سایت اسکان فرهنگیان شیراز eskan.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اسکان فرهنگیان شیراز eskan.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اسکان فرهنگیان شیراز eskan.medu.ir

سایت اسکان فرهنگیان شیراز با هدف ارائه خدمات غیر حضوری در زمینه رزرو اتاق برای فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

وزارت آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات مختلف به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است. دانش آموزان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به این سامانه ها به صورت غیر حضوری از خدمات ارائه شده استفاده نمایند. یکی از سامانه هایی که در جهت رفاه حال فرهنگیان عزیر ایجاد شده است سامانه اسکان فرهنگیان بوده و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده از خدمات رفاهی آموزش و پرورش در زمینه اقامت در محل مورد نظر بهره مند گردند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در زمینه سایت اسکان فرهنگیان شیراز، شرایط رزرو اتاق در این سامانه، نحوه رزرو و … خواهیم پرداخت.

سایت اسکان فرهنگیان شیراز

سایت اسکان فرهنگیان شیراز

وزارت آموزش و پرورش هر ساله تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های موجود در سراسر کشور زمینه های مناسب برای اسکان فرهنگیان به خصوص در فصول و دوره های پر مسافرت را فراهم نماید. تا فرهنگیان  و کارکنان وزارت آموزش و پرورش در سطح کشور بتوانند از خدمات ارائه شده در زمینه سفر و گردشگری بهره مند گردنند.

فرهنگیانی که قصد سفر به نقاط مختلف کشور و استفاده از اسکان نوروزی 1402 را دارند می توانند با مراجعه به سایت اسکان فرهنگیان شیراز نسبت به رزرو اتاق و اقامتگاه مد نظر خود اقدام نمایند.

این عزیران بایستی جهت رزرو مراکز اقامتی و رفاهی به صورت غیر ضوری و اینترنتی در بازه زمانی اعلام شده به سامانه اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir مراجعه کرده و پس از حضور در سامانه  با توجه به  استان و شهر مورد نظر خود، برای ثبت نام و رزرو اتاق در این سامانه اقدام نمایند.

دقت داشته باشید که اسکان فرهنگیان سراسر کشور با مراجعه به همین سامانه با آدرس اینترنتی eskan.medu.ir انجام می پذیرد و فرهنگیان سراسر کشور برای رزرو اتاق و اقامتگاه مد نظر برای گذران اوقات فراغت می توانند با مراجعه به این سامانه برای رزرو اقدام کنند.

ورود به سایت اسکان فرهنگیان شیراز eskan.medu.ir

فرهنگیانی که قصد استفاده از مدارس و اقامتگاه های زیر نظر وزارت آموزش و پرورش را دارند می توانند با مراجعه به سایت اسکان فرهنگیان شیراز اقامتگاه مد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. آموزش و پرورش  لیستی از مدارس و اقامتگاه های مناسب برای اقامت نورزوی فرهنگیان 1402 را تهیه و در سامانه اسکان قرار داده است و فرهنگیان از بین گزینه های لحاظ شده می توانند بسته به شرایط و موارد مد نظر اقامتگاه دلخواه خود را رزرو کنند.

به منظور انجام مراحل رزرو اقامتگاه باید ابتدا به سایت اسکان فرهنگیان شیراز وارد شوید

به این منظور ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی eskan.medu.ir را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجو این عبارت اینترنتی مستقیما به سایت اسکان فرهنگیان وارد خواهید شد.

سایت اسکان فرهنگیان شیراز

برای رزرو اقامتگاه باید ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید. به این منظور بر روی گزینه ورود به حساب کاربری در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

بعد از ورود به صفحه جدید با پنج گزینه روبرو خواهید شد.

نحوه ورود به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

فرهنگیان آموزش و پروش باید برای رزرو اتاق بر روی گزینه اول کلیک نمایند. بعد از کلیک بر روی این گزینه به صفحه جدید وارد خواهید شد. در این صفحه باید اطلاعات کاربری از جمله  نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را نوشته و روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

دقت داشته باشید که در اینجا نام کاربری به صورت پیش فرض کد پرسنلی و رمز عبور شماره شناسنامه شاغلین و بازنشستگان فرهنگی می‌باشد.

ورود مسافران به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

اگر یکی از اعضا و کارشناسان رفاه هستید برای ورود باید بر روی گزینه کارشناسان رفاه کلیک کنید. حالا در پنجره باز شده، کلمه کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را ثبت کنید و بعد گزینه ورود به سامانه را کلیک کنید تا وارد پرتال کاربری خود در سایت اسکان فرهنگیان شیراز شوید

ورود کارشناسان به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

کاربران مراکز رفاهی برای ورود به سایت اسکان فرهنگیان شیراز باید بر روی گزینه مرتبط کلیک کرده و در ادامه اطلاعات کاربری درخواست شده را وارد نموده تا بتوانند به سامانه اسکان وارد شوند.

ورود کاربران مراکز رفاهی به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

اعضای پذیرش پایگاه اسکان نیز باید برای ورود به سامانه اسکان از گزینه مرتبط با خود اقدام نمایند. اگر از اعضای پذیرش پایگاه اسکان می باشید بر روی این گزینه کلیک نمایید.

و در ادامه در صفحه باز شده، نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را وارد نموده و گزینه ورود به سامانه را بفشارید. بعد از انجام این مراحل خواهید توانست به حساب کاربری خود وارد شوید.

ورود پذیرش پایگاه اسکان به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

مدیران مدارس نیز می توانند با استفاده از گزینه مربوط به مدیران مدارس برای ورود به سایت اسکان فرهنگیان شیراز اقدام نمایند. به این منظور بر روی گزینه مدیران مدارس کلیک نموده و در ادامه تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و پس از طی این مراحل به حساب کاربری خود در سامانه اسکان فرهنگیان شیراز وارد شوید.

ورود مدیران مدارس به سایت اسکان فرهنگیان شیراز

برای ورود مستقیم به سایت اسکان فرهنگیان شیراز کلیک کنید.

راهنما نحوه رزرو در سایت اسکان فرهنگیان شیراز eskan.medu.ir

فرهنگیان شیراز در صورت تمایل برای استفاده از خدمات رفاهی و اقامتی ارائه شده در سایت اسکان می بایست به سایت اسکان فرهنگیان شیراز مراجعه نمایند. همان طور که اشاره شد سامانه اسکان فرهنگیان با آدرس eskan.medu.ir در دسترس است.

به منظور استفاده از خدمات اقامتی و رزرو اقامتگاه باید پیش از سفر برای رزرو اتاق یا مدرسه اقدام کنید.

فرهنگیان عزیز دقت داشته باشند که برای اسکان فرهنگیان 1402 باید از تاریخ 1401/12/20 به سامانه مراجعه نموده و برای انجام رزرو اقدام نمایند.

در ادامه راهنما نحوه رزرو در سایت اسکان فرهنگیان شیراز بیان شده است.

ابتدا به سایت اسکان فرهنگیان شیراز وارد شوید.  بعد از ورود به صفحه با کادرمربوط به جستجو و اطلاعات مختلف روبه رو خواهید شد.

در کادر جستجو اقامتگاه ، استان ، منطقه ، تاریخ ورود و خروج ، تعداد نفرات ، تعداد اتاق ها ، نوع اتاق و عکس داشتن یا نداشتن اقامتگاه را مشخص کنید.

نحوه رزرو اتاق در سایت اسکان فرهنگیان شیراز

در ادامه مراحل کد امنیتی موجود در صفحه را وارد کرده و بر روی گزینه جست و جو کلیک نمایید.

پس از جستجو لیستی از اتاق های ارائه شده برای اقامت فرهنگیان نمایش داده می شود. پس از خواندن مشخصات آن ها، روی رزرو کلیک کنید تا وارد مراحل مربوط به رزرو اقامتگاه شوید.

با استفاده از گزینه جزئیات بیشتر می توانید به مشخصات بیشتری از اقامتگاه مد نظر دسترسی پیدا کنید.

شرایط رزرو اسکان فرهنگیان

فرهنگیان عزیز در صورت داشتن شرایط زیر می توانند برای رزرو اقامتگاه و استفاده از امکانات سامانه اسکان اقدام نمایند.

•        فرهنگیان محترم و خانواده درجه یک آنان از جمله پدر و مادر و همسر و فرزندان٬ اولویت اسکان هستند.

•        تمامی متقاضیان اسکان در اقامتگاه ها و مدارس آموزش و پرورش بایستی دارای کارت ملی بوده و  حکم کارگزینی فرهنگی خود را نیز ارائه نمایند.

•        اولویت اسکان با فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش است و در صورت وجود ظرفیت خالی٬ مسافرین غیر فرهنگی نیز پذیرش می شود.

•        مدت زمان اسکان اقامتگاه ها برای مسافران ۷۲ ساعت است.

•        رزرو اینترنتی از طریق سامانه اسکان با آدرس اینترنتیeskan.medu.ir انجام می شود. اگر فرد رزرو کننده٬ به مکان رزرو شده مراجعه نکند، ستاد اسکان نسبت به عودت مبلغ واریز شده و لغو رزرو او اقدام خواهد کرد.

•        به هر کدام از فرهنگیان یک اتاق تعلق می گیرد و برای تعداد افراد بیشتر مبلغ بر اساس تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

زمان ثبت نام در سایت اسکان میهمانان نوروری 1402

همان طور که پیش از این هم اشاره شد فرهنگیان باید برای رزرو اقامتگاه و اتاق مورد نظر خود در بازه زمانی معین و پیش از سفر اقدام نمایند.

فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش باید توجه داشته باشند که رزرو اتاق در سامانه اسکان فرهنگیان در سال 1402 از تاریخ 1401/12/20 فعال خواهد شدو این افراد می توانند با مراجعه به سامانه اسکان نسبت به رزرو اقامتگاه مد نظر خود اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت اسکان فرهنگیان شیراز ، نحوه رزرو اتاق در این سامانه شرایط رزرو برای فرهنگیان و … پرداخته شد. همان طور که مطالعه نمودید فرهنگیان می توانند با مراجعه سامانه اسکان نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اقامتی مد نظر اقدام نموده و با توجه به استان و شهر مورد نظر خود، در این سامانه ثبت‌ نام و برای رزرو اتاق و خانه معلم اقدام نمایند.

در صورتی که پس از خواندن این متن سوالی داشتید می توانید سوالات خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، پییشنهادات و انتقادات خود را از همین طریق با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت اسکان فرهنگیان شیراز eskan.medu.ir

سایت اسکان فرهنگیان با آدرس اینترنتی eskan.medu.ir در دسترس بوده و فرهنگیان می توانند با توجه به راهنمای ارائه شده برای رزرو اتاق و خانه معلم اقدام نمایند.

فرهنگیان باید برای استفاده از اسکان در اقامتگاههای زیر نظر آموزش و پرورش دارای شرایطی باشند. در مقاله بالا در این خصوص به طور کامل توضیح داده شده است.

فرهنگیان می توانند از تاریخ 1401/12/20 با مراجعه به سامانه اسکان نسبت به ثبت نام و رزرو اقامتگاه  اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (33 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اسکان فرهنگیان شیراز eskan.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا