مشاهده نمرات کانون زبان ایران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاهده نمرات کانون زبان ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زبان آموزان مرکز آموزشی کانون زبان ایران پس از پایان ترم و شرکت در آزمون فاینال زبان می توانند اقدام به مشاهده نمرات کانون زبان ایران نمایند. مشاهده نمرات به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مشاهده نمرات انجام می پذیرد. پذیرفته شدگان در صورت کسب حد نصاب لازم می توانند برای ثبت نام ترم جدید زبان اقدام نمایند.

با توجه به تعداد زیاد زبان آموزان این مرکز و توجه به این نکته که ممکن است بسیاری از افراد از نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران اطلاعی نداشته باشند در این مطلب در صددیم راهمایی لازم در خصوص نحوه مشاهده نتایج آزمون کانون زبان ایران را ارائه نماییم.

مشاهده نمرات کانون زبان ایران 1402

کانون زبان ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز زبان آموزی در سطح کشور و حتی خاورمیانه  بوده که سالانه اقدام به برگزاری دوره های متنوعی برای گرو ها ی سنی مختلف می نماید. کانون زبان ایران یکی از معتبرترین موسسات آموزشی زبان در ایران است و به دلیل کیفیت آموزش، ارائه خدمات آموزشی متنوع و بهره مندی از اساتید مجرب، مورد استقبال زبان‌آموزان زیادی قرار دارد.

 این موسسه زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی، چینی و ژاپنی را به زبان آموزان علاقمند آموزش داده و در طول هر ترم تحصیلی علاقمندان می توانند در دوره های مد نظر شرکت نمایند.

ادامه مطلب
آغاز ثبت آثار در بیست و ششمین دوره جشنواره جوان خوارزمی

شرکت کنندگان در دوره های کانون زبان پس از پایان ترم و شرکت در آزمون فاینال زبان می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به مشاهده نمرات کسب شده نمایند. زبان آموزان این مرکز می توانند با مراجعه به سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران و در بازه زمانی مربوط به اعلام نمرات از نمره خود اطلاع پیدا نمایند. این افراد در صورت کسب حد نصاب لازم می توانند اقدام به ثبت نام در دوره بالاتر نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه جامع کانون زبان ایران 

سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران ilireg.ir

همانطور که اشاره شد آزمون های کانون زبان ایران در پایان هر ترم و پس از ارائه آموزش های لازم برای زبان آموزان برگزار می گردد. شرکت کنندگان برای ورود به دوره بعد و ثبت نام ترم جدید ملزم به شرکت در آزمون فاینال و کسب حد نصاب لازم می باشند. پس از شرکت در آزمون پایان ترم می توانید نتایج آزمون های کانون زبان ایران را به صورت آنلاین و بدون مراجعه به مرکز آموزشی خود مشاهده نمایید.

سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران با نشانی اینترنتی ilireg.ir در دسترس می باشد و به منظور مشاهده نتایج آزمون خود ابتدا به پورتال کاربری خود در سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران وارد شوید.

زبان آموزان می بایست نسبت به بازه زمانی مربوط به مشاهده نمرات و ثبت نام ترم جدید دقت و توجه لازم را داشته باشند زیرا ممکن است در صورت تاخیر در مشاهده نمرات و انجام ثبت نام ، ثبت نام ترم جدید را از دست داده و مجبور شوید تا شروع ترم دیگر منتظر بمانید. در ادامه می توانید نحوه ورود به سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران و اطلاع از نتایج آزمون را مشاهده بفرمایید.

مقاله پیشنهاد ی » پرداخت شهریه کانون زبان ایران

نحوه مشاهده نتایج آزمون کانون زبان ایران

همان طور که اشاره شد امکان مشاهده نمرات کانون زبان ایران به صورت آنلاین و با مراجعه به نشانی اینترنتی ilireg.ir امکان پذیر می باشد. نمره پایان ترم شامل 80 درصد نمره کلاسی میان ترم و 20 درصد آزمون فاینال زبان می باشد.

ادامه مطلب
آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۵ دی برگزار می‌شود

برای اطلاع از نمرات کسب شده در آزمون فاینال می بایست ابتدا به سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران وارد شوید.

برای ورود به این سامانه، آدرس اینترنتی سامانه کانون زبان ایران یعنی ilireg.ir را در صفحه ی مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود تایپ و سپس سرچ نمایید. با سرچ عبارت مذکور، شما به طور مستقیم به سامانه کانون زبان ایران هدایت خواهید شد و می توانید اقدام به مشاهده نمرات خود نمایید.

به این منظور از باکس مربوط به زبان آموزان بر روی گزینه اعلام نمرات کلیک کنید.

مقاله پیشنهادِی « سایت موسسه زبان گوته

مشاهده نمرات کانون زبان ایران

با انجام این مراحل به صفحه جدید وارد خواهید شد و می بایست اقدام به تکمیل اطلاعات کاربری خود نمایید.

نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه ورود به سامانه را بفشارید. با انجام این مراحل به پورتال کابری خود وارد خواهید شد.

نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران

پس از ورود به پورتال کاربری با استفاده از گزینه نمرات می توانید از نمرات کسب شده در ترم گذشته مطلع شوید.

فراموشی رمز عبور سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران

همان طور که در قسمت قبل متوجه شدید زبان آموزان با مراجعه به سامانه و تکمیل اطلاعات کاربری خود می توانند به پورتال خود وارد شده و نمرات کسب شده را مشاهده نمایند.

در صورتی که در حین ورود به سامانه متوجه شدید رمز عبور خود برای ورود به سامانه را فراموش کرده اید می توانید اقدام به بازیابی رمز عبور سامانه نموده و بعد از انجام مراحل با داشتن رمز جدید به سامانه وارد شوید.

ادامه مطلب
ثبت روزهای حضور ائمه جماعات مدارس

به این منظور تنها لازم است در صفحه مربوط به ورود اطلاعات کاربری بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران

با فشردن این گزینه به صفحه جدید وارد می شوید و باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و گزینه ثبت و ارسال را بفشارید. در ادامه مراحل رمز عبور جدید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد و می توانید با استفاده از رمز عبور جدید خود به سامانه مشاهده نمرات کانون زبان وارد شوید.

برای ورود به سایت مشاهده نمرات کانون زبان ایران کلیک کنید.

در این مقاله به راهنمایی در رابطه با نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران، مراحل مشاهده نمره و … گرداختیم.  در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی  : سایت آموزشگاه زبان نصیر 

سؤالات متداول مشاهده نمرات کانون زبان ایران

بله زبان آموزان این مرکز می توانند پس از شرکت در آزمون فاینال خود با مراجعه به پورتال کاربری خود در سایت مشاهده نمرات از نمرات کسب شده مطلع شوند.

برای مشاهده نتایج آمون کانون زبان می توانید به سامانه مربوطه به نشانی اینترنتی ilireg.ir وارد شوید.

ادامه مطلب
شرایط ارتقا رتبه در آموزش و پرورش

در این مورد در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است برای اطلاع از مراحل مشاهده نمره می توانید به متن مقاله مراجعه کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاهده نمرات کانون زبان ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا