نرم افزار جامع اربعین

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نرم افزار جامع اربعین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که تمایل به شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی دارند، بدون شک نیاز به تجهیزات لازم و ضروری در طی سفر دارند تا بتواننددر طول سفر نیاز خود را رفع نموده و سفر آسوده تری داشته باشند، یکی از تجهیزات لازم برای شرکت در این گردهمایی بزرگ، بدون شک همراه داشتن، اپلیکیشن های مورد نیاز پیاده روی و سفر اربعین است. یکی از این اپلیکیشن های مفید وکاربردی که می تواند نیاز شما در سفر را تا حد زیادی برطرف کرده و دغدغه سفر را کاهش دهد، نرم افزار جامع اربعین است. با دانلود و نصب این برنامه می توانید در طول سفر از امکانات و خدمات مختلف آن استفاده کرده و با آسودگی خاطر بیشتری طی سفر کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم در خصوص نرم افزار جامع اربعین، امکانات مختلف این برنامه، نحوه دانلود و نصب نرم افزار راهنمای اربعین و … توضیح دهیم، باما همراه باشید.

معرفی نرم افزار جامع اربعین

رسم پیاده اربعین، در آستانه ورود به اربعین حسینی و روزهای نزدیک به 20 ماه صفر ، از دیرباز میان شیعیان و دوستداران اهل بیت پیامبر رواج داشته و از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

هر ساله تعداد زیادی از عاشقان امام حسین ( ع) در کشور عراق در تاریخ های نزدیک به این رویداد اقدام به شرکت در پیاده روی باشکوه اربعین می نمایند، علاوه بر زائران عراقی، افراد زیادی نیز از کشورهای دیگر به خصوص ایران علاقه به حضور و شرکت در پیاده روی اربعین دارند، علاقمندان به شرکت در پیاده روی اربعین در طول سفر و برای طی درست مسیر نیاز به کسب اطلاعات درست و مفید دارند، زائران می توانند با دانلود و نصب نرم افزار جامع اربعین ، اطلاعات کاملی کسب نموده و با اشراف بیشتری به سفر خود ادامه دهند.

نرم افزار جامع اربعین

در این اپلیکیشن (نرم افزار جامع اربعین) علاوه بر مسیر یابی که مورد نیاز بسیاری از زائران است، امکانات بسیار کاربردی دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت، که سفر را برای شما هموارتر و بی دغدغه تر خواهد کرد، با استفاده از این اپلیکیشن به گزینه هایی مثل معرفی اماکن متبرکه، وسایل مورد نیاز پیش از سفر ، ادعیه و مناجات مختلف ، اخبار به روز مربوط به سفر ، مداحی ، روضه خوانی ها و سخنرانی و … دسترسی خواهید داشت و بسیاری از نیازهای شما در طول سفر با استفاده از نرم افزار جامع اربعین برطرف خواهد شد.

علاوه بر موارد گفته شده در نرم افزار جامع اربعین بخشی با نام « زائریاب » وجود دارد و با استفاده از این قست می توانید دیگر زوار و دوستان خود را پیدا کنید، و یا در قسمت خاطرات سفر ، خاطره مد نظر خود را یادداشت نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سماح samah.haj.ir

دانلود نرم افزار جامع اربعین

همان طور که گفته شد علاقمندان به شرکت در پیاده روی اربعین می توانند با دانلود و نصب نرم افزار جامع اربعین ، اطلاعات کامل و بیشتری کسب نموده و اطلاعات جامعی از سفر در این مسیر را به دست آورند، با دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانید از کلیه خدمات و امکانات آن از جمله اطلاع از اخبار، اماکن مذهبی، ادعیه، زائریاب، نقشه ،خاطرات دیگر زائرین، پرداخت مبلغ کمک و … استفاده کنید .

زائران اربعین برای استفاده از نرم افزار جامع اربعین، می توانند این نرم افزار را از کافه بازار و یا سایت های معتبر دانلود کرده و نصب نمایند. در ادامه مطلب لینک دانلود نرم افزار جامع اربعین قرار داده شده است، با استفاده از لینک زیر می توانید به راحتی برای دانلود این اپلیکیشن و نصب آن اقدام نمایید.

لینک دانلود نرم افزار جامع اربعین

نصب نرم افزار جامع اربعین

همان طور که گفته شد نرم افزار جامع اربعین، یکی از برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی و پر استفاده برای زائران اربعین حسینی است، با دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانید از امکانات و ویژگی‌هایی این برنامه از جمله اخبار، اماکن مذهبی، ادعیه، زائریاب ،خاطرات دیگر زائرین و کمک به مراسم و … استفاده نموده و همچنینن از یکی از مهم ترین امکانات مورد نیاز زائران که همان دسترسی به نقشه است بهره ببرید.

  • دانلود و نصب این برنامه بسیار ساده بوده و با طی چند مرحله می توانید این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید.
  • پس از اینکه به روش گفته شده اقدام به دانلود نرم افزار جامع اربعین نمودید می بایست این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید.
  • برای نصب این برنامه کافی است، بعد از اقدام به دانلود برنامه، بر روی گزینه نصب کلیک کنید و پس از مشاهده پیغام مربوط به مجوز نصب، مجددا گزینه نصب را بفشارید.
  • در ادامه پس از مطالعه موارد ذکر شده، گزینه ورود به نرم افزار را بفشارید.
  • پس از انجام این دو مرحله به محیط اصلی نرم افزار وارد شده و می توانید از خدمات مد نظر استفاده نمایید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه سمت راست بالای صفحه برای انجام ثبت نام و ورود اطلاعات درخواست شده از جمله نام ، شماره تلفن همراه و … اقدام کنید.

توجه داشته باشید که تعدادی از خدمات ارائه شده در این نرم افزار نیاز به انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری دارد ولی برای استفاده از خدماتی نظیر نقشه و یا مشاهده اماکن متبرکه نیازی به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سامانه ندارید.

همان طور که در مقاله بالا هم به طور کامل اشاره شد ، نرم افزار جامع اربعین در واقع کامل ترین و مفید ترین اپلیکیشن همراه شما در طول مراسم پیاده روی اربعین خواهد بود، این اپلیکیشن با دارا بودن قابلیت هایی بسیار گسترده خدمات مفید و مناسبی را به زائران در طول مسیر ارائه می نماید.

مقاله پیشنهادی » سامانه دریافت ارز اربعین

در این مقاله در رابطه با نرم افزار جامع اربعین، نحوه دانلود و نصب این برنامه و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول نرم افزار جامع اربعین

نرم افزار جامع راهنمای اربعین، یکی از اپلیکیشن های مفید وکاربردی در طول سفر به کربلا و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین بوده و با نصب و دانلود آن می توانید به خدمات و امکانات زیادی دسترسی پیدا نمایید.

با مراجعه به کافیه بازار یا از سایت های معتبر می توانید برای دانلود این برنامه اقدام نمایید. همچنین با استفاده از لینک دانلود نرم افزار جامع اربعین در متن بالا نیز می توانید برای دریافت برنامه اقدام نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نرم افزار جامع اربعین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا