سایت بیمه دانا فرهنگیان apps1.dana-insurance.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بیمه دانا فرهنگیان apps1.dana-insurance.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان

بیمه تکمیلی فرهنگیان دانا چیست؟ قراردادی است که طی آن شرکت بیمه دانا در ازای دریافت حق‌بیمه هزینه‌های درمانی فرهنگیان را طبق تعهدات مورد توافق در بیمه‌نامه جبران می‌کند چنانچه پرسنل آموزش و پرورش می باشید، رمز عبور پیش فرض شما کد پرسنلی می باشد. 

سازمان ها برای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان خود هر ساله برای بیمه تکمیلی کارمندان خود با یک شرکت قرارداد می‌بندند.  وزارت آموزش و پرورش اخیرا بیمه تکمیلی فرهنگیان را از سیستم صندوقی به بیمه‌گری تغییر داد. در قرارداد جدید شرکت بیمه دانا به‌عنوان بیمه‌گر انتخاب شده است. آدرس سایت بیمه دانا فرهنگیان در سال 1402 apps1.dana-insurance نیز طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش بیمه دانا می باشد.

یکی از اهداف اصلی و ماموریت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی است و ارتقای کیفی نظام تعلیم و تربیت، رضایتمندی شغلی معلمان و تامین زیرساخت‌های معیشتی مناسب برای جامعه فرهنگیان، سرآغاز ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت است اکنون فرهنگیان محترم برای اشنا بیشتر با سایت بیمه دانا فرهنگیان apps1.dana-insurance.ir کافیست این مقاله را مطالعه کنید.

دانا

#اطلاعیه مهم بیمه دانا

سامانه ثبت نام بیمه تکمیلی (عضویت جدید ) همکارانی که در سال گذشته بیمه دانا نبودند و همکاران جدید الاستخدام می توانند با مراجعه به لینک زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.*

بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان 1402 apps1.dana insurance.ir

سایت بیمه دانا فرهنگیان apps1.dana-insurance

نحوه و شرایط ثبت‌نام در بیمه تکمیلی فرهنگیان دانا تمام کارکنان شاغل در وزارت آموزش و پرورش اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی مشمول ثبت‌نام در بیمه مکمل درمان هستند. بنابراین از ۱ لغایت ۱۵ تیرماه فرصت دارند در سایت بیمه دانا به آدرس  apps1.dana-insurance.ir  برای ثبت‌نام خود و افراد تحت تکفل‌شان اقدام کنند. ورود به بیمه دانا در ادامه بصورت تصویری آموزش داده ایم.

نکات ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان به شرح زیر است:

  1. افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی شامل: همسر قانونی، فرزندان کارکنان مرد، والدین تمام کارکنان و همسر و فرزندان کارمندان زن می‌شود.
  2. فرهنگیانی که مایل به انصراف از قرارداد بیمه مکمل درمان هستند، لازم نیست اقدامی انجام دهند. در صورت عدم ثبت‌نام در سایت بیمه دانا، حق‌بیمه درمانی از فیش حقوقی تیرماه آنها کسر نمی‌شود.
  3. فرهنگیان نمی‌توانند به صورت انتخابی افراد تحت تکفل خود را انتخاب کنند. به عبارت دیگر باید همه فرزندان و همسر خود را تحت پوشش قرار دهند.
  4. مهلت ثبت‌نام در سامانه بیمه دانا تمدید نمی‌شود.
  1. لینک بیمه دانا جهت ثبت نام جدید  https://totalapp.dana-insurance.ir/portalmoshtarian
  2.  نام کاربری، کد ملی ده رقمی و کلمه عبور پیش فرض، سال تولد به صورت چهار رقمی میباشد
  3.  چنانچه پرسنل آموزش و پرورش می باشید، رمز عبور پیش فرض شما کد پرسنلی می باشد.

چگونگی پیگیری خسارت هزینه های درمانی بیمه تکمیلی شویم؟

  1.  ابتدا از طریق اینترنت “پورتال بیمه دانا” را تایپ کنید.
  2. سپس “سامانه دانایار” را از قسمت بالا انتخاب کنید.
  3. یک ردیف از بالا به پایین، “استعلام بیمه نامه” را انتخاب نمایید.
  4. پس از آن در قسمت روبرو، گزینه “بیمه درمان” را انتخاب کنید. totalapp.dana-insurance.ir/PortalMoshtarian در مرحله بعد این اطلاعات را وارد کنید
  5.  یوزرنیم (نام کاربری) را کد ملی پسورد (رمز عبور) را کد پرسنلی
  6.  با ورود به مرحله اصلی از قسمت “هزینه پاراکلینیکی” تمام هزینه‌ها را رؤیت نمایید.
  7.  هزینه های با رنگ سبز واریز شده یا در حال واریز بحساب شماست.
  8. هزینه های با رنگ نارنجی در حال ارسال از ارزیاب خسارت به امور مالی جهت پرداخت می‌باشد.

ثبت نام در سایت بیمه دانا فرهنگیان 1402

سایت بیمه دانا فرهنگیان به نشانی apps1.dana-insurance.ir می باشد. و مراحل ثبت نام بیمه معلمان گرامی نیز در ادرس مربوطه می باشد

 مهلت مجدد ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان از روز سه شنبه 1402/08/03 تا 1402/08/10 سامانه شرکت «بیمه دانا» جهت ثبت نام این دسته از فرهنگیان در دسترس قرار بگیرد.

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در سامانه بیمه دانا : برای ثبت‌نام در سامانه بیمه دانا نام کاربری و رمز عبور از فرهنگیان خواسته می‌شود. نام کاربری، همان کد ملی و رمز عبور، کد پرسنلی کارمندان آموزش و پرورش است.

ورود به سایت بیمه دانا فرهنگیان

برای ورود به سایت ثبت‌ نام تکمیلی فرهنگیان دانا در ابتدا به مروگر خود مراجعه کنید و سپس ادرس اینترنتی سایت بیمه فرهنگیان دانا apps1.dana-insurance.ir را سرچ کنید تا مستقیم وارد صفحه اصلی سایت شوید. در ادامه مراحل ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان را به شما آموزش خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

بیمه دانش آموزی 1402 چیست؟  بیمه دانش آموزی قراردادی بین آموزش و پرورش و شرکت بیمه‌گر است تا خسارت‌های وارد شده به دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش در سال تحصیلی پوشش داده شود همچنین در مورد بیمه دانش آموزی نیز بدانید که از سال ۱۳۶۱ اجباری شد است.

سامانه پورتال مشتریان بیمه دانا

معرفی پورتال بیمه دانا فرهنگیان

کلیه فراهنگیان عزیز که سال گذشته از #بیمه_تکمیلی_درمان دانا بهره مند شده اند، می توانند تمدید بیمه خود را در پورتال بیمه دانا فرهنگیان مشاهده کنند لطفا حتما یک بار به پورتال بیمه دانا فرهنگیان 1402 مراجعه کنید. آدرس پورتال مشتریان بیمه دانا: https://totalapp.dana-insurance.ir/portalmoshtarian

 فرهنگیان محترم که تصمیم به انصراف از بیمه تکمیلی دانا را دارند به هیچ عنوان از اول تیر 1402 به بعد از این بیمه استفاده نکنند چنانچه استفاده کنند در انصراف دادن از بیمه با مشکل مواجه خواهند شد.  سامانه بیمه دانا فرهنگیان برای ثبت نام نفرات جدید و حذف و اضافه افراد تحت پوشش، هنوز فعال نشده است.

apps1.dana-insurance.ir بیمه معلمان

نکات مهم در خصوص بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳_۱۴۰۲

فرهنگیان شاغل متقاضی عضویت جدید در بیمه تکمیلی دانا جهت ثبت نام می توانند از طریق لینک زیر با ورود کاربری و رمز عبور اقدام به ثبت نام نمایند:  نام کاربری: کدملی  رمز عبور:کد پرسنلی totalapp2.dana-insurance.ir/Sepad1   ثبت نام تا پنجم مرداد امکان پذیر است.

پس از ثبت اطلاعات و ثبت پیامک تایید اطلاعات در سامانه فوق توسط همکار، بیمه شدگان با پیغام در انتظار تایید رفاه منطقه مواجه خواهید شد،که متقاضیان محترم در این مرحله می بایست تا تایید کارشناسی تعاون و پس از آن تایید بیمه شکیبایی نموده تا اینکه اطلاعات ایشان توسط،بیمه نیز تایید شود تا درنهایت بتوانند از بیمه تکمیلی استفاده نمایند.

متقاضیان حذف و اضافه وارد سامانه نشوند و به صورت حضوری فرم های افزایش یا کاهشی یا انصراف را تکمیل نمایند. همکاران محترم دقت فرمایید قانون شرط خانوار در ثبت نام بیمه تکمیلی دانا وجود دارد(یعنی باید تمام اعضا خانواده بیمه شوند درغیر این صورت شما مجاز به ثبت نام نمی باشید.

فرهنگیانی که سال قبل تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا بوده اند و قصد تمدید بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل را دارند، بیمه ایشان بصورت خودکار تمدید گردیده است. افرادی که قصد انصراف از بیمه تکمیلی را دارند شخصاً و حضوراً برای پر کردن فرم مربوطه به کارشناسی تعاون و امور رفاهی مراجعه کنند.  فرهنگیان خانم که قصد عضویت جدید دارند و همچنین فرزندان خود را می خواهند بیمه تکمیلی نمایند باید صفحات اول و دوم شناسنامه خود و فرزندان را بارگذاری نمایند.

داشتن بیمه تکمیلی منوط به داشتن بیمه پایه درمانی می باشد.  شرط بیمه نمودن خانواده شرط کل خانوار می باشد و بیمه کردن گزینشی خانواده مگر در موارد استثنای اعلامی میسور نخواهد بود.

محدودیت سنی در مورد بیمه کردن فرزندان وجود ندارد.(مشروط به عدم ازدواج و اشتغال)

فرهنگیان خانم می تواند: ۱-خود به تنهایی ۲- خود و فرزندان ۳- خود، فرزندان و همسر ۴- خود، فرزندان، همسر و پدر و مادر را بیمه نماید.

فرهنگیان آقا در صورت متاهل بودن، به تنهایی امکان بیمه شدن ندارد.

 در صورت بیمه نمودن پدر و مادر (درصورتیکه هر دو در قید حیات باشند) می بایست هر دو بیمه شوند.

 خدمت سربازی اشتغال محسوب شده و می بایست از بیمه تکمیلی حذف شوند.

 امکان کاهش یا افزایش در طی قرارداد (به استثنا موارد خاص: تولد، ازدواج، استخدام جدید، اشتغال، فوت، بازنشستگی، اخراج، انفصال ) وجود ندارد.

محدودیتی در بیمه شدن بازنشستگان آتی( در طول قرارداد ) وجود ندارد ولی به محض ابلاغ بازنشستگی ، در صورت تمایل بیمه شده به ادامه پوشش بیمه ای ، بایستی مانده حق بیمه تمامی اعضای خانواده تا پایان قرارداد به صورت یکجا و کامل توسط متقاضی به شرکت بیمه پرداخت گردد.

ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1402

بدون شک تا الان در مورد بیمه تکمیلی فرهنگیان دانا اطلاعات خوبی کسب کرده اید اکنون برای استفاده سایت بیمه دانا فرهنگیان 1402 می بایست مراحل ورود به این سایت را بلد باشید.

آموزش تصویری ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1402

برای ورود به سایت ثبت‌نام تکمیلی فرهنگیان دانا در ابتدا به مروگر خود مراجعه کنید و سپس ادرس اینترنتی سایت بیمه فرهنگیان دانا apps1.dana-insurance.ir را سرچ کنید تا مستقیم وارد صفحه اصلی سایت شوید.

1666600857 بیمه تکمیلی 1 e1683725200107
  • بر روی گزینه آبی رنگ  “برای ورود منطقه و شعب به سامانه اینجا کلیک کنید
apps1.dana-insurance.ir
  • بعد از کلیک بر روی گزینه مربوط می بایست مراحل زیر را طی کنید.
apps1.dana-insurance.ir بیمه معلمان

دو تا کارد برای شما باز می شود که می بایست کد ملی خود و کد پرسنلی را در باکس های مربوطه وارد نمایید و در نهایت برای ورود به سایت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان دانا 1402 بر روی دکمه سبز رنگ کلیک کنید.

apps1.dana insurance.ir تکمیلی بیمه معلمان

در صورتی که در سایت بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان ثبت نام نکرده باشید یک باکس نارنجی برای شما به نمایش در خواهد آمد. اکنون بر روی گزینه ویرایش کلیک کنید.

apps1.dana insurance.ir تکمیلی بیمه

بعد از کلیک به صفحه ویرایش اطلاعات خود انتقال داده خواهید شد اکنون مراحل درج شده را به صورت کامل تکمیل کنید

apps1.dana insurance.ir تکمیلی بیمه 1

بعد از تکمیل اطلاعات شخصی خود و تایید مدارک درج شده می بایست شماره تلفن خود را تایید کنید. که برای شما یه کد 5 رقمی ارسال خواهد شد با وارد کردن کد و تایید آن حساب کاربری شما سایت بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان    dana-insurance.ir ایجاد می شود. بدین صورت ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان 1402 شما با موفقیت ثبت خواهد شد.

نحوه حذف و اضافه بیمه دانا

شما در این حذف اضافه می‌تونید افرادی رو حذف کنید. اصلاً می‌تونید بیمه دانا را حذف کنید ومی توانید افرادی رو که تحت سرپرستی شما هستند اضافه کنید برای این کار باید تشریف ببرید

در سایت بیمه دانا یا نرم‌افزار بیمه دانا و قسمت ویرایش رو کلیک کنید و با کد ملیتون هر کس رو که دوست دارید اضافه کنید یا حذف کنید یا اگر از سطح خدمت رسانی بیمه دانا نارضایتی دارید کلاً این بیمه رو حذف کنید و یک بیمه مکمل دیگه رو انتخاب کنید.

حذف اضافه بیمه ها از الان باز شده و می‌تونن اقدام کنند در ضمن این نکته رو توجه داشته باشید اگر شما در ۱۸ روز اخیر از بیمه دانا استفاده کردید دیگه نمی‌تونید آن را حذف کنید. لینکی که می‌تونید با اون حذف اضافه کنید رو در پایین براتون گذاشتم از طریق این لینک اقدام کنید.

خدمات سایت بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان

در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان چند نکته زیر را باید در نظر بگیرید:

  • بعد از ثبت اطلاعات، امکان استفاده از بیمه تکمیلی وجود دارد.
  • بیمه تکمیلی معلم به دلیل داشتن سطح توانگری ۲ انتخاب نشده است.
  • بیمه دانا به دلیل داشتن سابقه مثبت ذهنی و خدمات خوبش انتخاب شده است.
  • بیمه تکمیلی دانا فقط در چند مورد از جمله زایمان ، عیوب انکساری چشم، عینک و لنز طبی و دندانپزشکی محدودیت دارد.
  • در خصوص دوره انتظار بیمه تکمیلی دانا، اطلاعات دقیقی منتشر نشده است؛ اما در حالت کلی، به صورت دوره انتظار بیمه گروهی محاسبه خواهد شد.

افراد بیمه‌شده برای استفاده از پوشش‌های بیمه تکمیلی فرهنگیان می‌توانند به دو صورت اقدام کنند.

بیمه‌شدگان برای مراجعه به مراکز درمانی طرف قراداد به معرفی‌نامه نیاز دارند. صدور معرفی‌نامه در بیمه دانا به دو صورت انجام می‌شود:

  • به‌صورت آنلاین: استفاده از سامانه پذیرش آنلاین بیمه دانا باعنوان سپاد ۱ و سپاد ۲
  • به‌صورت حضوری: مراجعه به شعب بیمه دانا در سراسر کشور و دریافت معرفی‌نامه

مدارک مورد نیاز جهت دریافت معرفی‌نامه به صورت حضوری برای دریافت معرفی‌نامه مدارک زیر از شما خواسته می‌شود:

  • اصل کارت ملی
  • گواهی پزشک معالج به‌همراه اطلاعاتی چون: نام و نام خانوادگی بیمار، نوع بیماری، تشخیص اولیه پزشک، اقدام تشخیصی یا درمانی لازم برای بیمار، نام مرکز پزشکی مورد تقاضا و تاریخ دقیق بستری.
  • تایید پزشک بیمه‌گر در خصوص برخی از اعمال جراحی

مقاله پیشنهادی » سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

در این مقاله با سایت بیمه دانا فرهنگیان apps1.dana-insurance.ir دانا بیشتر اشنا شدیم. اگر درباره این موضوع ابهام یا پرسشی دارید برای ما کامنت بگذارید اولین فرصت پاسخگوی شما هستند.

شیوه نامه دریافت ارائه مدارک درمانی آموزش و پرورش

شیوه نامه دریافت/ارائه مدارک درمانی سازمان آموزش و پرورش

قابل توجه همکاران تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا دقت فرمایید مدارکی که برای پرداخت هزینه به نماینده بیمه تکمیلی تحویل می‌دهید حتما طبق شیوه نامه باشد. در غیر اینصورت فاکتور برگشت خورده و مبلغی تعلق نمی‌گیرد.

حتما قبل از تحویل مدرک شیوه نامه را مطالعه فرمایید. جهت دانلود فایل شیوه نامه دریافت / ارائه مدارک درمانی سازمان آموزش و پرورش بر روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک کنید.

راهنمای نرم افزار بیمه دانا ویژه همکاران معلم و دانشجو معلم

راهنمای نرم افزار بیمه دانا ویژه همکاران معلم و دانشجومعلم!

 پیشنهاد میکنیم حتما این پست رو واسه خودتون ذخیره کنید چون خیلی به کارتون میاد.

نصب و راه اندازی نرم افزار از طریق لینک زیر:دانلود برنامه همراه دانا (در اخر متن دکمه دانلود قرار گرفته شده است)

 بعد از نصب و برای ورود به برخی از قسمت های نرم افزار،کد ملی و پرسنلی را هم به عنوان رمز ورود وارد کنید.

 فهرست قابلیت های نرم افزار موبایل شرکت بیمه دانا

صفحه اصلی در این بخش صفحه اصلی برنامه شامل لیست کلی خدمات قابل ارائه نمایش داده خواهد شد

مراکز فروش: در این بخش لیست مراکز فروش و ارائه خدمات بیمه ای به همراه موقعیت مکانی آنها بر روی نقشه قابل مشاهده می باشد.

مراکز درمانی: در این بخش لیست مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه دانا به همراه موقعیت مکانی آنها قابل جستجو و ارائه می باشد ضمنا کانال فرهنگیان پلاس رو حتما داشته باشید.

پرداخت حق بیمه: در این بخش پرداخت اینترنتی حق بیمه از طریق سامانه بانک ملت و بانک آینده قابل ارائه می باشد.

نرخ دهی: در این بخش محاسبه نرخ و حق بیمه، بیمه نامه های ثالث،بدنه،عمر ارمغان و بیمه درمان مسافرتی قابل ارائه می باشد.

نقشه مراکز درمانی: در این بخش موقعیت جغرافیایی نزدیکترین مراکز درمانی به محل مورد نظر را نمایش می دهد.

نقشه مراکز پرداخت خسارت: در این بخش موقعیت جغرافیایی نزدیکترین مراکز پرداخت خسارت به محل مورد نظر را نمایش می دهد.

لیست مراکز پرداخت خسارت: در این بخش می توان لیست مراکز پرداخت خسارت را بر اساس فیلتر های جست و جو مشاهده نمود.

ثبت و پیگیری هزینه های درمان: در این بخش می توان هزینه درمانی جدید را ثبت ،مشاهده و پیگیری نمود.

ثبت پیام و درخواست: در این بخش می توان پیام و درخواست خود را جهت بررسی کارشناسان، ثبت و پیگیری نمود.

بیمه نامه های من: در این بخش امکان مشاهده لیست کلیه بیمه نامه های شخص وجود دارد.

اپلیکیشن همراه دانا

برنامه ی  بیمه ای و کاربردی  شرکت بیمه دانا همراه دانا ، نرم افزار رسمی شرکت بیمه دانا می باشد که شامل مجموعه ای از سرویسهای بیمه ای مورد نیاز وهمچنین سرویسهای در حال توسعه می باشد.


 معرفی بیمه  دانا : سرویسهای قابل ارائه در این نسخه شامل :

  •  استعلام بیمه نامه های صادره
  •  معرفی انواع محصولات بیمه ای 
  •  پرداخت اقساط حق بیمه از طریق  وب  
  • مراکز ارائه خدمات بیمه ای شامل مراکز درمانی  ، مراکز فروش بیمه نامه، مراکز پرداخت خسارت خودرو
  • امکان نمایش مراکز ارائه کننده خدمات  بیمه ای بر روی نقشه 
  • نمایش لیست پزشکان آنکال 
  • امکان جستجوی آسان در ساختار  مراکز ارائه کننده خدمات
  • تفکیک مراکز درمانی جهت سهولت در اطلاع رسانی
سؤالات متداول سایت بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان

برای ورود به سایت ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان 1402  apps1.dana-insurance.ir می بایست به آدرس درج شده مراجعه کنید.

برای تکمیل فرم ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان به آدرس apps1.dana-insurance.ir مربوط مراجعه کنید. و سپس طبق آموزش درج شده در سایت زومیک وب مراحل ثبت‌نام بیمه  تکمیلی فرهنگیان دانا را مطالعه کنید.

 مهلت مجدد ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان از روز سه شنبه 1402/08/03 تا 1402/08/10 سامانه شرکت «بیمه دانا» جهت ثبت نام این دسته از فرهنگیان در دسترس قرار بگیرد.

بیمه تکمیلی فرهنگیان دانا چیست؟ قراردادی است که طی آن شرکت بیمه دانا در ازای دریافت حق‌بیمه هزینه‌های درمانی فرهنگیان را طبق تعهدات مورد توافق در بیمه‌نامه جبران می‌کند.

برای دانلود فایل pdf شیوه نامه دریافت ارائه مدارک درمانی آموزش و پرورش کافیست به سایت ما مراجعه کنید و در انتهایی مقاله بر روی لینک دانلود کلیک کنید.

5.8/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت بیمه دانا فرهنگیان apps1.dana-insurance.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا