سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد azadhr.healthehr.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد azadhr.healthehr.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد با هدف سنجش و ارزیابی وضعیت سلامتی روحی و روانی دانشجویان این دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد نموده است.

دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی azadhr.healthehr.ir فرم های مربوط به این سامانه را تکمیل نموده و بعد از این وضعیت سلامت خود را به واحد دانشگاه آزاد محل تحصیل ارائه دهند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با این سامانه به توضیح در مورد نحوه ورود به سامانه پایش سلامت، ثبت نام در این سامانه و… خواهیم پرداخت.

سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد azadhr.healthehr.ir

یکی از اهداف دانشگاه آزاد این است که دانشجویان، اساتید و کارکنان مشغول به کار در این دانشگاه علاوه بر توجه به بعد تحصیلی و شغلی خود از سلامت جسمی و روحی مناسبی نیز برخوردار باشند.

 در همین راستا این دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد نموده است.

با توجه به اهمیت سلامتی روح و روان افراد ، دانشجویان می توانند بعد از ورود به سامانه وپایش وضعیت سلامتی خود، وضعیت سلامتی خود را در قالب کارنامه سلامت به دانشگاه آزاد محل تحصیل خود اعلام کنند.

به همین منظور دانشجویان دانشگاه آزاد، اساتید و کارکنان این دانشگاه لازم است در زمان  مشخص شده به سامانه  azadhr.healthehr.ir مراجعه کرده و اطلاعات درخواست شده را تکمیل نمایند.

در پایان این فرآیند و پس از ارزیابی و پاسخ گویی به سوالات، می توانید کارنامه سلامت دریافت کنید.

باید توجه داشته باشید که کلیه دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه آزاد باید کارنامه سلامت خود را به دانشگاه تحویل نمایند. یعنی یکی از موارد قطعی و الزامی برای حضور دانشجویان در این دانشگاه ارائه کارنامه سلامت است. به این منظور دانشجویان باید برای پاسخگویی و ارزیابی وضعیت سلامتی به سامانه azadhr.healthehr.ir مراجعه کنند و نتیجه این روند را در قالب کارنامه سلامت به مسئول مربوطه در هنگام ثبت نام تحویل نمایند.

این سامانه دارای دو آزمون  با نام سلامت جسم و سلامت روح است، هر کدام از این آزمون ها دارای پرسش های تخصصی می باشند که دانشجویان باید نسبت به تکمیل آن ها اقدام کنند.

برای ورود مستقیم به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد کلیک کنید.

ورود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

دانشجویان برای اطلاع از سلامت جسمی و روحی خود لازم است به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azadhr.healthehr.ir  مراجعه کرده و در نهایت  نتیجه این ارزیابی را به دانشگاه ارائه دهند.

برای ورود به سامانه پایش سلامت لازم است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی azadhr.healthehr.ir را تایپ و سپس جستجو نمایید.

پس از جستجو عبارت مذکور، به طور مستقیم به سامانه پایش سلامتی دانشگاه آزاد وارد خواهید شد.

به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

 

برای ورود به این سامانه باید بر روی دکمه ورود متقاضیان پایش سلامت و واکسیناسیون کلیک کنید .

ورود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

 

بعد از ورود به صفحه جدید مشاهده می کنید که برای ورود به سامانه نیاز به ورود اطلاعاتی می باشد.

شدن به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

-وضعیت خود ( کارمند، دانشجوی مقطع دکتری، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، دانشجوی مقطع کارشناسی) را انتخاب کنید

–  در کادر دوم ، کد ملی خود را وارد نمایید.

– رمز ایستا برای ورود به حساب کاربری خود را وارد نمایید

– بعد از وارد کردن عبارت امنیتی درج شده در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

– در صورتی که برای اولین بار است که به  این سامانه وارد می‌شوید، می‌توانید با استفاده از رمز یک بار مصرف که به صورت پیامک به شما ارسال می شود به سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد ورود پیدا کنید. این رمز یک بار مصرف به شماره تلفن همراهی که در سامانه ساجد ثبت کرده اید ارسال می شود.

در صورتی که رمز را دریافت نکردید می توانید شماره ثبت شده خود در سامانه ساجد را برای رفع این مشگل بروزرسانی کنید.

بعد از استفاده از این رمز و ورود به سامانه ، می توانید با استفاده از پنل تغییر رمز عبور، رمز ایستا خود را فعال کنید.

ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

برای شرکت در ارزیابی و پایش سلامت دانشجویان دانشگاه آزاد باید برای ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

شرکت در این ارزیابی و ارائه کارت سلامت به قسمت مربوطه در دانشگاه برای دانشجویان دانشگاه آزاد بالخصوص دانشجوهای جدید الورود به این دانشگاه ، الزامی می باشد.

–          برای ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد ابتدا با وارد نمودن آدرس اینترنتی azadhr.healthehr.ir به این سامانه وارد شوید.

–          بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

 

–          برای ثبت نام در این سامانه، کد ملی و تلفن همراه خود را وارد نمایید.

–          نقش خود ( دانشجو، استاد کارمند) را مشخص کنید.

–          کد امنیتی مندرج در کادر را وارد کنید و در نهایت بعد از وارد کردن این اطلاعات بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد

 

–         بعد از انجام این مراحل، کدی به شماره تلفن همراه شما وارد می شود. در صفحه جدید این کد را در کادر مخصوص آن وارد کنید و در ادامه گزینه دریافت نام کاربری را بفشارید.

–          بعد از انجام مراحل فوق، پیامکی به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد که حاوی نام کاربری و رمز عبور شما است. در مراحل بعد با استفاده از این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود در سامانه پایش سلامت azadhr.healthehr.ir  وارد شوید و نسبت به تکمیل فرم های ارزیابی و پایش سلامت دانشجویان واحد های دانشگاه آزاد شرکت نمایید.

ثبت نام برای ورود به این سامانه نیاز به پرداخت هزینه ندارد و با شرکت در این پایش می توانید کارنامه سلامت خود را دریافت نمایید.

دانشگاه آزاد اسلامی برای سنجش سطح سلامت دانشجویان، اساتید و کارمندان اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد نموده است. دانشجویان بخصوص دانشجویان تازه وارد به دانشگاه آزاد لازم است با ورود به این سامانه ، فرم های مربوط به سنجش سطح سلامت روحی و روانی خود را تکمیل نمایند و در نهایت پس از دریافت کارنامه سلامت، این کارنامه را به واحد دانشگاهی محل تحصیل خود و  قسمت مربوطه ارائه نمایند.

اگر سوالی در خصوص این سنجش و یا نحوه ورود و ثبت نام در سامانه azadhr.healthehr.ir دارید می توانید از سراسر کشور با شماره هایی که در این صفحه درج شده است تماس گرفته و برای دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان این مجموعه اقدام نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد azadhr.healthehr.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا