سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی es.tamin.ir در دسترس می باشد.

پیش از این انجام استعلام اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تنها با مراجعه حضوری به مراکز آموزشی مربوطه و دریافت گواهی اشتغال به تحصیل و ارائه به واحدهای سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر بود ولی در حال حاضر ، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، به صورت غیر حضوری و آنلاین مراتب اشتغال به تحصیل خود را از این طریق اعلام نمایند.

در ادامه این مطلب در رابطه با سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی،es.tamin.ir، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام ، استعلام اشتغال به تحصیل و … توضیح دهیم باما همراه باشید.

سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

امکان استعلام غیرحضوری گواهی اشتغال به تحصیل بیمه‌شدگان با مراجعه به سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی وجود دارد.

طبق قانون ، فرزندان ذکور بیمه‌شدگان تا پایان سن ۱۹ سالگی خود می‌توانند به تبع بیمه‌شده اصلی، از خدمات مقرر شده در قانون بیمه تامین اجتماعی کشور بهره مند شوند. پس از پایان این سال ( پایان 19 سالگی) ارائه خدمات به این افراد مشروط به اشتغال به تحصیل در مراکز آموزش عالی کشور است.

یش از این مراحل احراز اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تنها با مراجعه حضوری به مراکز آموزش عالی و دریافت گواهی اشتغال به تحصیل و ارائه به واحدهای سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر بود. ولی امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند بسیاری از کارها از جمله احراز اشتغال به تحصیل خود را صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده انجام نمایند.

ادامه مطلب
سایت سازمان نظام پزشکی irimc.org

سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

بنابراین متقاضیان می‌توانند فرآیند احراز اشتغال به تحصیل خود را به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی انجام نمایند. این فرآیند از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی یا سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی با نشانی es.tamin.ir امکان پذیر است.

 

ورود به سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی es.tamin.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد، متقاضیان می توانند برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور خود از طریق سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی یا همان درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند.

برای ورود به این سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید.

  • برای ورود به سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی es.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به es.tamin.ir وارد خواهید شد و می توانید برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل اقدام نمایید.
  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، از میان گزینه های موجود، گزینه بیمه شدگان و در ادامه خدمات نام نویسی و اعلام کد مجوز استعلام اشتغال به تحصیل را کلیک کنید.

ورود به سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

 

  • پس از انجام مراحل به صفحه جدید که مخصوص تکمیل اطلاعات کاربری است وارد می شوید، برای استعلام وضعیت اشتغال به تحصیل افراد مورد نظر باید ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری، کلمه عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه ورود را بفشارید. با انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و از خدمت مورد نظر استفاده نمایید.

ورود به حساب کاربری در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

  • در صورتی که دارای حساب کاربری در سامانه نباشید باید ابتدا اقدام به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سامانه نمایید و پس از این به حساب کاربری خود در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی وارد شوید.
ادامه مطلب
سامانه کارا وزارت کار kara.mcls.gov.ir

در ادامه مطلب در رابطه با ثبت نام در این سامانه توضیح خواهیم داد.

 

ثبت نام در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

همان طور که پیش از این هم اشاره شد برای گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل برای تامین اجتماعی باید در این سامانه ثبت نام نموده باشید، پس از انجام ثبت نام و داشتن اطلاعات کاربری می توانید به حساب خود وارد شده و برای دریافت گواهی اقدام نمایید.

  • برای ثبت نام در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی ابتدا به سامانه با نشانی اینترنتی es.tamin.ir وارد شوید.
  • پس از ورود به سامانه در صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

  • پس از این به صفحه جدید وارد می شوید، از میان دو گزینه اشخاص حقوقی و اتباع، گزینه مربوط به خود را انتخاب نمایید.
  • پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در کادرهای مربوط به آن وارد نمایید و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

  • گام بعد مربوط به تکمیل اطلاعات شناسنامه ای می باشد، تمامی اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل نموده و گزینه مرحله بعد را بفشارید.
  • اطلاعات تماس را وارد نموده و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.
  • رمز عبور مد نظر خود را وارد نمایید.
  • مرحله آخر مربوط به تایید اطلاعات وارده است، در این مرحله اطلاعات ثبت شده در سامانه برای شما نمایش داده خواهد شد، در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده گزینه تایید و ثبت نام را کلیک کنید.

پس انجام مراحل ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می توانید به حساب کاربری خود در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی وارد شوید.

 

استعلام وضعیت اشتغال به تحصیل تامین اجتماعی

مراحل ورود و ثبت نام در سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی را پیش از این به طور کامل توضیح دادیم.

همان طور که اشاره شد بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه و با داشتن اطلاعات کاربری می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

  • پس از ورود به حساب کاربری خود، از منوی موجود در بالای صفحه گزینه بیمه شدگان را کلیک کنید، از میان زیر گزینه های موجود گزینه نام نویسی و در ادامه گزینه اعلام کد مجوز استعلام اشتغال به تحصیل را انتخاب نمایید.
ادامه مطلب
سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک تبریز
  • در ادامه می بایست اطلاعات خواسته شده یعنی اطلاعات فرزند ذکور خود را تکمیل نمایید.
  • فرزندی که قصد دریافت گواهی برای وی را دارید را انتخاب نموده و در کادر بعد نیز کدی که از طریق سامانه استعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرده اید را کامل نمایید. ( در رابطه با نحوه دریافت کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی در ادامه مطلب توضیح داده شده است)
  • پس از این گزینه استعلام گواهی اشتغال به تحصیل از وزارت علوم را کلیک کنید.
  • با انجام مراحل گفته شده، شما موفق خواهید شد فرآیند دریافت گواهی اشتغال به تحصیل تامین اجتماعی را به صورت غیر حضوری انجام نمایید.

نکته قابل توجه این است که فرزندان پسر بعد از عبور از سن ۱۹ سالگی قادر نیستند از بیمه پدر استفاده نمایند مگر اینکه اشتغال به تحصیل داشته یا از کار افتاده باشند، اما دختران خانواده تا زمانی که ازدواج نکرده اند و تحت سرپرستی پدر هستند امکان استفاده از بیمه را داشته و نیاز به ارائه گواهی ندارند.

 

راهنمای دریافت کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی

پس از ورود به سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی و با انجام مراحل و تکمیل اطلاعات لازم می توانید برای گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل برای بیمه تامین اجتماعی اقدام کنید.

یکی از اطلاعات مورد نیاز در این مرحله داشتن کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی دانشجویان است.

برای اطلاعات مربوط به کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی دانشجویان لازم است به سامانه استعلام مدرک تحصیلی با نشانی اینترنتی estelam.msrt.ir مراجعه نمایید.

پس از ورود به این سامانه، اطلاعات خواسته شده از جمله نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره موبایل، کد ملی، شماره شناسنامه، ۶ رقم عددی سریال شناسنامه و تاریخ تولد را تکمیل نموده و پس از فعال نمودن تیک مربوط به عبارت «من ربات نیستم» گزینه «صدور کد رهگیری» را بفشارید.

دریافت کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی

پس از انجام این مراحل کد پیگیری ۱۰ رقمی به شماره همراه دانشجو ارسال خواهد شد و می توانید برای تکمیل مراحل از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که شمراه تلفن ثبت شده در سامانه می بایست به نام شخص دانشجو باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار جامع اربعین

 

برای ورود مستقیم به سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی کلیک کنید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی با نشانی es.tamin.ir در دسترس می باشد.

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام استعلام اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور خود اقدام نمایند.


در این مقاله در رابطه با سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام در آن، استعلام وضعیت اشتغال به تحصیل تامین اجتماعی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

سامانه استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی در واقع سایت سازمان تامین اجتماعی با نشانی es.tamin.ir بوده و کاربران می توانند برای استعلام وضعیت اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور به این سامانه مراجعه نمایند.

در این خصوص در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

با مراجعه به سامانه استعلام مدرک تحصیلی با نشانی اینترنتی estelam.msrt.ir و با توجه به توضیحات ارائه شده می توانید برای دریافت کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی اقدام کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت استعلام اشتغال به تحصیل بیمه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا