادا  سامانه منادا دانشگاه آزاد سامانه منادا کی باز میشود راهنمای سایت منادا  شرایط انتقالی دانشگاه آزاد سامانه نقل و انتقالات دانشجویی زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال دوم

سامانه منادا monada.iau.ir یکی از سایت های دانشگاه آزاد است که با هدف ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی راه اندازی شده. متقاضیانی که به تازگی وارد دانشگاه شده اند یا در حال تحصیل در دانشگاه های آزاد هستند به هر دلیلی قصد انتقال از دانشگاه خود را دارند میتواند با مراجعه به سایت منادا monada.iau.ir درخواست خود را ثبت کنند.

سایت منادا به آدرس اینترنیتی monada.iau.ir برای ارایه خدمت نقل و انتقال دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه آزاد، طراحی و راه اندازی شده است.

توجه داشته باشید ثبت درخواست دانشجویان متقاضی برای نقل و انتقال در دانشگاه آزاد فقط دو با در سال طبق شرایط دانشگاه که به دو مرحله در سال برای نیمسال تحصیلی  اول و مرحله دوم ثبت درخواست انتقالی نیز نیم سال دوم تحصیلی امکان پذیر است. با ما همراه باشید که در ادامه مقاله سامانه منادا اطلاعات جامعی از این سامانه به شما ارائه خواهیم داد.

مشکل سامانه منادا  راهنمای ثبت نام در سامانه منادا  پشتیبانی سامانه منادا  زمان ثبت نام در سامانه منادا  سامانه منادا دانشگاه آزاد سامانه منادا کی باز میشود راهنمای سایت منادا  شرایط انتقالی دانشگاه آزاد سامانه نقل و انتقالات دانشجویی زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال دوم

سامانه منادا مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد

دانشجویانی که درخواست انتقال به دانشگاه دیگری دارند، میتوانند با توجه به اطلاعیه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد که در زمان مشخص در سایت منادا monada.iau.ir قرار میگیرد در این سامانه ثبت نام انجام دهند.

نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شامل قوانین و مقررات و ظرفیت محدودی می باشد که قبل از هر اقدامی باید مورد توجه قرارگیرد، لذا در این مقاله سعی کردیم علاوه بر زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اطلاعاتی در مورد مهمانی دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سامانه منادا مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد با هدف ارائه خدمات غیرحضوری و کمک در بهبود نقل و انتقال دانشجویان عزیز  راه اندازی شده است.

ثبت نام در سامانه منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

در قسمت قبلی مقاله به شما نحوه ورود به سامانه منادا را آموزش دادیم اکنون نیز در ادامه میخواهیم راهنمای ثبت نام در سامانه منادا را به شما آموزش دهیم. در قدم اول برای ثبت نام در سامانه monada.iau.ir و انجام درخواست ثبت انتقالی یا همان مهمانی طبق مراحل زیر اقدام کنید.

برای شروع در مروگر گوشی یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی monada.iau.ir را سرچ کنید در قدم بعد تیک مربوط به عبارت «تمام مطالب فوق را مطالعه و تأیید می نمایم» را قرار دهید. در نهایت هم بر روی گزینه «تایید و ادامه» کلیک کنید. اکنون شما وارد پنل کاربری خود در سامانه منادا شوید.

اکنون طبق تصویر زیر می بایست جدول رو به رو را پر کنید اطلاعاتی که از شما میخواهد عبارت دارد از آموزشی و تماس واحد دانشگاهی، رشته تحصیلی، مقطع، گرایش و موارد این چنینی دیگر است. تلفن ثابت و همراه، آدرس ایمیل و نشانی محل سکونت می باشند بعد از این که همه اطلاعات را در این بخش از سامانه منادا وارد کردید، بر روی گزینه «مرحله بعدی» در پایین صفحه کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی : سایت دانشگاه آزاد azmoon.org

راهنمای سایت منادا

در قدم سوم  ماده های مختلفی از آیین نامه قرار گرفته است با مطالعه آن ها و با انتخاب گزینه مورد نظر خود می توانید به مرحله بعدی مراجعه کنید

قدم چهارم اکنون می بایست تعیین نوع درخواست در سایت منادا دانشگاه آزاد را تکمیل کنید در این بخش شما باید نوع درخواست خود را انتخاب کنید که شامل دو قسمت مهمانی یا انتقالی می باشد باید تیک یکی از این گزینه ها را بزنید. سپس  با تکمیل کردن فرم بر روی گزینه “مرحله بعدی ” کلیک کنید.

قدم پنجم متقاضی باید مدارک خود را برای انتقالی یا مهمانی در این سامانه برای مسئولین دانشگاه آزاد ارسال کنند. خلاصه شما باید طبق تبصره و نوع درخواستی خود می بایست مدارک خود را در سامانه اپلود کرده و بر روی گزینه «مرحله بعدی» بزنید.

قدم ششم اکنون بعد از سپری کردن ارسال مدارک الان باید هزینه ثبت درخواست را پرداخت کنید. این نکته را نیز اصافه کنم این هزینه ثبت درخواست شما می باشد و اگر درخواست شما منبی بر مهمانی سا انتقالی در سایت منادا تایید شود یک هزینه جداگانه از شما دریافت می شود.

تبریک شما تمام مراحل ثبت درخواست مهمانی یا انتقالی در سایت منادا دانشگاه آزاد با موفقیت تکمیل کرده اید اما توجه داشته باشید ثبت درخواست شما نهایی نشده است و مسئولین مربوط می بایست اطلاعات و شرایط شما را بررسی کرده.

در قدم اخر بعد از خوانندن اطلاعات خود بر روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید سپس یه تصویر مانند عکس زیر برای شما نمایش داده میشود اکنون کد پیگیری خود را یادداشت کرده چنانچه در اینده به آن نیاز دارید.

راهنمای سایت منادا

در این قسمت نحوه ثبت درخواست انتقالی یا مهمانی را به صورت کامل برای تان توضیح دادیم تا پس از ورود به سامانه منادا و طی کردن مراحل لازم، درخواست خود را جهت این امر ارائه دهید. در ادامه نکات لازم در مورد زمان ثبت نام در این سایت و پشتیبانی آن را هم بیان می کنیم.

مقاله پیشنهادی : سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

نحوه ورود به سامانه منادا monada.iau.ir

برای ورود به (سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا monada iau ) کافیست مراحل زیر را طبق راهنمایی های تصویری انجام دهید.

در قدم اول می بایست به نشانی اینترنتی این سایت یعنی monada.iau.ir مراجعه کنید. طبق کلیپ بالا اقدام کنید پیشنهاد میشود برای ورود به سامانه منادا از کامیپوتر استفاده کنید اما با تلفن همراه نیز امکان ورود به سایت را نیز دارید.

اکنون لینک اول گوگل ( سامانه منادا – دانشگاه آزاد اسلامیhttps://monada.iau.ir)  (تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا 24 ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان …برای شما نمایش داده می شود با کلیک بر روی لینک مستقیم وارد سایت «سامانه انتقال (دایم، موقت) دانشجویان» می شوید.

اکنون شما وارد صفحه اصلی سایت شده اید سپس با مطالعه شرایط و قوانین و اخبار مربوط به انتقالی و مهمانی دانشگاه آزاد را مشاهده می کنید. و در نهایت در قسمت پایین مقاله تیک مربوط به «تمام مطالب فوق را مطالعه و تأیید می نمایم» را پر کنید بر روی گزینه «تایید و ادامه» کلیک کنید. (طبق تصویر زیر)

منادا

اکنون با کلیک بر روی گزینه “تایید و ادامه” وارد صفحه لاگین به سامانه منادا می شوید سپس با تکمیل کردن فرم می توانید به راحتی وارد سامانه منادا monada.iau.ir شوید

مراحل زیر را تکمیل کنید و بعد روی گزینه ورود کلیک کنید.

  • کد ملی را وارد نمایید
    کد ملی را بدون خط تیره و به همراه صفرهای ابتدایی وارد نمایید
    کد ملی
    شماره دانشجویی را وارد نمایید
    Submit شماره دانشجویی
    شناسه انتخاب رشته را وارد نمایید
    ورودی های جدید، شناسه انتخاب رشته را وارد نمایید
    Submit شناسه انتخاب رشته
توجه :پذیرفته شده گرامی به منظور ورود به سامانه کدملی و شماره داوطلبی ( شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی) را وارد نمایید،
 
توجه :دانشجوی گرامی برای بررسی وضعیت درخواستهای خود به منظور ورود به سامانه کدملی و شماره دانشجویی ( نه رقمی درج شده در سند پذیرش- موقت) خود را وارد نمایید…
 

با انجام این اقدامات ساده به سایت منادا دانشگاه آزاد وارد شده و می توانید درخواست خود جهت دریافت انتقال یا مهمانی را ثبت کنید. در ادامه نحوه ثبت نام و ارائه درخواست برای دریافت انتقالی یا مهمانی از طریق این سامانه را هم برای تان توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی » سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد

رمز عبور سامانه منادا www.monada.iau.ir

همان گونه که توضیح دادیم برای نحوه ورود به سامانه منادا monada.iau.ir، نیازمند وارد کردن، کد ملی و کد دانشجویی خود هستید.

یعنی رمز عبور در سامانه منادا و یا فراموشی رمز عبور سامانه منادا، معنای به خصوصی مانند سایر سامانه ها نمی دهد. در صورتی که کد ملی و شماره دانشجویی حود را فراموش کنید، باید به کارت ملی و کارت دانشجویی خود مراجعه کنید.

شرایط نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد سامانه منادا

شرایط عمومی:
1 .ثبت نام در سامانه منادا
2 .نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی، انضباطی و نظام وظیفه
3 .دانشجوي متقاضی حداقل یک نیمسال در واحد دانشگاهی مبدأ ثبت نام نموده باشد. (به استثناي واجدین شرایط
میهمانی یا انتقال از بدو پذیرش)
4 .انتقال صرفاً براي پذیرفته شدگان با آزمون و باتوجه به ضوابط امکان پذیر است.
5 .انتقال تنها در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در واحد مقصد امکانپذیر است.
6 .انتقال در هر یک از مقاطع تحصیلی در نیمسال آخر تحصیلی ممنوع است.
7 .انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی به غیر از ماده 1 -12آیین نامه ممنوع می باشد.
8 .در صورت داشتن مجوز میهمانی(یک نیمسال) در مقطع کارشناسی ارشد، اخذ پایاننامه صرفاً با موافقت
واحدهاي مبدأ و مقصد امکانپذیر است واخذ رساله در مقطع دکتري براي دانشجویان میهمان

شرایط اختصاصی:

علاوه بر شرایط عمومی که برای تمامی دانشجویان صدق می شود، شرایط اختصاصی نیز به شرح زیر اعلام شده است:

  • درصورتی که دانشجو پس از انتخاب رشته عقد دائم کرده باشد، امکان اخذ انتقالی یک نیمسال یا دائم به محل سکونت یا اشتغال به کار همسر در رشته های هم تراز یا پایین تر وجود خواهد داشت.
  • همچنین دانشجویان زنی که پس از انتخاب رشته متارکه نمودند، می توانند در رشته های محل های هم تراز یا پایین تر برای شهر سکونت خانواده خود انتقالی بگیرند.
  • امکان میهمانی برای دانشجویان زن تا پایان سال دوم شیردهی وجود دارد.

زمان ثبت نام در سامانه منادا 1402

متقاضیان برای ثبت‌نام به سامانه مدیریت نقل‌وانتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی http://monada.iau.ir مراجعه کنند.

با توجه به اینکه تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است، متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

صرفاً درخواست متقاضیانی بررسی خواهد شد که شماره پرونده از طریق سامانه دریافت کرده اند.

مهلت ثبت ‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از تاریخ مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال اول و دوم سال 1402 – 1403 به اطلاع دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد می رسد. سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) نام دارد. زمان و ضوابط انتقالی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در صورت دارا بودن شرایط انتقالی و یا میهمانی می توانند درخواست خود را  از طریق سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir ثبت کنند.

مهلت ثبت‌ نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی که از روز ۱۰ تیرماه آغاز شده بود، امروز یکشنبه ۱۵ مردادماه به پایان می رسد.

سؤالات متداول سامانه منادا monada.iau.ir

برای ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد کافیست به monada.iau.ir نشانی مراجعه فرماید.

مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی امروز یکشنبه ۱۵ مردادماه به پایان می‌رسد.

برای اطلاع از زمان ثبت نام در سامانه منادا monada.iau.ir 1402 به  نشانی اینترنتی monada.iau.ir مراجعه کنید.

خیر این امکان برای دانشجو فراهم نیست و فقط نیم سال اول یا نیم سال دوم میتوانید از این خدمات سامانه منادا دانشگاه آزاد استفاده کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (37 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا